eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłodawa › REMONT SALI GIMNASTYCZNEJ PRZY ZESPOLE SZKÓŁ NR 2 W KŁODAWIE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-05-23

Kłodawa: REMONT SALI GIMNASTYCZNEJ PRZY ZESPOLE SZKÓŁ NR 2 W KŁODAWIE
Numer ogłoszenia: 125520 - 2011; data zamieszczenia: 23.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 94995 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Kłodawie, ul. Dąbska 17, 62-650 Kłodawa, woj. wielkopolskie, tel. 063 2730622, faks 063 2730688.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT SALI GIMNASTYCZNEJ PRZY ZESPOLE SZKÓŁ NR 2 W KŁODAWIE.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Postępowanie dotyczy udzielenia zamówienia publicznego na Remont sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Nr 2 w Kłodawie. Zakres prac obejmuje: 1. Wymiana istniejącej na sali gimnastycznej posadzki drewnianej na posadzkę sportową wraz z warstwami podłogowymi. 2. Wymiana instalacji elektrycznej. 3. Wymiana stolarki okiennej na sali gimnastycznej. 4. Wykonanie dodatkowego wyjścia ewakuacyjnego z pomieszczenia sali gimnastycznej, celem dostosowania obiektu do obowiązujących wymagań przeciwpożarowych. 5. Wymiana istniejących drzwi wewnętrznych na sali na aluminiowe. 6. Wykonanie gładzi oraz malowanie pomieszczeń. 7. Montaż wentylatorów wyciągowych na sali gimnastycznej. 8. Docieplenie ścian zewnętrznych styropianem wraz z warstwami wypraw elewacyjnych z tynku strukturalnego. 9. Docieplenie dachu budynku styropapą oraz ułożenie papy termozgrzewalnej podkładowej oraz wierzchniego krycia. 10. Wymiana wyposażenia wewnętrznego (drabinki gimnastyczne, tablice profesjonalne do koszykówki o wymiarach 105x180 cm, tablice treningowe do koszykówki o wymiarach 120x90 cm, osłony grzejnikowe). Uwaga: Wszystkie przewidziane do zastosowania materiały i urządzenia (okna, drzwi, lampy, drabinki, tablice) winny posiadać atesty do zastosowania w obiektach sportowych oraz przeznaczonych do użytkowania przez dzieci. Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i Specyfikacjami Technicznymi. Zamawiający oświadcza, iż wszystkie załączone dokumenty są aktualne na dzień ogłoszenia zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki : - Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót, - Dokumentacja projektowa, - Kosztorysy nakładcze. Ewentualne użycie nazw własnych materiałów wykonawczych w Kosztorysach nakładczych oraz pozostałych dokumentach projektowych zostało zastosowane tylko i wyłącznie w celu ustalenia cech parametrów wzorcowych. Zamawiający zezwala na użycie innych materiałów w Kosztorysach ofertowych pod warunkiem, iż będą miały nie gorsze cechy i parametry techniczne od użytych w Kosztorysach nakładczych i dokumentacji projektowej. Wymagany okres gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Ustalony 3 letni okres gwarancji obejmuje wykonane roboty oraz dostarczone i zamontowane materiały i urządzenia. Dla urządzeń, które posiadają własne dokumenty gwarancyjne stosuje się gwarancje producentów. Każdy z Oferentów winien dokonać wizji lokalnej celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem niniejszego zamówienia oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H.U. MISZBUD J. Miszczak, Przybyłów 4, 62-600 Koło, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 331466,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 288573,22

  • Oferta z najniższą ceną: 288573,22 / Oferta z najwyższą ceną: 367399,8

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.