eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mirków › Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Długołęka - etap I.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-10

Mirków: Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Długołęka - etap I.
Numer ogłoszenia: 125557 - 2008; data zamieszczenia: 10.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Długołęka, Długołęka, ul. Wrocławska 18, 55-095 Mirków, woj. dolnośląskie, tel. 071 3152186, fax 071 3152578.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.dlugoleka.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Długołęka - etap I..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Długołęka - etap I w zakresie: 1) budowy sieci kanalizacji rozdzielczej o przepływie grawitacyjnym z rur PVC o jednolitej strukturze ścianki SDR34 SN8 - Ø 200 mm i długości 5.337,5m, 2)budowy sieci kanałów tłocznych z rur PE: a) Ø 63 mm i długości 96,5m, b) Ø 75 mm i długości 49,5m c) Ø 90 mm i długości 587,0m d) Ø 110 mm i długości 640,5m e) Ø 125 mm i długości 392,0m f) Ø 140 mm i długości 697,5m 3) budowy przykanalików sanitarnych - 173 szt. - Ø 160 mm i długości 2.608,5m, 4) budowy następujących obiektów sieciowych: a) studnie kanalizacyjne na sieci: Ø 600 mm - 3 szt.; Ø 1000 mm - 241 szt., Ø 1200 mm - 35 szt. b) studnie osadnikowe: Ø 1200 mm - 5 szt. c) studnie kanalizacyjne rewizyjne na rurociągach tłocznych: Ø 1200 mm - 6 szt. d) studnie kanalizacyjne rozprężne: Ø 1200 mm - 1 szt. e) studnie na przyłączach: Ø 600 mm - 203 szt. 5)budowy przepompowni ścieków (6 szt.): a) PŚ 8 - dz. nr 49, b) PŚ 9 - dz. nr 68/2, c) PŚ 10 - dz. nr 79/8, d) PŚ 11 - dz. nr 120/30, e) PŚ 18 - dz. nr 107/3, f) przydomowa Pd1 6)wykonania przejść pod przeszkodami, polegających na: a) przejściu pod siecią uzbrojenia podziemnego, b) wykonaniu przewiertu pod drogą krajową nr 8 (ul. Wrocławska) - Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania zgody na zajęcie pasa drogowego u zarządcy drogi tj. GDDKiA O/Wrocław Rejon w Oleśnicy i do wniesienia opłaty za zajęcie pasa drogowego, jak również uzgodnienia z zarządcą drogi terminu, czasu trwania i szczegółów realizacji robót (w pasie drogi krajowej kanały należy układać metodą bezwykopową), c)wykonaniu przewiertów pod drogą powiatową (ul. Parkowa - 1341D, ul. Broniewskiego - 1918D) - Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania zgody na zajęcie pasa drogowego u zarządcy drogi tj. Starostwa Powiatowego we Wrocławiu i do wniesienia opłaty za zajęcie pasa drogowego, jak również do uzgodnienia terminu z zarządcą drogi, czasu trwania i szczegółów realizacji robót, d)wykonaniu przejścia pod torami kolejowymi linii kolejowej nr 143 - przecisk sterowany z przekopem próbnym - Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z PKP Energetyka Sp. z o.o., PKP Telekomunikacja Kolejowa Sp. z o.o., PKP Polskie Linie Kolejowe Sp. z o.o. terminu, czasu trwania i szczegółów realizacji robót, e)wykonaniu wejścia na działkę nr 79/3 - Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z Nadleśnictwem Oleśnica Śląska terminu, czasu trwania i szczegółów realizacji robót, 7)wykonania wykopów liniowych pionowych na odkład z wywozem nadmiaru ziemi na odległość 10 km dokonywane częściowo ręcznie (sieć - 10%, przyłącza - 50%), 8)rozebrania i odtworzenia nawierzchni, 9)naprawy wszystkich napotkanych i zerwanych w trakcie robót urządzeń i przewodów drenarskich, melioracyjnych. 2.Przedmiot zamówienia, o którym mowa w ust. 1 ma zostać zrealizowany w VI fazach następujących robót budowlanych: 1)faza I obejmuje swoim zakresem wykonanie m.in. następujących robót: a)wykonanie kanału grawitacyjnego KS-6 z dopływami bocznymi i przyłączami; b)wykonanie rurociągu tłocznego RT-10 Ø 110 do istniejącej studni rewizyjnej na istniejącym rurociągu tłocznym Ø 110 (Selgros); c)wykonanie przepompowni ścieków PŚ 10 - dz. nr 79/8 (własność GDDKiA), d)wykonanie przepompowni ścieków przydomowej Pd1 z kanałem RTd 1 Ø63 . 2)faza II obejmuje swoim zakresem wykonanie m.in. następujących robót: a)wykonanie kanału grawitacyjnego KS-7 i KS-8 z dopływami bocznymi i przyłączami; b)wykonanie rurociągu tłocznego RT-18 Ø 90 od PŚ 18 do W3 (wpięcie do istniejącej studni rewizyjnej na istniejącym kanale tłocznym Ø 110); c)wykonanie przepompowni ścieków PŚ 18 na dz. nr 107/3 . 