eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Kompleksowa obsługa transportu dzieł sztuki dla Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-18

Warszawa: Kompleksowa obsługa transportu dzieł sztuki dla Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie
Numer ogłoszenia: 125616 - 2016; data zamieszczenia: 18.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 339612 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie, ul. Pańska 3, 00-124 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 596 40 32, 596 40 00, faks 022 596 40 22.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Muzeum/inne instytucje kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa obsługa transportu dzieł sztuki dla Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie w zakresie transportu dzieł sztuki w kraju i zagranicą w transporcie lądowym, lotniczym i morskim. Kompleksowa usługa obejmuje w szczególności: 1. wypożyczenie skrzyń przystosowanych do przewozu obrazów, grafik, ceramiki i rzeźb, 2. wykonanie skrzyń przystosowanych do przewozu obrazów, grafik, ceramiki i rzeźb, 3. transport obiektów na terenie RP 4. transport obiektów poza granicami RP 5. pakowanie i rozpakowywanie 6. obsługę celną w transporcie krajowym i zagranicznym 7. przygotowywanie dokumentacji związanej z danym transportem oraz koordynację wszystkich ww. czynności. 1.2. Obiekty muszą być przewożone pojazdami przystosowanymi do tych celów, w szczególności pojazdy muszą posiadać następujące minimalne parametry: 1.2.1. ładowność minimum 3000,00 kg; 1.2.2. możliwość przewozu w zgodzie z odrębnymi przepisami co najmniej trzech osób potrzebnych do załadunku/rozładunku i nadzoru nad eksponatami. 1.2.3. wydzielona izotermiczna i hermetyczna przestrzeń do transportu obiektów z możliwością zapewnienia stałej temperatury ok. 20 stopni Celsjusza, niezależnie od temperatury panującej na zewnątrz pojazdu; 1.2.4. przestrzeń załadunkowa: dwa samochody o przestrzeni nie mniejszej niż 20 m3 jeden samochód o przestrzeni ładunkowej nie mniejszej niż 50 m3; 1.2.5. winda wyładowcza o udźwigu minimum 1 tona; 1.2.6. system alarmowy w przestrzeni ładunkowej chroniący przewożone obiekty przed kradzieżą; 1.2.7. system mocowania i zabezpieczania transportowanych obiektów. 1.3. Zamawiający musi dysponować co najmniej trzema pojazdami o powyższych parametrach; 3.4 W skład realizowanego zamówienia wchodzą cztery wystawy - zgodnie z załącznikami nr 5 dołączonymi do niniejszego SIWZ. 3.5 60000000-8 Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów). 2. Termin realizacji zamówienia: w okresie obowiązywania umowy, tj. od jej zawarcia do 15.06.2016 r. lub do wyczerpania limitu kwoty, którą zamawiający przeznaczył na realizację usług, lub do zrealizowania wszystkich elementów wchodzących w skład umowy - w zależności od tego, które ze zdarzeń nastąpi jako pierwsze. 2.1. Terminy wykonywania poszczególnych zleceń jednostkowych w ramach umowy zostaną każdorazowo określone z uwzględnieniem odległości od miejsca docelowego i specyfiki danego zamówienia w drodze porozumienia stron umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Renesans Trans sp. z o.o,, ul. Matuszewska 14, 03-876 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 115000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 191633,26

  • Oferta z najniższą ceną: 191633,26 / Oferta z najwyższą ceną: 262258,55

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.