Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-23
Namysłów: Świadczenie usług związanych z obsługą ratowniczą oraz obsługą instruktorską nauki pływania i doskonalenia pływania na pływalni krytej Centrum Turystyki i Rekreacji Delfin w Namysłowie, a także świadczenie usług związanych z obsługą ratowniczą na pływalni odkrytej Centrum Turystyki i Rekreacji Delfin w Namysłowie
Numer ogłoszenia: 125628 - 2011; data zamieszczenia: 23.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Administracji Nieruchomości "ZAN" Sp. z o.o. , ul. Dubois 5, 46-100 Namysłów, woj. opolskie, tel. 77 410 72 65, faks 77 410 72 70.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług związanych z obsługą ratowniczą oraz obsługą instruktorską nauki pływania i doskonalenia pływania na pływalni krytej Centrum Turystyki i Rekreacji Delfin w Namysłowie, a także świadczenie usług związanych z obsługą ratowniczą na pływalni odkrytej Centrum Turystyki i Rekreacji Delfin w Namysłowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług związanych z obsługą ratowniczą oraz obsługą instruktorską nauki pływania i doskonalenia pływania na pływalni krytej Centrum Turystyki i Rekreacji Delfin w Namysłowie, a także świadczenie usług związanych z obsługą ratowniczą na pływalni odkrytej Centrum Turystyki i Rekreacji Delfin w Namysłowie. Przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. świadczenie usług związanych z obsługą ratowniczą i obsługą instruktorską nauki pływania i doskonalenia pływania na pływalni krytej Centrum Turystyki i Rekreacji Delfin w Namysłowie: 1) obsługą ratowniczą na krytej pływalni (2 baseny). Usługi realizowane będą przez pracowników Wykonawcy - po 1 osobie na każdy basen, w sposób ciągły w czasie pracy pływalni krytej. Pracownicy Wykonawcy zobowiązani są także do prowadzenia nadzoru w zakresie przestrzegania przez osoby korzystające z pływalni obowiązującego Regulaminu Korzystania z Pływalni Krytej Centrum Turystyki i Rekreacji Delfin w Namysłowie. 2) obsługą instruktorską nauki pływania i doskonalenia pływania. Usługi dotyczą prowadzenia zajęć organizowanych przez Zamawiającego na 1 basenie, a w szczególności: - obsługi instruktorskiej kursów nauki pływania i doskonalenia pływania z podziałem na grupy wiekowe; - obsługi instruktorskiej kursów nauki pływania i doskonalenia pływania dla szkół i firm korzystających z pływalni; - aktywnego uczestnictwa w zajęciach rehabilitacyjnych prowadzonych na pływalni. Szczegółowy zakres usług do realizacji przez wykonawcę określa dodatek do SIWZ. 2. świadczenie usług związanych z obsługą ratowniczą na pływalni odkrytej Centrum Turystyki i Rekreacji Delfin w skład, którego wchodzą: - basen rekreacyjny o nieregularnych kształtach, powierzchnia lustra wody 484,23 m2 i głębokości od 0,80 m do 1,40 m z atrakcjami wodnymi takimi jak gejzery i zjeżdżalnia wodna rurowa, - brodzik dla dzieci kształcie koła, powierzchnia lustra wody 86,59 m2 i głębokości 0,50 m z atrakcjami wodnymi takimi jak 2 zjeżdżalnie typu Słoń, grzybek. Wyżej wymienione usługi realizowane będą przez pracowników Wykonawcy w sposób ciągły w czasie pracy basenu odkrytego, w odpowiedniej ilości ratowników, w tym: - w przypadku obsady przez 2 ratowników, minimum 1 musi posiadać stopień ratownika wodnego pływalni lub ratownika WOPR lub starszego ratownika WOPR; - w przypadku obsady przez 3 ratowników minimum 2 musi posiadać stopień ratownika wodnego pływalni lub ratownika WOPR lub starszego ratownika WOPR, (stopień ratownika WOPR i starszego ratownika WOPR nadany przed wejściem w życie Uchwały Nr 5/6/09 Prezydium Zarządu Głównego Wodnego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego z dnia 5 grudnia 2009 roku w sprawie stopni ratowników i instruktorów WOPR). Pracownicy Wykonawcy zobowiązani są także do prowadzenia nadzoru w zakresie przestrzegania przez osoby korzystające z basenu odkrytego obowiązującego Regulaminu Korzystania z Basenu Odkrytego Centrum Turystyki i Rekreacji Delfin w Namysłowie. Usługi w zakresie ratownictwa muszą być świadczone zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresach określonych Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 6 maja 1997 r. w sprawie określenia warunków bezpieczeństwa osób przebywających w górach, pływających, kąpiących się i uprawiających sporty wodne (Dz. U. nr 57 z dnia 7 czerwca 1997 r. z późn. zm.). Każdy ratownik zatrudniony do zapewnienia bezpieczeństwa osobom kapiącym się na terenie basenu odkrytego musi legitymować się ważną karą identyfikacyjną, wydaną przez biuro Zarządu Głównego WOPR. Szczegółowy zakres usług do realizacji przez wykonawcę określa dodatek do SIWZ. Wspólny Słownik Zamówień - CPV: Główny przedmiot: 71.31.72.00-5 Usługi w zakresie ochrony zdrowia i bezpieczeństwa. Przedmiot zamówienia należy wykonywać zgodnie z wszelkimi niezbędnymi przepisami, obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy, w tym dla użytkowników obiektów. