eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W LUBARTOWIE PRZY UL. LUBELSKIEJ 57 W CELU WDROŻENIA SYSTEMU NOWEJ KSIĘGI WIECZYSTEJ.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-03

Lublin: REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W LUBARTOWIE PRZY UL. LUBELSKIEJ 57 W CELU WDROŻENIA SYSTEMU NOWEJ KSIĘGI WIECZYSTEJ.
Numer ogłoszenia: 125567 - 2009; data zamieszczenia: 03.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Lublinie , ul. Krakowskie Przedmieście 43, 20-076 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5359164, faks 081 5359164.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.so.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W LUBARTOWIE PRZY UL. LUBELSKIEJ 57 W CELU WDROŻENIA SYSTEMU NOWEJ KSIĘGI WIECZYSTEJ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu części pomieszczeń wewnętrznych w budynku Sądu Rejonowego w Lubartowie przy ul. Lubelskiej 57 z przystosowaniem na potrzeby Nowej Księgi Wieczystej. ZAKRES PRAC OBEJMUJE: 1. Roboty rozbiórkowe w tym m.in.: - wykucie ościeżnic, rozebranie ścianek z cegieł, wykucie podokienników, odbicia tynków, zerwanie posadzek, demontaż starych regałów w archiwum, inne niezbędne do wykonania całości przedmiotu zamówienia. 2. Roboty budowlane w tym m.in.: - wykonanie nowych warstw wyrównawczych pod posadzki, wykonanie posadzek (np. Epoksyd, Norament, PCW lub równoważne), wykonanie ścianek działowych, wykonanie tynków wewnętrznych, tapet z włókna szklanego na ścianach, malowanie farbami lateksowymi, częściowa wymiana stolarki drzwiowej, zakup i montaż systemowej kraty drzwi zewnętrznych, wymiana parapetów, inne niezbędne do wykonania całości przedmiotu zamówienia. 3. Roboty elektryczne w tym m.in.: - remont instalacji elektrycznych, montaż opraw oświetleniowych, wykonanie instalacji SWN i SAP wraz z uruchomieniem systemów, rozbudowa sieci teleinformatycznej, inne niezbędne do wykonania całości przedmiotu zamówienia. 4. Roboty sanitarne w tym m. in.: - remont instalacji wod-kan, CO, hydrantowej, wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji w części pomieszczeń, oraz inne niezbędne do wykonania całości przedmiotu zamówienia. 5. Zakup i montaż regałów przesuwnych do archiwum. 6. Inne niezbędne do wykonanie całości zamówienia. Zgodnie z dokumentacją projektową, w której skład wchodzą: - architektura, - instalacje sanitarne, - instalacje elektryczne, dedykowane i okablowania strukturalnego, - instalacja SAP, - instalacja SWN, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, - przedmiary robót. Zamawiający dopuszcza wykonanie robót przez podwykonawców w zakresie robót instalacyjnych. Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt zorganizować zaplecze techniczne oraz socjalne budowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wizji lokalnej przedmiotu zamówienia w celu rzetelnego opracowania oferty..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.42.11.34 - 45.42.11.34 45.42.11.47 - Instalowanie krat 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 39.13.11.00 - Regały archiwalne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości : 4000 zł. ( słownie: cztery tysiące zł.) przed upływem terminu składania ofert 2. Zamawiający żąda dowodu wniesienia wadium dołączonego do oferty. Jeżeli wadium ma formę gwarancji lub poręczenia, Zamawiający zaleca jego składanie w oryginale. Zamawiający wymaga złożenia oryginału gwarancji lub oryginału poręczenia w zakresie wniesienia wadium w przypadku, gdy pozostawienie oryginału w posiadaniu Wykonawcy może uniemożliwiać Zamawiającemu dochodzenie roszczeń przysługujących z gwarancji- poręczenia oraz jeżeli stwarza to zagrożenie wygaśnięcia-odwołania ustanowionego w ten sposób zabezpieczenia interesu Zamawiającego. W innym przypadku wystarczająca jest kopia dokumentu poświadczona (potwierdzona) za zgodność z oryginałem przez osobę-osoby uprawnioną-uprawnione do reprezentowania wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki o których mowa w art. 22 ustawy pzp. Ocena dokumentów na zasadzie spełnia nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ustawy i których spełnienia wymaga Zamawiający, Zamawiający żąda oświadczenia wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do siwz. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. W celu potwierdzenia warunku, którego spełnienia wymaga Zamawiający, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności gospodarczej lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. W celu potwierdzenia warunku, którego spełnienia wymaga Zamawiający, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 3) Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej siwz oraz dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędne doświadczenie, jeżeli wykaże się wykonaniem minimum 1 roboty budowlanej ( ewentualnie remontu) o wartości min. 300 000 zł. w 1 obiekcie budowlanym. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców składających ofertę wspólną będzie spełniał ww. warunek. 4) Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Zamawiający uzna, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli przedstawi w ofercie kandydata/kandydatów na każde n/w stanowisko: 1. Kierownik budowy - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. 2. Kierownik robót elektrycznych - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 3. Kierownik robót sanitarnych - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Wszystkie osoby wymienione w ofercie winny posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 z późniejszymi zmianami) oraz z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych budownictwie (Dz.U. z 2006 r., Nr 83, poz. 578) oraz aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Kopie ww. dokumentów należy dołączyć do oferty. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób i podmiotów..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.so.lublin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Lublinie ul. Krakowskie Przedmieście 43 pokój nr 209..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.08.2009 godzina 11:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Lublinie ul. Krakowskie Przedmieście 43 pokój nr 209..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.