To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-06-26
Wrocław: Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli dla Wrocławskiego Centrum Badań EIT+ Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 125767 - 2013; data zamieszczenia: 26.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 60255 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławskie Centrum Badań EIT+ sp. z o. o., ul. Stabłowicka 147, 54-066 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. +48 71 720 16 28, faks +48 71 720 16 29.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli dla Wrocławskiego Centrum Badań EIT+ Sp. z o.o..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i ustawienie mebli stanowiących a Wyposażenie pomieszczeń biurowych, socjalnych i technicznych w budynku 1 BC przy ul. Stabłowickiej 147 we Wrocławiu b Wyposażenie w meble warsztatowe pomieszczeń w budynku 1 BC przy ul. Stabłowickiej 147 we Wrocławiu 2 Opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy - załącznik nr 5 do SIWZ zakładka: 5.1 Meble biurowe i zakładka: 5.2 Meble warsztatowe oraz Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Załącznik nr 6 do SIWZ poprzez określenie wymaganych parametrów funkcjonalno-technicznych. Zgodnie z art. 29 PZP dopuszcza się rozwiązania równoważne lecz nie gorsze niż określone w Formularzu cenowym - Załączniku nr 5 do SIWZ. Przedmiot zamówienia opisany został w sposób jednoznaczny, za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty. Przedmiot zamówienia opisano w sposób nie utrudniający uczciwej konkurencji. 3 Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć i zamontować przedmiot zamówienia dla części 1 zamówienia zgodnie z zestawieniem ilościowym i jakościowym Załącznik nr 5 do SIWZ - zakładka 5.1 Meble biurowe w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego, dla części 2 zamówienia: zgodnie z zestawieniem ilościowym i jakościowym Załącznik nr 5 do SIWZ - zakładka 5.2 Meble warsztatowe w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego. 4 Zamawiający używając przy opisie przedmiotu zamówienia nazw marek, producentów, nazw własnych itp. ma na celu wskazanie jedynie standardów jakościowych produktu oraz dokładne określenie np. typu mebli. 5 Zamawiający wymaga aby na oferowane meble i wszystkie podzespoły wraz z wyposażeniem Wykonawca udzielił gwarancji. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany lub naprawy wadliwych mebli na własny koszt. Szczegółowe wymagania dotyczące długości gwarancji zawarte są w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 6 do SIWZ. 6 Pozostałe szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia dla części 1 i 2 zamówienia zawiera Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 6 do SIWZ. 7 Cenę brutto za całość zamówienia w danej części, Wykonawca zobowiązany jest wpisać do Formularza oferty Załącznika nr 1 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiotowe postępowanie jest realizowane w ramach projektu pn.: Budowa Dolnośląskiego Centrum Materiałów i Biomateriałów Wrocławskie Centrum Badań EIT+ współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Meble biurowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BR Studio Paweł Witek, RAcławice Małe 2, 55-020 Żórawina, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 348000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 221344,34
Oferta z najniższą ceną: 221344,34 / Oferta z najwyższą ceną: 346302,81
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Meble warsztatowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"BUDMAX REGAŁY" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
"BUDMAX REGAŁY" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- BudMax Sp. z o.o., ul. A. Gabrysiak 4, 80-175 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 46800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 34278,87
Oferta z najniższą ceną: 34278,87 / Oferta z najwyższą ceną: 51977,34
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa odczynników do biologii komórkowej na podstawie umowy ramowej
- WM/SZP/TP/1/2024/G Wykonanie robót remontowych wolnych lokali mieszkalnych (pustostanów)przy ul. Opolskiej 55/3, ul. Opolskiej 55/11, ul. Komuny Paryskiej 82/5-6, ul. Parnickiego 21/9 we Wrocławiu
- Dostawa gadżetów promocyjnych z logo UEW
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń zamkniętych dla pracowników UMWD zaangażowanych w realizację Funduszy Europejskich dla Dolnego Śląska 2021-2027 (w ramach 7 zadań)
- DOSTAWA - MATERIAŁY ADMINISTRACYJNO - BIUROWE, PRZYBORY DO PISANIA I KORYGOWANIA, PIÓRA, DŁUGOPISY, LINIAŁY OGÓLNEGO PRZEZNACZENIA, CIENKOPISY, FLAMATRY, OŁÓWKI, GRAFITY, KREDKI I ITP.
- SZP/242-090/2024, Remont Domu Studenckiego T-15 Politechniki Wrocławskiej
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Biblioteka blisko ludzi"- modernizacja Miejskiej Biblioteki Publicznej w Pyskowicach. Przebudowa wypożyczalni i czytelni dla dorosłych
- Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych dla Wydziału Inżynierii Materiałowej i Fizyki Politechniki Krakowskiej
- Rozbudowa UG oraz remizy OSP w Wielopolu Skrzyńskim wraz z zagospodarowaniem terenu
- D/22/2024 Zakup i dostawa mebli na potrzeby różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
- Dostawa 1 kpl. mebli biurowych wraz z rozładunkiem, wniesieniem i montażem do Działu Informatyki Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku.
- Zakup wraz z dostawą i montażem wyposażenia meblowego oraz foteli obrotowych dla Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.