eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kępno › Organizacja techniczna 3 koncertów realizowanych w ramach projektu Kępno dawniej i dziś

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-28

Kępno: Organizacja techniczna 3 koncertów realizowanych w ramach projektu Kępno dawniej i dziś
Numer ogłoszenia: 125499 - 2011; data zamieszczenia: 28.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 102013 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kępno, ul. Ratuszowa 1, 63-600 Kępno, woj. wielkopolskie, tel. 62 78 25 800, faks 62 78 25 801.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja techniczna 3 koncertów realizowanych w ramach projektu Kępno dawniej i dziś.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: CZĘŚĆ I. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na obsłudze technicznej koncertu plenerowego, który odbędzie się w Kępnie w dniu 2 maja 2011 r., obejmująca: - wynajem sceny (wymiary minimum 9 na 6 m, zadaszona, horyzont oraz boki sceny zamaskowane siatką przeciwdeszczową, wietrzną, możliwość zawieszenia reklamy, schody z boku sceny), transport, montaż i demontaż sceny i reklam; reżyserka oświetleniowca i akustyka zadaszona; nagłośnienie i oświetlenie zgodne z zapotrzebowaniem artystów (ridery zespołów stanowią załącznik do niniejszego zapytania); transport, montaż w dniu 1 maja w godzinach popołudniowych lub 2 maja 2011r. Demontaż po zakończeniu imprezy; gotowość w dniu 2 maja 2011 r. najpóźniej o godzinie 15:00. Obsługa przez cały okres trwania imprezy; początek koncertu godzina 17:00 (wcześniej przewidziane próby zespołów), przewiduje się zakończenie imprezy około godziny 21:30; kontakt z akustykami zespołów w celu uzgodnienia sprzętu; - zabezpieczenie sceny: płotki i barierki zabezpieczające (około 100m długości wraz z transportem, montażem i demontażem) oraz zapewnienie obecności profesjonalnej ochrony (przynajmniej 5 osób). - wynajem toalet przenośnych typu toi toi (8 szt.); transport i montaż w dniu 2 maja 2011 r do godziny 12:00, demontaż najpóźniej w dniu 4 maja 2011r. do godziny 9:00; zapewnienie usługi sprzątania placu na którym odbywać się będzie impreza - niezwłocznie po zakończeniu imprezy; - promocja projektu: przygotowanie projektu plakatów i bilbordów zgodnie z wymaganiami Zamawiającego; wydruk 100 szt. plakatów formatu B2 (70na50cm) i dostarczenie ich do Zamawiającego najpóźniej 10 dni przed imprezą; wydruk 2 bilbordów i zamieszczenie ich na ekranach reklamowych w centrum miasta - najpóźniej 10 dni przed imprezą (preferowane lokalizacja: Al. Marcinkowskiego, Al. Solidarności, ul. Broniewskiego). Część II. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na obsłudze technicznej koncertu plenerowego, który odbędzie się w Kępnie w dniu 8 maja 2011 r., obejmująca: - wynajem sceny (wymiary minimum 9 na 6 m, zadaszona, horyzont oraz boki sceny zamaskowane siatką przeciwdeszczową, wietrzną, możliwość zawieszenia reklamy, schody z boku sceny), transport, montaż i demontaż sceny i reklam; reżyserka oświetleniowca i akustyka zadaszona; nagłośnienie i oświetlenie zgodne z zapotrzebowaniem artystów (ridery zespołów stanowią załącznik do niniejszego zapytania); transport, montaż w dniu 7 maja w godzinach popołudniowych lub 8 maja 2011r; demontaż niezwłocznie po zakończeniu imprezy; gotowość w dniu 2 maja 2011 r. najpóźniej o godzinie 15:00. Obsługa przez cały okres trwania imprezy; początek koncertu godzina 17:00 (wcześniej przewidziane próby zespołów); przewiduje się zakończenie imprezy około godziny 21:30; kontakt z akustykami zespołów w celu uzgodnienia sprzętu; - zabezpieczenie sceny: płotki i barierki zabezpieczające (około 100 m długości wraz z transportem, montażem