eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Rozbudowa i modernizacja stacjonarnego systemu łączności RWŁ Kraków,zgodnie z projektami budowlanymi, przedmiarami robót oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-29

Warszawa: Rozbudowa i modernizacja stacjonarnego systemu łączności RWŁ Kraków,zgodnie z projektami budowlanymi, przedmiarami robót oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych.
Numer ogłoszenia: 125448 - 2009; data zamieszczenia: 29.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Zarządzania Systemami Teleinformatycznymi , ul. Żwirki i Wigury 9/13, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6848363, 6847818.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czst.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i modernizacja stacjonarnego systemu łączności RWŁ Kraków,zgodnie z projektami budowlanymi, przedmiarami robót oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakresem rzeczowym zamówienia o wartości szacunkowej (poniżej progu unijnego) jest rozbudowa i modernizacja stacjonarnego systemu łączności RWŁ Kraków, obejmująca zadania: 1. Zadanie Nr 1: a) składnik A: Rozbudowę sieci rozdzielczej na terenie JW 4009 Kraków, ul. Tyniecka 52, b) składnik B: Budowę kanalizacji specjalnej wraz z zabezpieczeniami na terenie JW 4009 Kraków, ul Tyniecka 52; 2. Zadanie Nr 2: Rozbudowę i modernizację sieci rozdzielczej na terenie JW 4018 Kraków ul. Montelupich 3; 3. Zadanie Nr 3: Rozbudowę i modernizację sieci rozdzielczej na terenie JW 2792, JW 4393 Leźnica Wielka; 4. Zadanie Nr 4: Modernizację sieci teletechnicznej na terenie JW 4495 Kraków, ul. Wrocławska 82; 5. Zadanie Nr 5: Modernizację sieci rozdzielczej na terenie JW 4392 Nowy Glinik..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów 45.31.42.00 - Instalowanie linii telefonicznych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: dla część 01 - 14 000,00 zł (słownie złotych: czternaście tysięcy 00/100); dla części 02 - 4 500,00 zł (słownie złotych: cztery tysięcy pięćset 00/100); dla części 03 - 40 000,00 zł (słownie złotych: czterdzieści t tysięcy 00/100); dla części 04 - 20 000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy 00/100); dla części 05 - 4 500,00 zł (słownie złotych: cztery tysięcy pięćset 00/100) - przed upływem składania ofert w jednej lub kilku z form określonych w art. 45 ust 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Razem dla realizacji całości przedmiotu zamówienia 83 000, 00 zł (słownie złotych: osiemdziesiąt trzy tysiące 00/100).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy Pzp tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności uprawnienia wynikające z ustawy z dnia 22 stycznia 1999 roku o ochronie informacji niejawnych, (Dz. U. z 2005 r. Nr 196 poz. 1631) w zakresie ochrony informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli poufne, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia/niespełna, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez Wykonawców wraz z wnioskiem z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił. W przypadku, gdy warunki udziału w postępowaniu zawarte w ogłoszeniu spełni większa liczba wykonawców niż 5 Zmawiający zaprosi do udziału w postępowaniu Wykonawców, którzy otrzymali najwyższą ocenę spełnienia następującego dodatkowego warunku: WARUNEK: wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (których rodzaj określa pozycja 45.23.11.00-6, 45.31.42.00-3 Wspólnego Słownika Zamówień CPV), z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. (wg wzoru Nr 4 załączonego do wniosku) Należy wykazać roboty budowlane o wartości: - dla części 01 o wartości min 400 tys. zł brutto, - dla części 02 o wartości min 150 tys. zł brutto, - dla części 03 o wartości min 1 400 tys. zł brutto, - dla części 04 o wartości min 700 tys. zł brutto, - dla części 05 o wartości min 150 tys. zł brutto. W przypadku składania wniosków/ofert na całość zamówienia (5 części) należy przedstawić wykaz robót budowlanych o wartości min 1 400 tys. zł każda. Wykonawca, który wykaże największą ilość wykonanych robót budowlanych - otrzyma 100 punktów. Pozostałe proporcjonalnie mniej , według formuły: Wp= Wpof.bad/Wpmaxx100x100% Gdzie: Wp - ilość punktów przyznana za ocenę spełnienia warunku, Wpof.bad - ilość kwalifikowanych (zdefiniowanych dodatkowych) robót budowlanych wykazanych we wniosku badanym; Wpmax - maksymalna wykazana ilość kwalifikowanych robót budowlanych spośród wszystkich wniosków; 100 - wskaźnik stały, 100% - procentowe znaczenie spełnienia warunku..