eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Wykonanie robót elewacyjnych - ściany o konstrukcji szachulcowej - kościoła parafialnego p.w. Matki Bożej Częstochowskiej w Zielonej Górze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-11

Zielona Góra: Wykonanie robót elewacyjnych - ściany o konstrukcji szachulcowej - kościoła parafialnego p.w. Matki Bożej Częstochowskiej w Zielonej Górze
Numer ogłoszenia: 125625 - 2008; data zamieszczenia: 11.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja na Rzecz Rewitalizacji Miasta Zielona Góra, ul. Podgórna 22, 65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 609810129.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: rewitalizacja@um.zielona-gora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót elewacyjnych - ściany o konstrukcji szachulcowej - kościoła parafialnego p.w. Matki Bożej Częstochowskiej w Zielonej Górze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres prac wchodzi: Wymiana tynków renowacyjnych na cokole - 175,2 m2 Uzupełnienie tynków na elewacji - 86,1 m2 Impregnacja drewnianych elementów elewacyjnych - 536,1 m2 malowanie elewacji farbami sylikatowymi- 1721,5 m2, malowanie elementów elewacyjnych drewnianych - 457,5 m2 malowanie stolarki okiennej - 241,2 m2 malowanie stolarki drzwiowej - 20,8 m2 obróbki blacharskie z blachy miedzianej na wieży kościoła -29,2 m2 Szczegółowy zakres prac zawarty jest w tabeli elementów rozliczeniowych stanowiącej załączniki nr 1 do niniejszej specyfikacji, a zgodnie z zaleceniami konserwatorskimi przy renowacji zewnętrznych ścian budowli należy: - drewniane elementy konstrukcyjne najpierw oczyścić z zabrudzeń tynkami oraz oczyścić z dawnych powłok środków konserwujących - w miejscach uszkodzeń drewna - ubytków należy wprowadzić flekowanie lub - w przypadku miejsc o mniejszym zakresie uszkodzenia - wystarczy kitowanie pyłem drewnianym. Nie należy flekować naturalnych pęknięć drewna. Ponadto przebieg usłojenia uzupełnień winien pokrywać się z przebiegiem usłojenia istniejących elementów. - w doborze kleju do wykonania flekowania należy zwrócić uwagę na to, by wytrzymałość stosowanego kleju była zbliżona do wytrzymałości klejonego materiału a także, aby jego sprężystość i odkształcalność była nieco mniejsza niż klejonego materiału - fleki winny zostać scalone kolorystycznie ze starym drewnem za pomocą bejc lub warstw zwanych też bejcami chemicznymi - w doborze materiału do impregnacji należy wziąć pod uwagę następujące cechy impregnatów: wpływ na barwę drewna, zmianę wymiarów oraz wytrzymałość. - do impregnacji drewnianych elementów elewacyjnych przede wszystkim powinny zostać zastosowane środki służące wzmocnieniu struktury drewna. W trakcie impregnacji wzmacniającej należy dążyć do wprowadzenia środka impregnacyjnego do jak najgłębszych warstw materiału i trwałego osadzenia go w całej objętości belki drewnianej. Impregnację roztworami wzmacniającymi strukturę należy wykonać przed ewentualnym wypełnieniem ubytków pyłem

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Przystępując do złożenia oferty, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: - 6 100 zł (słownie: sześć tysięcy sto złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy pzp oraz spełniający szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: -zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej dwie roboty budowlane o minimalnej wartości 300.000,00 zł brutto każda w zakresie renowacji budynków zabytkowych, udokumentowane, że zostały wykonane należycie; -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia należącymi do właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 - tekst jednolity z późn. zm.w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń; Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. VI SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy ubiegającego się o zamówienie: -wypełniony formularz oferty wg załącznika Nr 1 do SIWZ; -oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom wg załącznika Nr 2 do SIWZ; -wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy pzp wg załącznika Nr 3 do SIWZ; -wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy pzp wg załącznika Nr 4 do SIWZ; -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie wg załącznika Nr 5 do SIWZ na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.1. SIWZ; -wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg załącznika nr 6 do SIWZ - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.2. SIWZ; dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - tj. dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień w wymienionej w punkcie 5.1.2. SIWZ branży oraz dokumenty potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego - na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w punkcie 5.1.2. SIWZ; -zaakceptowany projekt umowy wg załącznika Nr 7 do SIWZ; -wypełniona Tabela Elementów Rozliczeniowych w polskich złotych, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, na formularzu wg załącznika Nr 8 do SIWZ; -pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiajacego - Zielona Góra, Stary Rynek 1 ( I pietro ).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2008 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Zielona Góra, Stary Rynek 1 - I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.