i demontażem) oraz zapewnienie obecności profesjonalnej ochrony (przynajmniej 5 osób). - wynajem toalet przenośnych typu toi toi (8 szt.); transport, montaż w dniu 8 maja 2011 r do godziny 12:00, demontaż najpóźniej w dniu 9 maja 2011r. do godziny 9:00; zapewnienie usługi sprzątania placu na którym odbywać się będzie impreza - niezwłocznie po zakończeniu imprezy. - promocja projektu: przygotowanie projektu plakatów i bilbordów zgodnie z wymaganiami Zamawiającego; wydruk 100 szt. plakatów formatu B2 (70na50cm) i dostarczenie ich do Zamawiającego najpóźniej 10 dni przed imprezą; wydruk 2 bilbordów i zamieszczenie ich na ekranach reklamowych w centrum miasta - najpóźniej 7 dni przed imprezą (preferowane lokalizacja: Al. Marcinkowskiego, Al. Solidarności, ul. Broniewskiego). Część III Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na obsłudze technicznej koncertu plenerowego, który odbędzie się w Kępnie w dniu 19 czerwca 2011 r., obejmująca: - wynajem sceny (wymiary minimum 9 na 6 m, zadaszona, horyzont oraz boki sceny zamaskowane siatką przeciwdeszczową, wietrzną, możliwość zawieszenia reklamy, schody z boku sceny), transport, montaż i demontaż sceny i reklam; reżyserka oświetleniowca i akustyka zadaszona; nagłośnienie i oświetlenie zgodne z zapotrzebowaniem artystów (ridery zespołów stanowią załącznik do niniejszego zapytania); transport, montaż w dniu 18 czerwca lub 19 czerwca 2011r., demontaż niezwłocznie po zakończeniu imprezy; gotowość w dniu 19 czerwca 2011 r. najpóźniej o godzinie 14:00. Obsługa przez cały okres trwania imprezy; początek koncertu godzina 16:00 (wcześniej przewidziane próby zespołów), przewiduje się zakończenie imprezy około godziny 21:30; kontakt z akustykami zespołów w celu uzgodnienia sprzętu; - zabezpieczenie sceny: płotki i barierki zabezpieczające (około 100 m długości wraz z transportem, montażem i demontażem) oraz zapewnienie obecności profesjonalnej ochrony (przynajmniej 5 osób). - wynajem toalet przenośnych typu toi toi (8 szt.); transport, montaż w dniu 19 czerwca 2011 r. do godziny 12:00, demontaż najpóźniej w dniu 20 czerwca 2011r. do godziny 9:00; zapewnienie usługi sprzątania placu na którym odbywać się będzie impreza - niezwłocznie po zakończeniu imprezy; - promocja projektu: przygotowanie projektu plakatów zgodnie z wymaganiami Zamawiającego; wydruk 100 szt. plakatów formatu B2 (70na50cm) i dostarczenie ich do Zamawiającego najpóźniej 10 dni przed imprezą. Część IV Zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP. Przedmiotem zamówienia będzie usługa polegająca na obsłudze technicznej koncertu, który odbędzie się w Kępnie w drugim półroczu 2011r., obejmująca: - wynajem sceny, transport, montaż i demontaż sceny i reklam; nagłośnienie i oświetlenie zgodne z zapotrzebowaniem artystów; obsługa przez cały okres trwania imprezy, - zabezpieczenie sceny: płotki i barierki zabezpieczające oraz zapewnienie obecności profesjonalnej ochrony (przynajmniej 5 osób). - wynajem toalet przenośnych typu toi toi ; -promocja projektu: przygotowanie projektu plakatów i bilbordów wraz z wydrukiem..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.21.00 - Usługi w zakresie organizacji imprez kulturalnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt dofinansowany w ramach WRPO na lata 2007-2013 ze środków UE w ramach EFRR..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Artystyczna VIVO Arkadiusz Jakbsche, ul. 11 listopada 6, 64-920 Piła, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 71056,91 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 44890,00

  • Oferta z najniższą ceną: 44890,00 / Oferta z najwyższą ceną: 58671,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.