Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-06
Warszawa: Dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego: mundurów polowych, kurtek, spodni i kombinezonów
Numer ogłoszenia: 125527 - 2012; data zamieszczenia: 06.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Biuro Ochrony Rządu , ul. Podchorążych 38, 00-463 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6065404, faks 22 6065408.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bor.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Jednostka Budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa przedmiotów zaopatrzenia mundurowego: mundurów polowych, kurtek, spodni i kombinezonów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I zamówienia: bluza kombinezonu 2-częściowego w kolorach kamuflażowych zimowa w ilości 65 szt. wykonana zgodnie z dokumentacją techniczno-technologiczną o numerze ewidencyjnym 70/BOR/2010 stanowiącą załącznik nr 1a do SIWZ, spodnie kombinezonu 2-częściowego w kolorach kamuflażowych zimowe w ilości 65 szt. wykonane zgodnie z dokumentacją techniczno-technologiczną o numerze ewidencyjnym 70/BOR/2010 stanowiącą załącznik nr 1a do SIWZ, bluza kombinezonu 2-częściowego w kolorach kamuflażowych letnia w ilości 80 szt. wykonana zgodnie z dokumentacją techniczno-technologiczną o numerze ewidencyjnym 71/BOR/2010 stanowiącą załącznik nr 1b do SIWZ, spodnie kombinezonu 2-częściowego w kolorach kamuflażowych letnie w ilości 80 szt. wykonane zgodnie z dokumentacją techniczno-technologiczną o numerze ewidencyjnym 71/BOR/2010 stanowiącą załącznik nr 1b do SIWZ, bluza polowa letnia funkcjonariusza w ilości 45 szt., wykonana zgodnie z dokumentacją techniczno-technologiczną o numerze ewidencyjnym 43/BOR/2010, stanowiącą załącznik nr 1c do SIWZ, spodnie polowe letnie funkcjonariusza w ilości 45 szt., wykonane zgodnie z dokumentacją techniczno-technologiczną o numerze ewidencyjnym 43/BOR/2010 stanowiącą załącznik nr 1c do SIWZ, bluza polowa zimowa funkcjonariusza w ilości 45 szt., wykonana zgodnie z dokumentacją techniczno-technologiczną o numerze ewidencyjnym 44/BOR/2010, stanowiącą załącznik nr 1d do SIWZ, spodnie polowe zimowe funkcjonariusza w ilości 45 szt., wykonane zgodnie z dokumentacją techniczno-technologiczną o numerze ewidencyjnym 44/BOR/2010 stanowiącą załącznik nr 1d do SIWZ, kombinezon ćwiczebny 2-częściowy w ilości 20 kpl., wykonany zgodnie z dokumentacją techniczno-technologiczną o numerze ewidencyjnym 103/BOR/2010 stanowiącą załącznik nr 1e do SIWZ; Część II zamówienia: kurtka ochronna w ilości 70 szt. wykonana zgodnie z dokumentacją techniczno-technologiczną o numerze ewidencyjnym 72/BOR/2010 stanowiącą załącznik nr 1f do SIWZ, spodnie ochronne w ilości 70 szt. wykonane zgodnie z dokumentacją techniczno-technologiczną o numerze ewidencyjnym 72/BOR/2010 stanowiącą załącznik nr 1f do SIWZ, ocieplacz kurtki ochronnej w ilości 70 szt. wykonany zgodnie z dokumentacją techniczno-technologiczną o numerze ewidencyjnym 72/BOR/2010 stanowiącą załącznik nr 1f do SIWZ, ocieplacz spodni ochronnych w ilości 70 szt. wykonany zgodnie z dokumentacją techniczno-technologiczną o numerze ewidencyjnym 72/BOR/2010 stanowiącą załącznik nr 1f do SIWZ, kurtka ubrania ochronnego w ilości 35 szt., wykonana zgodnie z dokumentacją techniczno-technologiczną o numerze ewidencyjnym 46/BOR/2010, stanowiącą załącznik nr 1g do SIWZ, spodnie ubrania ochronnego w ilości 35 szt., wykonane zgodnie z dokumentacją techniczno-technologiczną o numerze ewidencyjnym 46/BOR/2010, stanowiącą załącznik nr 1g do SIWZ, ocieplacz pod kurtkę