eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › WYKONANIE USŁUG GEODEZYJNYCH. POSTĘPOWANIE nr FSGiE-0160-2/2010

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-19

Piła: WYKONANIE USŁUG GEODEZYJNYCH. POSTĘPOWANIE nr FSGiE-0160-2/2010
Numer ogłoszenia: 12559 - 2010; data zamieszczenia: 19.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Poznaniu Filia w Pile , ul. Motylewska 7, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2123001, 2110449, faks 067 2123527.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE USŁUG GEODEZYJNYCH. POSTĘPOWANIE nr FSGiE-0160-2/2010.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług geodezyjnych na nieruchomościach będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa oraz innych nieruchomości wskazanych przez ANR na terenie województwa wielkopolskiego, w części objętej działaniem zamawiającego. ZAMÓWIENIE JEST PODZIELONE NA 7 CZĘŚCI. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES RZECZOWY PRAC OPISANY ZOSTAŁ W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SIWZ...

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00 - Usługi inżynieryjne naukowe i techniczne 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map 71.35.50.00 - Usługi pomiarowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia nogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej podane warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, (minimum jedna osoba przewidziana do realizacji zamówienia musi posiadać świadectwo nadania uprawnień zawodowych w zakresie geodezji i kartografii, wydane na podstawie odpowiednich przepisów ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. nr 240 poz. 2027 z 2005 r ze zmianami). 2. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1. i 2. oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dokonanie oceny spełniania warunków polegać będzie na sprawdzeniu przez Zamawiającego, czy na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń można dopuścić go do postępowania o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie tego, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) świadectwo nadania uprawnień zawodowych w zakresie geodezji i kartografii wydane na podstawie odpowiednich przepisów ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. nr 240 poz. 2027 z 2005r.) dla osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Na potwierdzenie tego, że Wykonawca spełnia warunki określone w danym dziale, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oprócz dokumentów wskazanych powyżej pisemne oświadczenie o spełnianiu tych warunków. Odpowiednie oświadczenie znajduje się w formularzu oferty, który stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Podpisanie formularza oferty równoznaczne jest ze złożeniem oświadczenia o spełnianiu wyżej wspomnianych warunków. 3. Wykonawca jest zobowiązany złożyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1. Odpowiednie oświadczenie znajduje się w formularzu oferty, który stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Jeżeli, w przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób. 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument należy złożyć w oryginale lub w kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyska na pisemny wniosek wykonawcy w siedzibie Zamawiającego, pok. 102.