eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kluczbork › Operator koparko-ładowarek kl. III

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-28

Kluczbork: Operator koparko-ładowarek kl. III
Numer ogłoszenia: 125459 - 2011; data zamieszczenia: 28.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 92723 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku, ul. Sienkiewicza 22, 46-200 Kluczbork, woj. opolskie, tel. 077 4471388, faks 077 4187788.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Operator koparko-ładowarek kl. III.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie szkoleń grupowych osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kluczborku pn OPERATOR KOPARKO-ŁADOWAREK KL.III Szkolenie ma przygotować uczestników do obsługi koparko-ładowarek kl. III. 1.Ilość osób: W szkoleniu weźmie udział 10 osób . Kurs przeznaczony jest dla osób bezrobotnych ze szczególnym uwzględnieniem osób długotrwale bezrobotnych, powyżej 50 roku życia, do 25 roku życia, pomiędzy 25 a 50 rokiem życia, niepełnosprawnych oraz innych osób znajdujących się w szczególnej sytuacji na rynku pracy . 2.Miejsce szkolenia i ilość godzin: Ilość godzin: teoria - 90 h, praktyka - 68 h, w tym staż wstępny - min. 20 , łącznie - 158 godzin szkolenia -szkolenie powinno trwać nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu (godzina = 60 minut, w tym ewentualne przerwy pomiędzy poszczególnymi zajęciami), -nie przewiduje się łączenia przerw pomiędzy zajęciami i skumulowania ich na końcu danego dnia, -Nie przewiduje się podziału 10-osobowej grupy na mniejsze, -Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia dostęp do zaplecza socjalnego (zapewnienie uczestnikom szkolenia kawy, herbaty, wody mineralnej, naczyń), -harmonogram szkolenia musi zostać przedstawiony najpóźniej w dniu podpisania umowy z rozpisaniem na poszczególne dni i godziny zegarowe w danym dniu, -harmonogram szkolenia nie może zawierać godzin przeznaczonych na rozpoczęcie szkolenia, zakończenie szkolenia oraz na egzamin wewnętrzny, W ramach kursu Wykonawca zobowiązany jest do: -Zapewnienia uczestnikom kursu stanowisk pracy wyposażonych w niezbędne akcesoria konieczne do przeprowadzenia zajęć praktycznych, -zorganizowanie i przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego teoretycznego i praktycznego, -koszt egzaminu wewnętrznego wliczony w koszt kursu, -zorganizowanie państwowego egzaminu w zakresie operator koparko-ładowarek kl. III (tj. ustalenie terminu przeprowadzenia ww egzaminów oraz pokrycie kosztów pierwszego egzaminu państwowego), -koszt egzaminu państwowego wliczony w koszt kursu, -zorganizowanie badań lekarskich -koszt badań lekarskich wliczony w koszt kursu, -Wydania uczestnikom szkolenia odpowiednich zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, które uczestnik szkolenia otrzyma po ukończeniu szkolenia. Zaświadczenie musi zawierać: 1) numer z rejestru; 2) imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość; 3) nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie; 4) formę i nazwę szkolenia; 5) okres trwania szkolenia; 6) miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji; 7) tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych; 8) podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. 9) logo UE, PO KL i informację, że projekt był współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 3. Termin realizacji: Szkolenie ma być zrealizowane w terminie: rozpoczęcie nie wcześniej niż 13.06.2011r, ale nie później niż 27.06.2011r; zakończenie najpóźniej 31.07.2011r - zgodne z programem, który jest załącznikiem do formularza oferty. -zajęcia muszą odbywać się od poniedziałku do piątku, nie więcej niż 8 godzin dziennie, 4. Miejsce szkolenia: W przypadku zajęć poza siedzibą Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia kosztów w związku z: -dojazdem uczestników szkolenia z Kluczborka do miejsca odbywania zajęć i z powrotem zgodnie z harmonogramem zajęć. 5. Program szkolenia: Wymagany minimalny program szkolenia: 1. Użytkowanie eksploatacyjne - podstawowe pojęcia z zakresu eksploatacji, - materiały eksploatacyjne, - zadania operatora w procesie użytkowania koprko-ładowarek, 2. Dokumentacja techniczna - ogólne wiadomości o rysunku technicznym, - schematy instalacji elektrycznych, - schematy układów hydraulicznych i pneumatycznych, - dokumentacja techniczna, 3. Bezpieczeństwo i higiena pracy - podstawowe przepisy prawne dotyczące bhp i p. poż, - podstawowe zasady higieny pracy, - zasady bezpiecznej obsługi maszyny, - ochrona przeciwpożarowa, - pierwsza pomoc w nagłych wypadkach, 4. Podstawy elektrotechniki - podstawowe wielkości elektryczne, - elementy instalacji elektrycznych, - użytkowanie i obsługa akumulatora, - ogólne wiadomości o maszynach elektrycznych, - bezpieczeństwo przy użytkowaniu i obsłudze urządzeń elektrycznych, 5. Silniki spalinowe - podział i ogólna budowa silników spalinowych, - układy zapłonowe i rozruchowe, - obsługa i eksploatacja silników spalinowych, - diagnozowanie pracy silnika, - bezpieczeństwo przy użytkowaniu i obsłudze silników spalinowych, 6. Elementy hydrauliki - ogólna informacja o napędach hydraulicznych, - budowa hydraulicznych układów napędowych, - bezpieczeństwo przy użytkowaniu i obsłudze układów hydraulicznych, 7. Budowa koparko-ładowarek - budowa i charakterystyka techniczna koparko-ładowarek, - budowa i działanie mechanizmów osprzętu koparowego, - budowa i działanie mechanizmów osprzętu ładowarkowego, - układy napędowe i jezdne stosowane w koparko-ładowarkach, - rodzaje i budowa kabin stosowanych w koparko-ładowarkach oraz ich wyposażenie, 8. Technologia robót - organizacja robót ziemnych i ich mechanizacja, - dokumentacja produkcyjna, - klasyfikacja gruntu, - technika pracy koparko-ładowarkami, - technologia robót, - zasady bezpiecznej pracy, 9. Zajęcia praktyczne staż wstępny - instruktaż wstępny na poligonie, organizacja zajęć i przestrzeganie przepisów bhp, - przygotowanie stanowiska pracy i maszyny do prac zgodnie z instrukcją obsługi, - wykonywanie ruchów roboczych bez obciążenia, - doskonalenie umiejętności sterowania koparko-ładowarką, - praca koparko-ładowarką, - wykonywanie obsług technicznych, - zasady sprawdzania stanu technicznego, regulacji oraz usuwania usterek, - zasady przygotowania maszyny do transportu, - zasady wypełniania dokumentacji eksploatacyjnej, 6. Wykaz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych: -1 koparko-ładowarka, -skrypty dla każdego uczestnika szkolenia, -komputer lub laptop, -rzutnik multimedialny -plansze tematyczne, schematy, instrukcje, tabele, itp., -slajdy, -makiety przekroju części maszyn, -materiały biurowe dla uczestników (zeszyt, długopis)...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt POSTAW NA SIEBIE jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Towarzystwo Oświatowo-Naukowe Inter-Wiedza Sp. z o.o., ul. Damrota 10, 45-952 Opole, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24934,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 24000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 28000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.