eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Wykonywania usług pralniczych dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-11

Bielsko-Biała: Wykonywania usług pralniczych dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej
Numer ogłoszenia: 125554 - 2014; data zamieszczenia: 11.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Pediatryczny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Sobieskiego 83, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 33828 40 00,828 40 40,828 40, faks 033 8151630.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpediatryczny.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywania usług pralniczych dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług pralniczych przez okres 24 miesięcy dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego w ilości do 3,5 ton miesięcznie, dla następującego asortymentu: 1.Bielizna pościelowa - bawełniana (biała i kolorowa). 2.Bielizna dziecięca bawełniana (biała i kolorowa). 3.Pieluchy tetrowe. 4.Podkłady, worki bieliźniarskie. 5.Ręczniki, obrusy, serwety, koce, firany, mopy, poduszki, kołdry, materace. 6.Kitle lekarskie, garsonki, spodnie - bawełniane z domieszką tworzywa sztucznego, i inne Warunki graniczne wymagane od Wykonawców w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia: 1. Pralnia, w której wykonywane będą usługi pralnicze musi posiadać opinię sanitarną wydaną przez Stację Sanitarno - Epidemiologiczną do wykonywania usług pralniczych pościeli i bielizny szpitalnej. 2. Wykonawca do wykonania usługi będzie stosował środki piorące i wspomagające pranie dopuszczone przez Państwowy Zakład Higieny, dezynfekujące bakterie, wirusy, grzyby, prątki gruźlicy (świadectwa dopuszczenia należy załączyć do oferty). Stosowane środki nie mogą powodować uszkodzenia materiału, a szczególnie znacznego odbarwienia. 3. Wykonawca zapewni transport oraz wyposażenie techniczne i kadrowe dla wykonania usługi w ilości do 3500 kg prania miesięcznie. 4. Odbiór i dostarczenie prania odbywać się będzie 6 razy w tygodniu od godz. 700 do 1400, a przerwa w odbiorze prania w dni świąteczne nie może przekroczyć 48 godzin. W przypadku dni świątecznych wolnych od pracy, trwających dłużej niż 2 dni Zamawiający zastrzega sobie możliwość dodatkowego wykonania usługi w danym dniu, tj. odbioru bielizny do prania dwa razy. 5. Wykonawca będzie pisemnie potwierdzał ilość kilogramów odebranego prania. Pieluchy Wykonawca rozliczy według ich wagi po wypraniu (suche). Potwierdzenie odbioru dokonywane będzie w magazynie Szpitala codziennie, na wykazie przygotowanym przez Zamawiającego i potwierdzane przez obie strony. 6. Transport bielizny odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy i tylko środkami przeznaczonymi do tego rodzaju transportu, posiadającymi opinię sanitarną Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej. 7. Pościel nieoznakowaną lub nową Wykonawca odpowiednio oznakuje na własny koszt, po wcześniejszej akceptacji wzoru przez Zamawiającego. 8. Dostarczone, czyste pranie musi być odpowiednio zapakowane, zgodnie z podziałem na poszczególne oddziały Szpitala i zachowaniem segregacji asortymentowej 9. Zamawiający nie przyjmie prania, które nie będzie spełniało wymogów jakościowych - czyste, suche, złożone, odprasowane, usztywnione, odpowiednio zapakowane. W przypadku zakwestionowanej partii prania, Zamawiający nie będzie ponosił kosztów związanych z powtórnym praniem, koszty te obciążać będą Wykonawcę w ramach reklamacji. 10. Materiały zniszczone nie z winy Wykonawcy, należy na bieżąco potwierdzać odrębnym protokołem kasacyjnym, podpisanym przez obie strony umowy, nie później niż w 3 dni po wykonaniu usługi. Wykonawca zobowiązuje się naprawić materiały, które uległy zniszczeniu w trakcie eksploatacji (np. przyszycie guzików, zacerowanie dziur itp.) 11. Na wniosek Zamawiającego asortyment zniszczony z winy Wykonawcy zostanie przez niego odkupiony i dostarczony do Szpitala..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.12.00 - Usługi prowadzenia pralni 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania 98.31.50.00 - Usługi prasowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunku Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia z art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ oraz złożenia koncesji, zezwolenia lub licencji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotowym zamówieniem (jeżeli są wymagane przepisami prawa) oraz aktualnej opinii sanitarnej wydanej przez Stację Sanitarno-Epidemiologiczną do wykonywania usług pralniczych pościeli i bielizny szpitalnej. Zamawiający sprawdzi ich kompletność i zgodność z SIWZ, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków wg zasady spełnia nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunku Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia z art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ oraz złożenia stosownego wykazu wykonanych lub wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości brutto, przedmiotu, dat wykonywania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dla Zamawiającego warunkiem wystarczającym będzie wykazanie wykonania w w/w okresie co najmniej 2 usług pralniczych na kwotę nie niższą niż 180 000,00 zł brutto, potwierdzonych stosownymi dokumentami, że zostały/są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa wyżej są: poświadczenie (wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu), inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia i wykazu. Zamawiający sprawdzi jego kompletność, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków wg zasady spełnia nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunku Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia z art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ oraz złożenia wykazu środków piorących i dezynfekujących jakich Wykonawca będzie używał do wykonania usługi oraz świadectw dopuszczenia (opinii) wydanej przez Państwowy Zakład Higieny, iż stosowane środki piorące i wspomagające pranie, dezynfekujące bakterie, prątki gruźlicy są dopuszczone do użytku, a także opinii Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej, iż używany środek transportu przystosowany jest do transportu bielizny szpitalnej. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia i ww. dokumentów. Zamawiający sprawdzi ich kompletność i zgodność z SIWZ a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków wg zasady spełnia nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunku Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia z art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia. Zamawiający sprawdzi jego kompletność, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków wg zasady spełnia nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunku Zamawiający wymaga złożenia stosownego oświadczenia z art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ oraz złożenia polisy, opłaconej najpóźniej na dzień składania ofert, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą niż 180 000,00 zł brutto. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia i polisy. Zamawiający sprawdzi jego kompletność, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków wg zasady spełnia nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Opinia sanitarna wydana przez Stację Sanitarno - Epidemiologiczną do wykonywania usług pralniczych pościeli i bielizny szpitalnej. 2. Świadectwa dopuszczenia (opinia) wydana przez Państwowy Zakład Higieny, iż stosowane środki piorące i wspomagające pranie, dezynfekujące bakterie, wirusy, grzyby, prątki gruźlicy są dopuszczone do użytku. 3. Opinia Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej, iż środek transportu przystosowany jest do transportu bielizny szpitalnej

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie (zał. nr 4 do SIWZ). 3.Pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielnie zamówienia albo reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 4. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów zgodnie z art. 26 ust. 2 b) ustawy do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów (wiedza, doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia oraz zdolności finansowe) na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - dotyczy Wykonawców, którzy polegają na wiedzy, doświadczeniu, potencjale technicznym i osobach zdolnych do wykonania zamówienia oraz zdolnościach finansowych innych pomiotów. 5. Zgodnie z art. 26 ust. 2 c) ustawy jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie opisanego przez Zamawiającego warunku.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany umowy zostały określone w zał. nr 6 do SIWZ - wzór umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalpediatryczny.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Pediatryczny ul. Sobieskiego 83 43-300 Bielsko-Biała, Budynek Administracji - Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2014 godzina 11:00, miejsce: Szpital Pediatryczny ul. Sobieskiego 83 43-300 Bielsko-Biała, Budynek Administracji - SEKRETARIAT.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami uprawnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami w sprawach przedmiotu zamówienia jest Irena Faruga Kierownik Działu Administracyjno - Eksploatacyjnego - tel. 33 828 40 25 w sprawach dotyczących postępowania (zamówienia publiczne): Joanna Przybyłowicz tel. 33 828 40 47, faks: 33 815 16 30..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.