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, pok. 14 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: GM. TRZEMESZNO OBR. NIEWOLNO Podział działki - 139/23 o pow. 88,7891 ha na 3 działki i podział działki 139/6 o pow. 14,60 ha na 3 działki, wg załączonej mapy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GM. TRZEMESZNO OBR. NIEWOLNO - Podział działki - 139/23 o pow. 88,7891 ha na 3 działki i podział działki 139/6 o pow. 14,60 ha na 3 działki, wg załączonej mapy. Projekt podziału należy w fazie roboczej uzgodnić w Agencji z przedstawicielem ANR. Granice działek należy okazać w terenie przedstawicielowi Agencji. W terenie granice utrwalić kamieniami oznaczonymi jaskrawym pomarańczowym kolorem i palikami oznaczonymi jaskrawym kolorem i widoczne z daleka, oraz przedłożyć: - protokół z badania księgi wieczystej - w tym podanie nazwiska ostatniego byłego właściciela przed przejęciem na rzecz Skarbu Państwa - wykaz zmian danych ewidencyjnych; - mapa i wyciąg z wykazu zmian danych ewidencyjnych dla ujawnienia aktualnego oznaczenia nieruchomości w księdze wieczystej zgodnie z operatem ewidencji gruntów, - wypis i wyrys dla nowo powstałych działek Agencja nie posiada informacji o księdze wieczystej. Należy ustalić stan prawny powyższych działek i przedłożyć niezbędne dokumenty do przedłożenia w Sądzie Rejonowym w Gnieźnie..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: GM. CZARNKÓW OBR. SARBIA - Podział działki - 46/2 o pow. 26,72 ha na 2 działki wg załączonej mapy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GM. CZARNKÓW OBR. SARBIA - Podział działki - 46/2 o pow. 26,72 ha na 2 działki wg załączonej mapy, projekt podziału należy w fazie roboczej uzgodnić w Agencji z przedstawicielem ANR Granice należy okazać w terenie przedstawicielowi Agencji. W terenie granice działek utrwalić kamieniami oznaczonymi jaskrawym pomarańczowym kolorem i palikami widocznymi z daleka, oraz przedłożyć:- protokół z badania księgi wieczystej - w tym podanie podstawy przejęcia na SP - wykaz zmian danych ewidencyjnych; - mapa i wyciąg z wykazu zmian danych ewidencyjnych dla ujawnienia aktualnego oznaczenia nieruchomości w księdze wieczystej zgodnie z operatem ewidencji gruntów, - wypis i wyrys dla każdej nowopowstałej działki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: GM. BUDZYŃ OBR. OSTRÓWKI - Podział działki - nr 52/5 o pow. 43,7 ha na 2 działki - wydzielenie działki siedliskowej zabudowane budynkiem mieszkalnym i gospodarczym..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GM. BUDZYŃ OBR. OSTRÓWKI - Podział działki - nr 52/5 o pow. 43,7 ha na 2 działki - wydzielenie działki siedliskowej zabudowane budynkiem mieszkalnym i gospodarczym. Projekt podziału należy w fazie roboczej uzgodnić w Agencji z przedstawicielem ANR oraz z właścicielem działki nr 52/5. Granice należy okazać w terenie przedstawicielowi Agencji. W terenie granice działek utrwalić kamieniami oznaczonymi jaskrawym pomarańczowym kolorem i palikami widocznymi z daleka, oraz przedłożyć: -wykaz zmian danych ewidencyjnych; -mapa i wyciąg z wykazu zmian danych ewidencyjnych dla ujawnienia aktualnego oznaczenia nieruchomości w księdze wieczystej zgodnie z operatem ewidencji gruntów, -wypis i wyrys dla każdej nowopowstałej działki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: GM. SZAMOCIN OBR. LIPIA GÓRA - Podział działki - 414 o pow. 30,35 ha na 2 działki wg załączonej mapy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GM. SZAMOCIN OBR. LIPIA GÓRA Podział działki - 414 o pow. 30,35 ha na 2 działki wg załączonej mapy , projekt podziału należy w fazie roboczej uzgodnić w Agencji z przedstawicielem ANR. Granice działek należy okazać w terenie przedstawicielowi Agencji i dzierżawcy. Agencja nie posiada informacji o księdze wieczystej. W terenie granice działek utrwalić kamieniami oznaczonymi jaskrawym pomarańczowym kolorem i wkopanymi palikami widocznymi z daleka, oraz przedłożyć: -protokół z badania księgi wieczystej - w tym podanie podstawy przejęcia na Skarb Państwa i nazwisko właściciela przedwojennego -wykaz zmian danych ewidencyjnych -mapa i wyciąg z wykazu zmian danych ewidencyjnych dla ujawnienia aktualnego oznaczenia nieruchomości w księdze wieczystej zgodnie z operatem ewidencji gruntów, -wypis i wyrys dla każdej nowopowstałej działki 2egz. , projekt podziału należy w fazie roboczej uzgodnić w Agencji z przedstawicielem ANR. Granice działek należy okazać w terenie przedstawicielowi Agencji i dzierżawcy. Agencja nie posiada informacji o księdze wieczystej. W terenie granice działek utrwalić kamieniami oznaczonymi jaskrawym pomarańczowym kolorem i wkopanymi palikami widocznymi z daleka, oraz przedłożyć: -protokół z badania księgi wieczystej - w tym podanie podstawy przejęcia na Skarb Państwa i nazwisko właściciela przedwojennego; -wykaz zmian danych ewidencyjnych; -mapa i wyciąg z wykazu zmian danych ewidencyjnych dla ujawnienia aktualnego oznaczenia nieruchomości w księdze wieczystej zgodnie z operatem ewidencji gruntów, -wypis i wyrys dla każdej nowopowstałej działki 2egz..