eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łabiszyn › Kredyt długoterminowy na finasowanie planowanego deficytu budżetowego i spłat wczesniej zaciągnietych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-28

Łabiszyn: Kredyt długoterminowy na finasowanie planowanego deficytu budżetowego i spłat wczesniej zaciągnietych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów
Numer ogłoszenia: 125579 - 2011; data zamieszczenia: 28.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 112119 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Łabiszynie, pl. 1000-lecia 1, 89-210 Łabiszyn, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3844052, faks 52 3844052.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kredyt długoterminowy na finasowanie planowanego deficytu budżetowego i spłat wczesniej zaciągnietych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Kredyt długoterminowy na finansowanie planowanego deficytu budżetowego i spłat wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów. 2.Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: -Kredyt długoterminowy w kwocie 2 460 000,00 zł W tym: - 1 442 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu; - 1 018 000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów. -Okres kredytowania: 66 miesięcy od momentu podpisania umowy; -Oprocentowanie: zmienna stopa procentowa WIBOR dla 3 miesięcznych złotowych depozytów międzybankowych -Zabezpieczenie: weksel in blanco -Spłata kapitału Lp. Termin spłaty Wysokość rat 1. 29.02.2012 115 000,00 zł 2. 30.04.2012 115 000,00 zł 3. 31.07.2012 115 000,00 zł 4. 31.10.2012 115 000,00 zł 5. 28.02.2013 125 000,00 zł 6. 30.04.2013 125 000,00 zł 7. 31.07.2013 125 000,00 zł 8. 31.10.2013 125 000,00 zł 9. 28.02.2014 125 000,00 zł 10. 30.04.2014 125 000,00 zł 11. 31.07.2014 125 000,00 zł 12. 31.10.2014 125 000,00 zł 13. 27.02.2015 125 000,00 zł 14. 30.04.2015 125 000,00 zł 15. 31.07.2015 125 000,00 zł 16. 30.10.2015 125 000,00 zł 17. 29.02.2016 125 000,00 zł 18. 29.04.2016 125 000,00 zł 19. 29.07.2016 125 000,00 zł 20. 31.10.2016 125 000,00 zł -Płatność odsetek w okresach miesięcznych. -kredyt nie może być obciążony innymi opłatami niż wymienione w SIWZ. -W przypadku spłaty kredytu we wcześniejszym terminie, odsetki liczone będą do dnia spłaty kredytu, a nie do końca umowy (zastrzeżenie możliwości przedterminowej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych kosztów). -Prowizja będzie płatna jednorazowo w ciągu 30 dni od podpisania umowy, z tym że Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez wykonawców prowizji przygotowawczej od kwoty kredytu tylko jeden raz, tzn. prowizji z tytułu uruchomienia kredytu. -Kredyt długoterminowy w wysokości 2 460 000,00 zł. zostanie postawiony do dyspozycji przez bank od dnia podpisania umowy z możliwością wykorzystania w pełnej kwocie; -Wartości spłaty poszczególnych rat - zgodnie z terminarzem spłat według załącznika nr 6 do SIWZ; -Spłata kredytu wraz z odsetkami do 31.10.2016.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Bydgoszczy, ul. Kołłątaja 8, 85-080 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 500000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 410369,35

  • Oferta z najniższą ceną: 410369,35 / Oferta z najwyższą ceną: 432122,75

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.