3)faza III obejmuje swoim zakresem wykonanie m.in. następujących robót: a)wykonanie kanału grawitacyjnego KS-3 z dopływami bocznymi i przyłączami do PŚ11; b)wykonanie rurociągu tłocznego RT-9 Ø125, Ø 140 od W72 (wpięcia do istniejącego kanału Ø 160 w ul. Szkolnej poprzez studnię rozprężną) do studni W 52 (położonej przed przejściem pod ul. Wrocławską) wraz z przejściem pod torami kolejowymi W61 - W62 (dz. nr 444/4) oraz wykonanie kanału tłocznego RT-11; c)wykonanie przepompowni ścieków PŚ 11 na dz. nr 120/30 (własność Gminy). 4)faza IV obejmuje swoim zakresem wykonanie m.in. następujących robót: a)wykonanie kanału grawitacyjnego KS-4 z dopływami bocznymi i przyłączami; b)wykonanie rurociągu tłocznego RT-9 Ø125, Ø 140 od W52 do PŚ 9 wraz z przejściem pod drogą krajową E8 - dz. nr 445/2 ; c)wykonanie przepompowni PŚ 9 na dz. nr 68/3; d)Zamawiający informuje, iż zawarł stosowne porozumienie z mieszkańcami w sprawie sposobu budowy sieci na ich posesjach - porozumienia do wglądu w siedzibie Inwestora. 5)faza V obejmuje swoim zakresem wykonanie m.in. następujących robót: a)wykonanie kanału grawitacyjnego KS-1 i KS-2 z dopływami bocznymi i przyłączami do PS 10; b)wykonanie rurociągu tłocznego RT-8 Ø90 do studni rewizyjnej nr 5 na RT-9; c)wykonanie przepompowni PŚ 8 na dz. nr 49/1 (numer działki nadany po podziale). 6)faza VI obejmuje swoim zakresem wykonanie m.in. następujących robót: a)wykonanie kanału grawitacyjnego KS-5 z dopływami bocznymi i przyłączami z przejściem pod drogą powiatową ul. Parkowa. 3.Szczegółowy zakres i przedmiot roboty budowlanej opisany jest w dokumentacji projektowej zatwierdzonej decyzją nr 1001/2004 z dnia 31.05.2004r. (10.08.2004r. ostateczna) Kanalizacja sanitarna m. Długołęka - etap I wraz z przyłączami do posesji wykonaną przez ESCO Przedsiębiorstwo Inżynierii Środowiskowej s.c. z siedzibą w Zielonej Górze, tzn. 1)Projekcie budowlanym-wykonawczym - Kanalizacja sanitarna, 2)Projekcie budowlano-wykonawczym - Kanalizacja sanitarna-profile podłużne kanałów sanitarnych i rurociągów tłocznych, 3)Projekcie budowlano-wykonawczym - Dokumentacja geotechniczna pod przepompownie ścieków i sieć kanalizacyjną w m. Długołęka, 4)Projekcie budowlano- wykonawczym - Przepompownie ścieków - instalacje elektryczne, 5) Projekcie budowlanym - Wytyczne organizacji ruchu kołowego (etap I, II, III), 6)Uzgodnieniach z instytucjami, 7)Specyfikacji technicznej - kanalizacja sanitarna, 8)Przedmiarze robót, będących załącznikami do spoecyfikacji istotnych warunków zamówienia z dnia 09 czerwca 2008r. zwanej dalej siwz. 4.Zamawiający informuje, iż jest właśnie na końcowym etapie aktualizacji uzgodnienia z PKP Polskie Linie Kolejowe Sp. z o.o. oraz uzgodnienia z GDDKiA O/Wrocław - niezwłocznie po uzyskaniu aktualnych uzgodnień zostaną one przekazane Wykonawcom. 5.Zamawiający informuje, iż posiada wszystkie niezbędne dla wykonania przedmiotu zamówienia uzgodnienia z prywatnymi właścicielami - jednakże, pomimo tego, Zamawiający przewiduje, iż w trakcie realizacji przedmiotowej inwestycji mogą wystąpić problemy z uzyskaniem zgody na wejście na teren trzech działek (nr 69/2, 69/1, 68/2, obręb Długołęka) - Zamawiający jest w trakcie prowadzenia negocjacji z prywatnymi właścicielami. 6.Zamawiający informuje, iż Wykonawca, przed przystąpieniem do robót budowlanych dotyczących danej fazy, o której mowa w ust. 2, zobowiązany jest wytyczyć geodezyjnie odpowiednią część sieci kanalizacyjnej. W razie stwierdzenia przez Wykonawcę braków lub błędów winien natychmiast powiadomić o tym fakcie Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu Oryginalny kod CPV: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100 ). 2.Wadium może być wniesione w następujących formach: 1)w pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium wnoszone w formie poręczeń i gwarancji należy złożyć w postaci oryginału dokumentu w kasie Urzędu Gminy Długołęka - w nieprzekraczalnym terminie - do dnia otwarcia ofert, tj. do dnia 01.07.2008r., do godz. 11:00. Kserokopię w/w dokumentu/ów należy załączyć do oferty. 5.