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Miejsce realizacji zamówienia: Centrum Turystyki i Rekreacji Delfin w Namysłowie, ul. M. Konpnickiej 2..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.72.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 15.000,00 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie, a w szczególności zrealizował należycie: (1) co najmniej dwie usługi w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, na pływalniach krytych, trwających nieprzerwanie minimum 12 miesięcy o wartości dla każdej usługi nie mniejszej niż 200.000,00 zł, (2) co najmniej dwie usługi w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie instruktora nauki pływania (kursy indywidualne lub grupowe) w ilości dla każdej usługi nie mniejszej niż 1.000,00 godzin, (3) co najmniej dwie usługi w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, na pływalniach odkrytych o wartości dla każdej usługi nie mniejszej niż 100.000,00 zł
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca dysponuje odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - minimum 12 osób
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca nie zalega z opłacaniem zobowiązań publiczno-prawnych określonych w wymaganych dokumentach, wykonawca nie jest karany, wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 500.000,00 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony formularz oferty, 2) cennik, 3) dowód wniesienia wadium, 4) pełnomocnictwo - w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, posiadające zakres i podpisane przez osoby reprezentujące wykonawcę*.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W następujących przypadkach: - przedłużającej się procedury wyboru najkorzystniejszej oferty dopuszcza się przesunięcie terminu realizacji przedmiotu zamówienia, - złożenia odwołania dopuszcza się przesunięcie terminu realizacji przedmiotu zamówienia. - losowych uniemożliwiających realizację zamówienia w zakładanym terminie dopuszcza się przesunięcie terminu realizacji zamówienia, - zmiany stawek podatku VAT, zmianie ulegnie cena brutto i wartości podatku VAT, cena netto pozostanie bez zmian.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.namyslow.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Administracji Nieruchomości ZAN Sp. z o.o., ul. Dubois 5, 46-100 Namysłów - sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Zakład Administracji Nieruchomości ZAN Sp. z o.o., ul. Dubois 5, 46-100 Namysłów - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z NAMYSŁOWA
- Zapewnienie uczniom niepełnosprawnym bezpłatnego transportu i opieki w czasie przewozu do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025
- Dostawa jednorazowych materiałów do sterylizacji, testy - II postępowanie.
- Dostawa preparatów do żywienia dojelitowego i pozajelitowego - II postępowanie.
- USŁUGA UBEZPIECZENIA NAMYSŁOWSKIEGO CENTRUM ZDROWIA SP. Z O.O.
- Dostawa materiałów zespalających wraz z zabezpieczeniem depozytu.
- Odnowienie tynków i okładzin architektonicznych w zabytkowym budynku Namysłowskiego Centrum Zdrowia. Odnowienie tynków i okładzin w zabytkowym budynku Namysłowskiego Centrum Zdrowia - etap II.
więcej: przetargi w Namysłowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie kompleksowej usługi ratowniczej w obiektach zarządzanych przez Spółkę Termy Cieplickie w Jeleniej Górze
- "Kompleksowe usługi w zakresie ratownictwa wodnego na potrzeby Mogilno Sport sp. z o.o. w okresie od 01.07.2024 r. do 30.06.2025 r."
- Usługi ratownictwa wodnego na pływalni krytej i odkrytej Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Stalowej Woli w latach 2024-2025
więcej: Usługi w zakresie ochrony zdrowia i bezpieczeństwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.