eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pułtusk › Przygotowywanie i dostarczanie transportem Wykonawcy posiłków dla dzieci z placówki wsparcia dziennego - świetlicy "Słonecznikowa Brać" Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pułtusku w 2017r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-03

Ogłoszenie nr 1256 - 2017 z dnia 2017-01-03 r.

Pułtusk: Przygotowywanie i dostarczanie transportem Wykonawcy posiłków dla dzieci z placówki wsparcia dziennego - świetlicy "Słonecznikowa Brać" Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pułtusku w 2017r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 363898-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, krajowy numer identyfikacyjny 271061600000, ul. ul. 17 Sierpnia  58, 06-100   Pułtusk, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 23 6925265, faks 23 6925265, e-mail sekretariat@mops.pultusk.pl
Adres strony internetowej (URL): bip.mops.pultusk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przygotowywanie i dostarczanie transportem Wykonawcy posiłków dla dzieci z placówki wsparcia dziennego - świetlicy "Słonecznikowa Brać" Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pułtusku w 2017r.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

MOPS.3300.5.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowywania i dostarczania transportem Wykonawcy posiłków dla dzieci z placówki wsparcia dziennego-świetlicy "Słonecznikowa Brać" Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pułtusku w 2017r. 2. Przedmiotowe zamówienie obejmuje przygotowywanie posiłków dla grupy ok. 30 dzieci dziennie, uczestników placówki wsparcia dziennego-świetlicy "Słonecznikowa Brać" Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pułtusku przez 5 dni w tygodniu tj. od poniedziałku do piątku w dni nauki szkolnej oraz ferii zimowych w okresie od 02.01.2017r. do 31.12.2017r. oraz dostarczanie transportem Wykonawcy ww. posiłków na godz. 15.00 do placówki wsparcia dziennego-świetlicy "Słonecznikowa Brać" Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej mieszczącej się w Pułtusku (z wyjątkiem dni, o których mowa w ustawie z dnia 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy (Dz. U z 2015r. poz. 90), przerwy wakacyjnej, a także przerw świątecznych (kalendarz roku szkolnego). 3. Wykonawca będzie dostarczać przedmiot zamówienia do Zamawiającego, tj. placówki wsparcia dziennego - świetlicy "Słonecznikowa Brać" Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pułtusku, w miejsce przez niego wskazane, na swój koszt, ryzyko i własnym środkiem transportu. 4. Zamówienie realizowane będzie na podstawie telefonicznego zamówienia dokonanego przez Zamawiającego najpóźniej do godz. 10:00 w dniu realizacji zamówienia. 5. Pod pojęciem posiłku należy rozumieć: jeden raz w tygodniu bułkę słodką o gramaturze 100g, do tego jabłko oraz 250 ml mleka na jedno dziecko; dwa razy w tygodniu kanapkę z całej bułki z masłem i wędliną, do tego wybrane warzywo: plaster pomidora, sałaty, ogórka oraz 250 ml kompotu na jedno dziecko; dwa razy w tygodniu kanapkę z całej bułki z masłem i serem (topionym, żółtym, białym), do tego wybrane warzywo: plaster pomidora, sałaty, ogórka oraz 250 ml kompotu na jedno dziecko. 6. Wykonawca gwarantuje utrzymanie odpowiedniej temperatury i jakości przewożonych posiłków. Każda kanapka, słodka bułka winny być oddzielnie opakowane w folię spożywczą, dostarczone w pojemnikach zbiorczych stanowiących własność Wykonawcy zabezpieczających przed zgnieceniem lub innym uszkodzeniem. 7. Wykonawca jest zobowiązany do odbioru pojemników transportowych z pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego niezwłocznie po zakończeniu wydania posiłków dzieciom. 8. Posiłki powinny być przewożone środkiem transportu Wykonawcy przystosowanym i dopuszczonym przez Sanepid do przewozu żywności. 9. Za uchybienia ujawnione w trakcie kontroli np. Sanepidu wynikające ze świadczonej przez Wykonawcę usługi, której następstwem będą m.in. mandaty, kary odpowiada Wykonawca. 10. Przewiduje się, że w czasie realizacji zamówienia wydanych zostanie około 5 850 sztuk posiłków. Podana przez Zamawiającego przewidywana ilość przygotowywanych i dostarczanych posiłków będąca przedmiotem niniejszego postępowania jest liczbą szacunkową i w trakcie realizacji umowy może ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w zależności od bieżących rzeczywistych potrzeb Zamawiającego wynikających z ilości osób objętych dożywianiem. 11. Kanapki muszą być sporządzone i wydane zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego oraz wykonane ze świeżych artykułów spożywczych, posiadających aktualne terminy ważności. Wyklucza się mięso i przetwory z puszek konserwowych. Wykonawca zobowiązany będzie do nieodpłatnego przechowywania próbek odpowiedniej gramatury dla celów badań przez Państwową Stację Sanitarną, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 12. Dostarczane przez Wykonawcę posiłki muszą być świeże, tj. z bieżącej produkcji dziennej. 13. Wykonawca odpowiada całościowo za czystość, stan sanitarno - techniczny, sanitarno - epidemiologiczny pomieszczeń, sprzętu, technologii oraz zatrudnionego personelu. 14. Pracownicy Wykonawcy realizujący zamówienie powinni je wykonywać w odpowiednim ubraniu roboczym zgodnie z przepisami BHP i obowiązującymi normami w tym zakresie. 15. Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać zaleceń Sanepidu, Państwowej Inspekcji Pracy, służb ppoż., systemu HACPP. 16. Wynagrodzenie należne Wykonawcy obejmować będzie rzeczywistą liczbę dostarczonych posiłków w danym okresie rozliczeniowym. Ustala się miesięczny okres rozliczeniowy (miesiąc kalendarzowy). Po upływie każdego miesiąca kalendarzowego Wykonawca przedstawi fakturę VAT, która będzie stanowić podstawę wypłaty wynagrodzenia. Wykonawcy będzie przysługiwało prawo do wynagrodzenia wyłącznie za faktycznie dostarczone posiłki. 17. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania kontroli w trakcie przygotowywania posiłków w miejscu ich produkcji wskazanym przez Wykonawcę. Wykonawca musi umożliwić Zamawiającemu przeprowadzenie kontroli w ww. zakresie. 18. Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem nazw firm. 19. Wykonawca w ramach świadczonej usługi zobowiązany jest do współpracy z dyrektorem Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pułtusku, w razie jego nieobecności z zastępcą dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pułtusku.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 55321000-6
Dodatkowe kody CPV: 55520000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT21294.00
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Bar Okruszek Danuta Romanowska,  pniewska.aleksandra@gmail.com,  ul. Rynek 16,  06-100,  Pułtusk,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 17564.04
Oferta z najniższą ceną/kosztem 17564.04
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 17564.04
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.