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy tj.: Bank Spółdzielczy w Oleśnicy, Oddział w Długołęce Nr rachunku: 11 9584 1021 2003 0300 0101 0004 tytułem: Przetarg nieograniczony - budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Długołęka - etap I, tak by na dzień otwarcia ofert, tj. na dzień 01.07.2008r., do godz. 11:00 znajdowało się na koncie Zamawiającego. Kserokopię potwierdzenia wniesienia wadium należy załączyć do oferty. 6.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7.Wadium wniesione przez konsorcjum w formach, o których mowa w ust. 2 pkt 2 - 5 winno wskazywać jako uczestników postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zarówno Lidera - Pełnomocnika Konsorcjum jak i Partnera/Partnerów Konsorcjum, zaś dokument potwierdzający ustanowienie wadium powinien zawierać obowiązek jego wypłaty Beneficjentowi zarówno wówczas, gdy Lider Konsorcjum uchyli się od zawarcia umowy z Zamawiającym w przypadku, gdy zostanie wybrana oferta Konsorcjum, jak i wówczas, gdy od zawarcia umowy uchyli się którykolwiek z Partnerów. 8.Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w ustawie oraz w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 9.Zwrot lub utratę wadium określa art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. a ponadto: 1)są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzą działalność gospodarczą; 2)posiadają potencjał finansowy pozwalający na realizację przedmiotu zamówienia z własnych środków, przy założeniu, że zapłata za faktycznie wykonany zakres zamówienia dokonywana będzie każdorazowo w terminie do 30 dni po złożeniu faktury; 3)dysponują własną lub wynajętą bazą sprzętową w zakresie koniecznym do realizacji zamówienia; 4)są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 5)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy przedstawią następujące oświadczenia: 1)Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie zapisów art. 24 ustawy. 2)Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3)Oświadczenie, że Wykonawca nie wykonywał czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania oraz nie posługiwał się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności. 4)Oświadczenie, że Wykonawca posiada potencjał finansowy pozwalający na realizację przedmiotu zamówienia z własnych środków, przy założeniu, że zapłata za faktycznie wykonany zakres zamówienia dokonywana będzie każdorazowo w terminie do 30 dni po złożeniu faktury. 5)Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, wzorem umowy oraz pozostałymi załącznikami do siwz oraz przyjmuje je bez zastrzeżeń. 6)Oświadczenie, że Wykonawca w przypadku wyboru jego oferty, zawrze umowę w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty (art. 94 ustawy). 7)Oświadczenie, że Wykonawca uważa się za związanego swoją ofertą do czasu zawarcia umowy z Wykonawcą, którego oferta uznana została za najkorzystniejszą, lecz nie dłużej niż termin związania ofertą, tj. 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert. 8)Oświadczenie, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi. 9)Oświadczenie, że Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu objętego robotami w ramach przedmiotu zamówienia. 10)Oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędne informacje potrzebne do właściwego wykonania roboty objętej przedmiotem zamówienia. 11)Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje bazą sprzętową niezbędną do realizacji przedmiotu zamówienia. 12)Oświadczenie, że Wykonawca, najpóźniej w dniu przekazania placu budowy, przekaże Zamawiającemu plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (jeżeli odrębne przepisy nakładają taki obowiązek) sporządzony zgodnie z wytycznymi zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003r. Nr 120, poz. 1126). 13)Oświadczenie, że Wykonawca, najpóźniej w dniu przekazania placu budowy, przekaże Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-finansowy. 14)Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z dokumentacją projektową dotyczącą przedmiotowej inwestycji. 15)Oświadczenie, że Wykonawca uwzględnił zmiany i dodatkowe ustalenia wynikłe w trakcie procedury przetargowej, stanowiące integralną część siwz, wyszczególnione we wszystkich pismach przesłanych do Wykonawców oraz umieszczonych w profilu nabywcy. 3. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy przedstawią następujące dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3)wykazu wykonanych robót budowlanych (co najmniej 1 roboty budowlanej) w okresie ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających/odpowiadającej swoim rodzajem i zakresem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia; (za roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie: a) wykonanie kanalizacji rozdzielczej o przepływie grawitacyjnym z rur PVC Ø 200 mm - minimum 4 000mb, b) wykonanie sieci kanałów tłocznych z rur PE Ø 63 - 140 mm - minimum 1 500mb, c) montaż obiektów sieciowych (studnie) Ø 600 - 1200 mm - minimum 1 00 szt.), d) wykonanie przepompowni ścieków - minimum 3 szt. Zamawiający dopuszcza przedstawienie w/w prac, w wykazie wykonanych robót budowlanych, jako odrębnie prowadzone zadania, wraz z załączeniem do każdego z nich dokumentów potwierdzających, że zostały one wykonane należycie) W wykazie tym należy podać daty i miejsce wykonania przedstawionych robót budowlanych/przedstawionej roboty budowlanej oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że zostały one wykonane należycie wraz ze wskazaniem zakresu wykonanych robót (referencje, protokoły odbioru). 4)polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 5)wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia o uprawnieniach do kierowania robotami budowlanymi wraz z załączeniem dokumentacji potwierdzającej posiadane uprawnienia w następujących specjalnościach (tj. decyzja nadająca wymagane uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenie z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa): a)drogowej bez ograniczeń, b)instalacyjnej w zakresie sieci, urządzeń kanalizacyjnych bez ograniczeń, c)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Zamawiający będzie oceniał warunki udziału w postępowaniu w systemie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. a ponadto: 1)są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzą działalność gospodarczą; 2)posiadają potencjał finansowy pozwalający na realizację przedmiotu zamówienia z własnych środków, przy założeniu, że zapłata za faktycznie wykonany zakres zamówienia dokonywana będzie każdorazowo w terminie do 30 dni po złożeniu faktury; 3)dysponują własną lub wynajętą bazą sprzętową w zakresie koniecznym do realizacji zamówienia; 4)są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 5)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2.W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy przedstawią następujące oświadczenia: 1)Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie zapisów art. 24 ustawy. 2)Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3)Oświadczenie, że Wykonawca nie wykonywał czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania oraz nie posługiwał się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności. 4)Oświadczenie, że Wykonawca posiada potencjał finansowy pozwalający na realizację przedmiotu zamówienia z własnych środków, przy założeniu, że zapłata za faktycznie wykonany zakres zamówienia dokonywana będzie każdorazowo w terminie do 30 dni po złożeniu faktury. 5)Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, wzorem umowy oraz pozostałymi załącznikami do siwz oraz przyjmuje je bez zastrzeżeń. 6)Oświadczenie, że Wykonawca w przypadku wyboru jego oferty, zawrze umowę w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty (art. 94 ustawy). 7)Oświadczenie, że Wykonawca uważa się za związanego swoją ofertą do czasu zawarcia umowy z Wykonawcą, którego oferta uznana została za najkorzystniejszą, lecz nie dłużej niż termin związania ofertą, tj. 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert. 8)Oświadczenie, że Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi. 9)Oświadczenie, że Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu objętego robotami w ramach przedmiotu zamówienia. 10)Oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędne informacje potrzebne do właściwego wykonania roboty objętej przedmiotem zamówienia. 11)Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje bazą sprzętową niezbędną do realizacji przedmiotu zamówienia. 