ubrania ochronnego w ilości 35 szt., wykonany zgodnie z dokumentacją techniczno-technologiczną o numerze ewidencyjnym 46/BOR/2010, stanowiącą załącznik nr 1g do SIWZ, ocieplacz pod spodnie ubrania ochronnego w ilości 35 szt., wykonany zgodnie z dokumentacją techniczno-technologiczną o numerze ewidencyjnym 46/BOR/2010, stanowiącą załącznik nr 1g do SIWZ; Część III zamówienia: kombinezon z tkaniny trudnopalnej w ilości 60 szt. wykonany zgodnie z dokumentacją techniczno-technologiczną o numerze ewidencyjnym 73/BOR/2010, stanowiącą załącznik nr 1h do SIWZ; Część IV zamówienia: kombinezon roboczy (bluza kombinezonu roboczego, spodnie kombinezonu roboczego) w ilości 40 kpl., wykonany zgodnie z dokumentacją techniczno-technologiczną o numerze ewidencyjnym 121/BOR/2010, stanowiącą załącznik nr 1i do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.20.00-9, 18.22.32.00-0, 18.23.40.00-8, 18.11.40.00-1, 18.10.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca pod rygorem wykluczenia z postępowania wniesie do upływu terminu składania ofert wadium w wysokości: Część I zamówienia - 2.900,00 zł, Część II zamówienia - 4.600,00 zł, Część III zamówienia - 1.400,00 zł, Część IV zamówienia - 150,00 zł, Całość zamówienia - 9.050,00 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bor.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Robert Padiasek, Waldemar Karpacz,
ul. Podchorążych 38, 00-463 Warszawa, tel. (0-22) 606 50 34, fax (0-22) 606 52 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2012 godzina 14:00, miejsce: Biuro Ochrony Rządu, 00-463 Warszawa, ul. Podchorążych 38, budynek nr 1, część B, pok. 7 (Kancelaria ogólna).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mundurów polowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bluza kombinezonu 2-częściowego w kolorach kamuflażowych zimowa w ilości 65 szt. wykonana zgodnie z dokumentacją techniczno-technologiczną o numerze ewidencyjnym 70/BOR/2010 stanowiącą załącznik nr 1a do SIWZ, spodnie kombinezonu 2-częściowego w kolorach kamuflażowych zimowe w ilości 65 szt. wykonane zgodnie z dokumentacją techniczno-technologiczną o numerze ewidencyjnym 70/BOR/2010 stanowiącą załącznik nr 1a do SIWZ, bluza kombinezonu 2-częściowego w kolorach kamuflażowych letnia w ilości 80 szt. wykonana zgodnie z dokumentacją techniczno-technologiczną o numerze ewidencyjnym 71/BOR/2010 stanowiącą załącznik nr 1b do SIWZ, spodnie kombinezonu 2-częściowego w kolorach kamuflażowych letnie w ilości 80 szt. wykonane zgodnie z dokumentacją techniczno-technologiczną o numerze ewidencyjnym 71/BOR/2010 stanowiącą załącznik nr 1b do SIWZ, bluza polowa letnia funkcjonariusza w ilości 45 szt., wykonana zgodnie z dokumentacją techniczno-technologiczną o numerze ewidencyjnym 43/BOR/2010, stanowiącą załącznik nr 1c do SIWZ, spodnie polowe letnie funkcjonariusza w ilości 45 szt., wykonane zgodnie z dokumentacją techniczno-technologiczną o numerze ewidencyjnym 43/BOR/2010 stanowiącą załącznik nr 1c do SIWZ, bluza polowa zimowa funkcjonariusza w ilości 45 szt., wykonana zgodnie z dokumentacją techniczno-technologiczną o numerze ewidencyjnym 44/BOR/2010, stanowiącą załącznik nr 1d do SIWZ, spodnie polowe zimowe funkcjonariusza w ilości 45 szt., wykonane zgodnie z dokumentacją techniczno-technologiczną o numerze ewidencyjnym 44/BOR/2010 stanowiącą załącznik nr 1d do SIWZ, kombinezon ćwiczebny 2-częściowy w ilości 20 szt., wykonany zgodnie z dokumentacją techniczno-technologiczną o numerze ewidencyjnym 103/BOR/2010 stanowiącą załącznik nr 1e do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.20.