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: GM. SZAMOCIN OBR. LIPA Podział działki - 510/1 o pow. 52,00 ha na 3 działki wg załączonej mapy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GM. SZAMOCIN OBR. LIPA - Podział działki - 510/1 o pow. 52,00 ha na 3 działki wg załączonej mapy , projekt podziału należy w fazie roboczej uzgodnić w Agencji z przedstawicielem ANR. Granice należy okazać w terenie przedstawicielowi Agencji i dzierżawcy.W terenie granice działek utrwalić kamieniami oznaczonymi jaskrawym pomarańczowym kolorem i palikami widocznymi z daleka. oraz przedłożyć:-protokół z badania księgi wieczystej - w tym podanie podstawy przejęcia na Skarb Państwa -wykaz zmian danych ewidencyjnych-mapa i wyciąg z wykazu zmian danych ewidencyjnych dla ujawnienia aktualnego oznaczenia nieruchomości w księdze wieczystej zgodnie z operatem ewidencji gruntów, -wypis i wyrys dla każdej nowopowstałej działki (org.+kopia).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: GM. OKONEK OBR. OKONEK Podział działki - 309/1 o pow. 6,5490 ha na 3 działki w celu ustalenia linii brzegowej rzeki Czarna i rozgraniczenie gruntów pokrytych wodami od gruntów przyległych. należy przedłożyć: -projekt rozgraniczenia gruntów pokrytych wodami od gruntów przyległych - 5szt. -mapa przeglądowa stanu prawnego nieruchomości -protokół z badania księgi wieczystej - w tym podanie podstawy przejęcia na Skarb Państwa -wykaz zmian danych ewidencyjnych -mapa uzupełniająca i wyc.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GM. OKONEK OBR. OKONEK - Podział działki - 309/1 o pow. 6,5490 ha na 3 działki w celu ustalenia linii brzegowej rzeki Czarna i rozgraniczenie gruntów pokrytych wodami od gruntów przyległych; należy przedłożyć: -projekt rozgraniczenia gruntów pokrytych wodami od gruntów przyległych - 5szt. -mapa przeglądowa stanu prawnego nieruchomości; - protokół z badania księgi wieczystej - w tym podanie podstawy przejęcia na Skarb Państwa -wykaz zmian danych ewidencyjnych; - mapa uzupełniająca i wyciąg z wykazu zmian danych ewidencyjnych dla ujawnienia aktualnego oznaczenia nieruchomości w księdze wieczystej; -wypis i wyrys dla każdej nowopowstałej działki (org.+kopia).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: M. LIPKA OBR. POTULICE - Podział działki - 139/2 o pow. 4,20 ha na 2 działki i 149/2 o pow. 3,84 ha na 2 działki wg załączonej mapy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: GM. LIPKA OBR. POTULICE - Podział działki - 139/2 o pow. 4,20 ha na 2 działki i 149/2 o pow. 3,84 ha na 2 działki wg załączonej mapy, projekt podziału należy w fazie roboczej uzgodnić w Agencji z przedstawicielem ANR. Granice należy okazać w terenie przedstawicielowi Agencji i dzierżawcy. W terenie granice działek utrwalić kamieniami oznaczonymi jaskrawym pomarańczowym kolorem i palikami widocznymi z daleka; oraz przedłożyć: -protokół z badania księgi wieczystej - w tym podanie podstawy przejęcia na Skarb Państwa; -wykaz zmian danych ewidencyjnych -mapa i wyciąg z wykazu zmian danych ewidencyjnych dla ujawnienia aktualnego oznaczenia nieruchomości w księdze wieczystej zgodnie z operatem ewidencji gruntów; -wypis i wyrys dla każdej nowopowstałej działki (org.+kopia).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.00.00-6, 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.