12)Oświadczenie, że Wykonawca, najpóźniej w dniu przekazania placu budowy, przekaże Zamawiającemu plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (jeżeli odrębne przepisy nakładają taki obowiązek) sporządzony zgodnie z wytycznymi zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003r. Nr 120, poz. 1126). 13)Oświadczenie, że Wykonawca, najpóźniej w dniu przekazania placu budowy, przekaże Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-finansowy. 14)Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z dokumentacją projektową dotyczącą przedmiotowej inwestycji. 15)Oświadczenie, że Wykonawca uwzględnił zmiany i dodatkowe ustalenia wynikłe w trakcie procedury przetargowej, stanowiące integralną część siwz, wyszczególnione we wszystkich pismach przesłanych do Wykonawców oraz umieszczonych w profilu nabywcy. 3. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy przedstawią następujące dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3)wykazu wykonanych robót budowlanych (co najmniej 1 roboty budowlanej) w okresie ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających/odpowiadającej swoim rodzajem i zakresem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia; (za roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający rozumie: a) wykonanie kanalizacji rozdzielczej o przepływie grawitacyjnym z rur PVC Ø 200 mm - minimum 4 000mb, b) wykonanie sieci kanałów tłocznych z rur PE Ø 63 - 140 mm - minimum 1 500mb, c) montaż obiektów sieciowych (studnie) Ø 600 - 1200 mm - minimum 1 00 szt.), d) wykonanie przepompowni ścieków - minimum 3 szt. Zamawiający dopuszcza przedstawienie w/w prac, w wykazie wykonanych robót budowlanych, jako odrębnie prowadzone zadania, wraz z załączeniem do każdego z nich dokumentów potwierdzających, że zostały one wykonane należycie) W wykazie tym należy podać daty i miejsce wykonania przedstawionych robót budowlanych/przedstawionej roboty budowlanej oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że zostały one wykonane należycie wraz ze wskazaniem zakresu wykonanych robót (referencje, protokoły odbioru). 4)polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 5)wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia o uprawnieniach do kierowania robotami budowlanymi wraz z załączeniem dokumentacji potwierdzającej posiadane uprawnienia w następujących specjalnościach (tj. decyzja nadająca wymagane uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenie z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa): a)drogowej bez ograniczeń, b)instalacyjnej w zakresie sieci, urządzeń kanalizacyjnych bez ograniczeń, c)instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dlugoleka.ibip.wroc.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Długołęka Długołęka, ul. Wrocławska 18 55-095 poczta Mirków (Punkt Informacyjny - parter Urzędu).

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Długołęka Długołęka, ul. Wrocławska 18 55-095 poczta Mirków (sekretariat Urzędu - I piętro, pokój nr 7).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiajacy zamierza złożyć wniosek o finansowanie projektu z: 1) Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, 2) Regionalnego Programu Operacyjnego. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i urządzeń pod warunkiem, że zaproponowane urządzenia i materiały będą posiadały parametry nie gorsze niż te, które przedstawiono w projekcie budowlanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca musi załączyć dane techniczne wykazujące ich parametry oraz odpowiednie obliczenia. Na Wykonawcy leży obowiązek udowodnienia, iż przedstawione w ofercie materiały i urządzenia są równoważne w stosunku do przedstawionych w projekcie. Wykaz materiałów i urządzeń równoważnych wraz z danymi technicznymi wykazującymi ich parametry oraz odpowiednimi obliczeniami winien stanowić załącznik do oferty. Oceny równoważności materiałów i urządzeń Zamawiający będzie dokonywał na etapie oceny ofert w oparciu o opinie Projektanta i Zamawiającego. Zamawiający nie przewiduje udzielenia wyłonionemu wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających. Wszelkie rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.