Warszawa: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb Laboratoriów Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, nr sprawy GI-BAD-231-7/14
Numer ogłoszenia: 125722 - 2014; data zamieszczenia: 11.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Główny Inspektor Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych , ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6232900, faks 022 6232991.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb Laboratoriów Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, nr sprawy GI-BAD-231-7/14.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2013 r. poz. 907 ze zm.), zwanej dalej ustawą, o szacowanej wartości poniżej progów określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy. Przedmiotem zamówienia jest dostawa szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb Laboratoriów Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w punkcie 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 5 do siwz.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 33.79.30.00-5, 38.43.70.00-7, 19.50.00.00-1, 42.95.50.00-5, 18.42.43.00-0, 38.31.12.10-3, 38.43.71.20-4, 15.99.42.00-4, 38.43.63.10-6, 33.19.25.00-7, 38.93.20.00-7, 38.41.20.00-6, 18.14.30.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ijhars.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, pok. 219 w godzinach 8:15-16:00, pobrać ze strony internetowej www. ijhars.gov.pl lub na prośbę Wykonawcy zostanie wysłana pocztą.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2014 godzina 11:30, miejsce: Biuro Podawcze Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi, ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa bądź wysłać z odpowiednim wyprzedzeniem na adres Zamawiajacego.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rozdzial I Centralne Laboratorium w Poznaniu ul. Reymonta 11/13, 60-791 Poznań.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2013 r. poz. 907 ze zm.), zwanej dalej ustawą, o szacowanej wartości poniżej progów określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy. Przedmiotem zamówienia jest dostawa szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb Laboratoriów Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w punkcie 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 5 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 33.79.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rozdział II Laboratorium Specjalistyczne w Gdyni Al. Mar. J. Piłsudskiego 8/12, 81-378 Gdynia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2013 r. poz. 907 ze zm.), zwanej dalej ustawą, o szacowanej wartości poniżej progów określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy. Przedmiotem zamówienia jest dostawa szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb Laboratoriów Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w punkcie 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 5 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 19.50.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rozdział III Laboratorium Specjalistyczne w Kielcach ul. Zagnańska 91, 25-558 Kielce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2013 r. poz. 907 ze zm.), zwanej dalej ustawą, o szacowanej wartości poniżej progów określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy. Przedmiotem zamówienia jest dostawa szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb Laboratoriów Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w punkcie 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 5 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5, 19.50.00.00-1, 38.00.00.00-5, 18.14.30.00-3, 15.99.42.00-4, 38.41.20.00-6, 38.43.70.00-7, 42.95.50.00-5, 38.43.63.10-6, 38.31.12.10-3, 33.19.25.00-7, 18.42.43.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Rozdzial IV Laboratorium Specjalistyczne w Lublinie ul. Nowy Świat 3, 20-418 Lublin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2013 r. poz. 907 ze zm.), zwanej dalej ustawą, o szacowanej wartości poniżej progów określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy. Przedmiotem zamówienia jest dostawa szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb Laboratoriów Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w punkcie 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 5 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.43.70.00-7, 19.50.00.00-1, 33.79.30.00-5, 38.41.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Rozdział V Laboratorium Specjalistyczne w Szczecinie ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2013 r. poz. 907 ze zm.), zwanej dalej ustawą, o szacowanej wartości poniżej progów określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy. Przedmiotem zamówienia jest dostawa szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb Laboratoriów Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w punkcie 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 5 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5, 38.00.00.00-5, 38.31.12.10-3, 19.50.00.00-1, 38.43.70.00-7, 18.14.30.00-3, 38.43.71.20-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Rozdział VI Laboratorium Specjalistyczne w Białymstoku ul. Ogrodowa 10, 15-027 Białystok.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2013 r. poz. 907 ze zm.), zwanej dalej ustawą, o szacowanej wartości poniżej progów określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy. Przedmiotem zamówienia jest dostawa szkła i drobnego sprzętu laboratoryjnego dla potrzeb Laboratoriów Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zamieszczony w punkcie 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 5 do siwz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.79.30.00-5, 38.43.70.00-7, 38.41.20.00-6, 38.00.00.00-5, 18.42.43.00-3, 33.19.25.00-7, 38.93.20.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- :"Remont hali sportowej przy ul. Strumykowej 21 w Warszawie - etap 2"
- Wykonanie modernizacji sali gimnastycznej, wykonanie podjazdu i schodów zewnętrznych oraz dostosowanie pomieszczeń dla osób niepełnosprawnych w filii KSS w Otwocku, ul. Kolorowa 13.
- Dostawa zestawu komponentów układu napędowego
- Konserwacja i wymiana roślin w budynkach położonych przy ul. Dobrej 56/66, Dobrej 68/70, Dobrej 55 oraz Dobrej 72 na okres 30 miesięcy
- Dostawa 165 sztuk zestawów edukacyjnych o tematyce związanej z energią do Centrum Nauki Kopernik.
- "Transport uczestników zawodów robotycznych programu JEMARO na gala dinner w dniu 11.07.2024 na trasie Warszawa- Jabłonna - Warszawa" dla Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa PW
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla Związku Komunalnego Gmin "Czyste Miasto, Czysta Gmina"
- Sprzedaż i dostarczenie inkubatorów CO2
- Dostawy sprzętu laboratoryjnego
- Dostawa pojemników z formaliną do próbek histopatologicznych
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do miernika stresu OS30p+ w ramach realizacji projektu pn. "Innowacyjna metoda stymulacji wegetatywnego rozmnażania roślin na przykładzie żurawiny wielkoowocowej...
- Dostawa materiałów laboratoryjnych dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Bydgoszczy
więcej: Bibuła filtracyjna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.