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa kurtek i spodni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurtka ochronna w ilości 70 szt. wykonana zgodnie z dokumentacją techniczno-technologiczną o numerze ewidencyjnym 72/BOR/2010 stanowiącą załącznik nr 1f do SIWZ, spodnie ochronne w ilości 70 szt. wykonane zgodnie z dokumentacją techniczno-technologiczną o numerze ewidencyjnym 72/BOR/2010 stanowiącą załącznik nr 1f do SIWZ, ocieplacz kurtki ochronnej w ilości 70 szt. wykonany zgodnie z dokumentacją techniczno-technologiczną o numerze ewidencyjnym 72/BOR/2010 stanowiącą załącznik nr 1f do SIWZ, ocieplacz spodni ochronnych w ilości 70 szt. wykonany zgodnie z dokumentacją techniczno-technologiczną o numerze ewidencyjnym 72/BOR/2010 stanowiącą załącznik nr 1f do SIWZ, kurtka ubrania ochronnego w ilości 35 szt., wykonana zgodnie z dokumentacją techniczno-technologiczną o numerze ewidencyjnym 46/BOR/2010, stanowiącą załącznik nr 1g do SIWZ, spodnie ubrania ochronnego w ilości 35 szt., wykonane zgodnie z dokumentacją techniczno-technologiczną o numerze ewidencyjnym 46/BOR/2010, stanowiącą załącznik nr 1g do SIWZ, ocieplacz pod kurtkę ubrania ochronnego w ilości 35 szt., wykonany zgodnie z dokumentacją techniczno-technologiczną o numerze ewidencyjnym 46/BOR/2010, stanowiącą załącznik nr 1g do SIWZ, ocieplacz pod spodnie ubrania ochronnego w ilości 35 szt., wykonany zgodnie z dokumentacją techniczno-technologiczną o numerze ewidencyjnym 46/BOR/2010, stanowiącą załącznik nr 1g do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.22.32.00-0, 18.23.40.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa kombinezonów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kombinezon z tkaniny trudnopalnej w ilości 60 szt. wykonany zgodnie z dokumentacją techniczno-technologiczną o numerze ewidencyjnym 73/BOR/2010, stanowiącą załącznik nr 1h do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.40.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa kombinezonów roboczych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kombinezon roboczy (bluza kombinezonu roboczego, spodnie kombinezonu roboczego) w ilości 40 kpl., wykonany zgodnie z dokumentacją techniczno-technologiczną o numerze ewidencyjnym 121/BOR/2010, stanowiącą załącznik nr 1i do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zwiększenie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Bobrówka poprzez remont budowli piętrzącej - jazu w km 5+000, Nadzór Wodny Parczew
- Dostawa sprzętu komputerowego - wg 2 pakietów.
- Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych i gazików do dezynfekcji dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Środmieście
- Zakup samochodu osobowego z napędem 4x4.
- Budowa placówki dla bezdomnych przy ul. Nieświeskiej
- Dostawa gastroduodenoskopów dla Oddziału Gastroenterologicznego w Szpitalu Bielańskim w Warszawie (ZP-63/2024)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy środków ochrony indywidualnej
- Dostawa obuwia i odzieży gastronomicznej oraz medycznej(zamówienie z podziałem na 2 części)
- Dostawa odzieży roboczej dla personelu medycznego, pracowników gospodarczych oraz technicznych
- DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ I ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH DLA COPERNICUS PL SP. Z O.O.
- Sukcesywna dostawa odzieży, obuwia i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu w okresie od pierwszego zamówienia przez okres 12 miesięcy.
- Zakup sortów mundurowych - część I
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.