eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kocmyrzów › DOWÓZ UCZNIÓW DO GIMNAZJUM W WYSIOŁKU LUBORZYCKIM

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-24

Kocmyrzów: DOWÓZ UCZNIÓW DO GIMNAZJUM W WYSIOŁKU LUBORZYCKIM
Numer ogłoszenia: 125502 - 2007; data zamieszczenia: 24.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kocmyrzów-Luborzyca, Luborzyca 97, 32-010 Kocmyrzów, woj. małopolskie, tel. 012 3871410, fax 012 3871410.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kocmyrzow-luborzyca.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOWÓZ UCZNIÓW DO GIMNAZJUM W WYSIOŁKU LUBORZYCKIM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dowóz uczniów z terenu Gminy Kocmyrzów - Luborzyca do Gimnazjum w Wysiołku Luborzyckim oraz odwóz ich po zajęciach szkolnych. Łącznie dziennie dowożonych będzie około 240 uczniów. Szacuje się również, że w ciągu całego roku szkolnego 2007/2008 świadczonych, w ramach realizacji usługi dowozu, będzie 33 420 wozokilometrów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.31.00 - Usługi transportowe świadczone przy użyciu autobusów szkolnych Kod CPV wg słownika 2008: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. w szczególności wymaga się aby Wykonawca posiadał licencję na wykonywanie transportu drogowego osób, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. w szczególności: - w przypadku wiedzy i doświadczenia wymaga się, aby Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał z należytą starannością min. 2 usługi o podobnym charakterze, tj. rodzaju i łacznie wartości odpowiadającej przedmiotowi zamówienia /liczonej jako iloczyn ceny oferty i szacowanej ilości wozokilomentrów do wykonania w ciągu całego roku szkolnego, podanej w specyfikacji istotnych warunków zamówienia/, - w przypadku potencjału technicznego wymaga się, aby Wykonawca w celu sprawnej realizacji przedmiotu zamówienia dysponował min. 3 autobusami, w tym jednym rezerwowym, za pomocą których wykonywać będzie usługę. Ponadto Zamawiający wymaga, aby w celu potwierdzenia dobrego stanu technicznego pojazdów Wykonawca przedłożył w ofercie aktualne dokumenty świadczące o przeprowadzonych badaniach technicznych pojazdów, potwierdzające dopuszczenie ich do ruchu. Wielkość autobusów musi być dostosowana do określonej przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia ilości dzieci, które będą dowożone do Gimnazjum oraz odwożone po zajęciach szkolnych, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunków odbędzie się zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenia wymienione w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dodatkowo niżej przytoczone.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwiedzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca przedkłada w swojej ofercie: 1) oświadczenie, składane zgodnie z art. 44, w myśl art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert, 3) licencję na wykonywanie transportu drogowego osób, 4) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi - autobusów, będących w dyspozycji Wykonawcy, z załączeniem aktualnych dokumentów świadczących o przeprowadzonych badaniach technicznych niniejszych pojazdów, które potwierdzają dopuszczenie ich do ruchu, 5 ) wykaz wykonanych usług (min. 2 usługi o podobnym charakterze - tj. odpowiadające swoim rodzajem i łącznie wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia /liczonej jako iloczyn ceny oferty i szacowanej ilości wozokilometrów do wykonania w ciągu całego roku szkolnego, podanej w specyfikacji istotnych warunków zamówienia/) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzajacych, że usługi te zostały wykonane należycie. Ponadto, zgodnie z wytycznymi specyfikacji istotnych warunków zamówienia Wykonawca przedkłada do oferty składanej na formularzu Zamawiającego zaparafowany projekt umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kocmyrzow-luborzyca.ug.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kocmyrzów - Luborzyca, Luborzyca 97, 32 - 010 Kocmyrzów, pok. 36, II piętro /zamówienia publiczne/. Koszt dok. papierowej 10 zł.Dok. można również pobrać ze strony www. U.G. nieodpłatnie..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kocmyrzów Luborzyca, Luborzyca 97, 32 -010 Kocmyrzów /zamówienia publiczne - pok. 36, II piętro/. Dopuszczone jest również składanie ofert drogą pocztową, czy za pomocą firmy kurierskiej..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.