eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraśnik › Sprzątanie i dozór Zespołu Placówek Oświatowych nr 1 w Kraśniku.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-01-12

Kraśnik: Sprzątanie i dozór Zespołu Placówek Oświatowych nr 1 w Kraśniku.
Numer ogłoszenia: 12555 - 2012; data zamieszczenia: 12.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 326845 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół PLacówek Oświatowych Nr 1 w Kraśniku, ul. Kościuszki 23, 23-200 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 081 8252425, faks 081 8252425.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespół Placówek Oświatowych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie i dozór Zespołu Placówek Oświatowych nr 1 w Kraśniku..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości i porządku w budynku oraz na terenie wokół budynku, wykonywanie prac konserwatorskich oraz dozór nad mieniem placówki. Zakres prac obejmuje: I. Utrzymanie czystości i porządku w Zespole Placówek Oświatowych nr 1 w Kraśniku oraz na terenie wokół budynku poprzez: 1) Codzienne sprzątanie (tzn. zmiatanie, zmywanie, ścieranie kurzu, odkurzanie) sal lekcyjnych, pomieszczeń administracyjnych, korytarzy, klatek schodowych, łazienek (łącznie z myciem lamperii i glazury), sali gimnastycznej, sali korekcyjnej, biblioteki, świetlicy, pokoju nauczycielskiego, szatni i innych pomieszczeń codziennego użytku oraz utrzymywanie w czystości mebli szkolnych, pomocy naukowych; 2) utrzymywanie w czystości wykładzin podłogowych (odkurzanie, trzepanie, pranie); 3) dokonywanie dezynfekcji sanitariatów min. raz w miesiącu; 4) czyszczenie i pastowanie podłóg min. raz w miesiącu; 5) nie rzadziej niż dwa razy w roku mycie okien, pranie zasłon, firanek, wykładzin podłogowych i dywanów; 6) podczas ferii zimowych i wakacji generalne sprzątanie całego budynku; 7) zapewnienie estetycznego wyglądu wewnątrz i na zewnątrz budynku szkolnego (dbanie o wygląd zieleni, kwietników, koszenie trawy); 8) codzienne dbanie o estetykę i porządek wokół placówki (zmiatanie, oczyszczanie ze śniegu i lodu oraz posypywanie piaskiem dróg dojazdowych i chodników należących do placówki, usuwanie nieczystości z całej powierzchni nieruchomości gruntowej); 9) inne prace zlecone przez dyrekcję mające na celu utrzymanie czystości i porządku w Zespole Placówek Oświatowych nr 1; 10) całość prac i obowiązków mających na celu utrzymanie czystości i porządku w Zespole Placówek Oświatowych nr 1 musi odpowiadać wymogom stawianym w Rozporządzeniu MENiS z dnia 31.12 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. z 2003 r. Nr 6, poz. 69). Zestawienie pomieszczeń objętych powyższym zakresem usług zawarte jest w załączniku nr 1 do SIWZ. II. Dozór nad mieniem Zespołu Placówek Oświatowych nr 1 w Kraśniku: 1) dozór nad mieniem placówki i terenie wokół budynku szkolnego w dni powszednie w godz. 19:00 do 7:00 oraz w dni świąteczne i wolne od nauki całodobowo; 2) codzienne zamykanie okien oraz wejść na teren placówki. Zamawiający na bieżąco będzie informował Wykonawcę o zmianach w stanie majątku placówki. Wykonawca ponosi odpowiedzialność w godzinach pełnienia dozoru za powierzony mu majątek placówki; III. Obsługa placówki, tj.: 1) codzienna obsługa szatni (zapewnienie porządku, bezpieczeństwa i ochrona mienia uczniów); 2) codzienny dyżur woźnej przy wejściach do budynku (kontrola wejść do szkoły, inne prace porządkowe); 3) codzienny dyżur konserwatora - bieżące usuwanie awarii, wykonywanie drobnych napraw sprzętu, itp.;..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.90.00 - Usługi sprzątania biur i szkół oraz czyszczenia urządzeń biurowych 85.31.23.10 - Usługi dozoru .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SKAREM Sp. z o.o., ul. 1 Sierpnia 24, 37-450 Stalowa Wola, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 78000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 71268,00

  • Oferta z najniższą ceną: 71268,00 / Oferta z najwyższą ceną: 71268,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.