To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-01-12
Kraśnik: Sprzątanie i dozór Zespołu Placówek Oświatowych nr 1 w Kraśniku.
Numer ogłoszenia: 12555 - 2012; data zamieszczenia: 12.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 326845 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół PLacówek Oświatowych Nr 1 w Kraśniku, ul. Kościuszki 23, 23-200 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 081 8252425, faks 081 8252425.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespół Placówek Oświatowych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie i dozór Zespołu Placówek Oświatowych nr 1 w Kraśniku..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości i porządku w budynku oraz na terenie wokół budynku, wykonywanie prac konserwatorskich oraz dozór nad mieniem placówki. Zakres prac obejmuje: I. Utrzymanie czystości i porządku w Zespole Placówek Oświatowych nr 1 w Kraśniku oraz na terenie wokół budynku poprzez: 1) Codzienne sprzątanie (tzn. zmiatanie, zmywanie, ścieranie kurzu, odkurzanie) sal lekcyjnych, pomieszczeń administracyjnych, korytarzy, klatek schodowych, łazienek (łącznie z myciem lamperii i glazury), sali gimnastycznej, sali korekcyjnej, biblioteki, świetlicy, pokoju nauczycielskiego, szatni i innych pomieszczeń codziennego użytku oraz utrzymywanie w czystości mebli szkolnych, pomocy naukowych; 2) utrzymywanie w czystości wykładzin podłogowych (odkurzanie, trzepanie, pranie); 3) dokonywanie dezynfekcji sanitariatów min. raz w miesiącu; 4) czyszczenie i pastowanie podłóg min. raz w miesiącu; 5) nie rzadziej niż dwa razy w roku mycie okien, pranie zasłon, firanek, wykładzin podłogowych i dywanów; 6) podczas ferii zimowych i wakacji generalne sprzątanie całego budynku; 7) zapewnienie estetycznego wyglądu wewnątrz i na zewnątrz budynku szkolnego (dbanie o wygląd zieleni, kwietników, koszenie trawy); 8) codzienne dbanie o estetykę i porządek wokół placówki (zmiatanie, oczyszczanie ze śniegu i lodu oraz posypywanie piaskiem dróg dojazdowych i chodników należących do placówki, usuwanie nieczystości z całej powierzchni nieruchomości gruntowej); 9) inne prace zlecone przez dyrekcję mające na celu utrzymanie czystości i porządku w Zespole Placówek Oświatowych nr 1; 10) całość prac i obowiązków mających na celu utrzymanie czystości i porządku w Zespole Placówek Oświatowych nr 1 musi odpowiadać wymogom stawianym w Rozporządzeniu MENiS z dnia 31.12 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. z 2003 r. Nr 6, poz. 69). Zestawienie pomieszczeń objętych powyższym zakresem usług zawarte jest w załączniku nr 1 do SIWZ. II. Dozór nad mieniem Zespołu Placówek Oświatowych nr 1 w Kraśniku: 1) dozór nad mieniem placówki i terenie wokół budynku szkolnego w dni powszednie w godz. 19:00 do 7:00 oraz w dni świąteczne i wolne od nauki całodobowo; 2) codzienne zamykanie okien oraz wejść na teren placówki. Zamawiający na bieżąco będzie informował Wykonawcę o zmianach w stanie majątku placówki. Wykonawca ponosi odpowiedzialność w godzinach pełnienia dozoru za powierzony mu majątek placówki; III. Obsługa placówki, tj.: 1) codzienna obsługa szatni (zapewnienie porządku, bezpieczeństwa i ochrona mienia uczniów); 2) codzienny dyżur woźnej przy wejściach do budynku (kontrola wejść do szkoły, inne prace porządkowe); 3) codzienny dyżur konserwatora - bieżące usuwanie awarii, wykonywanie drobnych napraw sprzętu, itp.;..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.90.00 - Usługi sprzątania biur i szkół oraz czyszczenia urządzeń biurowych 85.31.23.10 - Usługi dozoru .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SKAREM Sp. z o.o., ul. 1 Sierpnia 24, 37-450 Stalowa Wola, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 78000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 71268,00
Oferta z najniższą ceną: 71268,00 / Oferta z najwyższą ceną: 71268,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAŚNIKA
- Renowacja nawierzchni drogi ul. Plac Wolności w Kraśniku
- Tworzenie i doposażenie placów zabaw oraz miejsc rekreacji do prowadzenia zajęć sportowo-zabawowych dla dzieci i młodzieży
- Zakup paliwa dla SP ZOZ Kraśnik
- Poprawa infrastruktury drogowej w powiecie kraśnickim
więcej: przetargi w Kraśniku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.