eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leszno › Wykonywanie nadzoru inwestorskiego na robotach budowlanych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych realizowanych na rzecz Miasta Leszna w okresie od marca 2012 r. do grudnia 2014 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-19

Leszno: Wykonywanie nadzoru inwestorskiego na robotach budowlanych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych realizowanych na rzecz Miasta Leszna w okresie od marca 2012 r. do grudnia 2014 r.
Numer ogłoszenia: 125506 - 2012; data zamieszczenia: 19.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 49694 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Leszno, Urząd Miasta Leszna, ul. Kazimierza Karasia 15, 64-100 Leszno, woj. wielkopolskie, tel. 65 5298100, faks 65 5298131.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie nadzoru inwestorskiego na robotach budowlanych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych realizowanych na rzecz Miasta Leszna w okresie od marca 2012 r. do grudnia 2014 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Do podstawowych obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego będzie należało w szczególności: 1) reprezentowanie Zamawiającego na wykonywanych, na jego rzecz robotach budowlanych przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę lub zgłoszeniem, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; 2) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; 3) nadzorowanie robót budowlanych i egzekwowanie wykonania ich zgodnie z terminami umownymi, projektami, prawem budowlanym, normami państwowymi i branżowymi, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz postanowieniami umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a wykonawcą robót budowlanych; 4) współudział w przygotowaniu techniczno-organizacyjnym do realizacji zleconych do nadzorowania robót budowlanych; 5) przekazywanie wykonawcom placu budowy i frontu robót w uzgodnieniu z Zamawiającym; 6) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających; 7) sprawdzanie wycen robót dodatkowych, zamiennych i uzupełniających oraz kontrola rozliczeń wykonanych robót budowlanych; 8) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego; 9) wyjaśnianie z projektantami wszelkich niejasności i wątpliwości związanych z dokumentacją projektową dotyczącą nadzorowanych robót budowlanych; 10) potwierdzanie faktycznie wykonanego zakresu rzeczowego robót budowlanych i ich wartości jako podstawy do wypłaty wynagrodzenia wykonawcy; 11) wykonywanie ciągłego nadzoru stosownie do wymagań technologicznych prowadzonych robót budowlanych; 12) przybycie na każde wezwanie Zamawiającego lub wykonawcy robót budowlanych objętych nadzorem; 13) bieżąca współpraca z Zamawiającym w zakresie prawidłowej realizacji robót budowlanych oraz udzielanie na żądanie Zamawiającego informacji ustnych i pisemnych o stanie realizacji robót. Informowanie Zamawiającego o występujących utrudnieniach w realizacji robót oraz istniejących opóźnieniach i powodach tych opóźnień; 14) sporządzanie protokołów konieczności wykonania robót dodatkowych, zamiennych i zaniechanych z uzasadnieniem oraz określeniem ich zakresu rzeczowego i wartości; 15) inspektor nadzoru inwestorskiego nie może podejmować decyzji, które wymagałyby zwiększenia nakładów finansowych przewidzianych w umowie z wykonawcą robót, a jeżeli sytuacje takie wystąpią zwiększenie kosztów musi być zatwierdzone przez Zamawiającego; 16) prowadzenie pod względem merytorycznym i rachunkowym kontroli i weryfikacji kosztorysów budowlanych dotyczących nadzorowanych robót; 17) kontrolowanie nadzorowanych robót budowlanych w zakresie porządku i bezpieczeństwa; 18) udział w odbiorach częściowych i końcowych robót budowlanych i kontrolowanie rozliczeń finansowych ; 19) potwierdzanie usunięcia wad i usterek ujawnionych podczas dokonywania odbiorów częściowych i końcowych robót budowlanych oraz ujawnionych w okresie rękojmi i gwarancji; 20) dokonywanie czynności związanych z przygotowaniem nadzorowanych robót budowlanych do odbioru i przekazania do użytkowania zgodnie z procedurą określoną w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.); 21) zastosowanie się do innych poleceń i zarządzeń Zamawiającego nie wymienionych powyżej, które będą niezbędne do prawidłowej realizacji nadzorowanych robót budowlanych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.24.20.00 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów 71.24.40.00 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów 71.24.60.00 - Określenie i spisanie ilości do budowy 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KOLEKTOR SERWIS SPÓŁKA JAWNA K. Janiak, M. Janiak, Ł. Janiak, ul. Andrzeja Kmicica 69, 64-100 Leszno, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 150000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 136837,50

  • Oferta z najniższą ceną: 136837,50 / Oferta z najwyższą ceną: 192886,36

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.