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp, Zamawiający żąda, zgodnie z art. 25 ust 1 i 26 ust 1 Pzp i z uregulowaniami § 1-4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.) zwanego dalej rozporządzeniem załączenia do wniosku następujących dokumentów i oświadczeń: 1) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust 1 Pzp (o treści zgodnej ze wzorem Nr 1 dołączonym do Wniosku - w przypadku Wykonawców samodzielnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, lub o treściach zgodnych ze wzorem Nr 1a i 1b - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione lub potwierdzone przez organ wystawiający w zakresie jego aktualności nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosku; 3) aktualnego zaświadczenia naczelnika urzędu skarbowego oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; dokumenty wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosku; 4) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku; 5) aktualnej informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Pzp wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dotyczy tylko podmiotów zbiorowych w rozumieniu ustawy z dnia 28.10.2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. Nr 197, poz. 1661, z późn. zm.). 3. Wykonawcy występujący wspólnie na podstawie art. 23 ust. 1 Pzp składają samodzielnie dokumenty, o których mowa w punkcie 2. ppkt 2-5 Oświadczenie, o którym mowa w pkt 2 ppkt 1, w swoim imieniu składa każdy z Wykonawców i oświadczenie w imieniu wszystkich Wykonawców występujących wspólnie składa pełnomocnik. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 5. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda załączenia do wniosku następujących dokumentów i oświadczeń: 1) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (których rodzaj określa pozycja 45.23.11.00-6, 45.31.42.00-3 Wspólnego Słownika Zamówień CPV), z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. (wg wzoru Nr 4 załączonego do wniosku) Należy wykazać minimum 3 roboty budowlane warunek konieczny) o wartości: - dla części 01 o wartości min 400 tys. zł brutto, - dla części 02 o wartości min 150 tys. zł brutto, - dla części 03 o wartości 1 400 tys. zł brutto, - dla części 04 o wartości min 700 tys. zł brutto, - dla części 05 o wartości min 150 tys. zł brutto. W przypadku składania wniosków ofert na całość zamówienia (5 części) należy przedstawić wykaz robót budowlanych o wartości min 1 400 tys. zł każda. 2) wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczania i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności tj. posiadającymi łącznie: a) uprawnienia budowlane (kierownik budowy) w specjalności telekomunikacyjnej do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym w zakresie telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą - w odniesieniu do obiektów budowlanych, takich jak: linie, instalacje i urządzenia liniowe oraz poświadczenie bezpieczeństwa umożliwiające dostęp do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli poufne; b) uprawnienia zawodowe (geodeta) w zakresie geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne oraz poświadczenie bezpieczeństwa umożliwiające dostęp do informacji niejawnych o klauzuli poufne; c) monterów instalacji i urządzeń w specjalnościach: telekomunikacyjne linie kablowe, oraz poświadczeniami bezpieczeństwa umożliwiające dostęp do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli poufne; d) pełnomocnika ochrony - powołanego zgodnie z ustawą z dnia 22 stycznia 1999 roku o ochronie informacji niejawnych, e) osobę odpowiedzialną za ewidencję materiałów i dokumentów niejawnych oznaczonych klauzulą zastrzeżone, f) pracowników wykonujących roboty budowlane i prace ziemne na terenie zamkniętym kompleksów koszarowych posiadających poświadczenie bezpieczeństwa umożliwiające dostęp do informacji niejawnych o klauzuli zastrzeżone; 3) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie o którym mowa wyżej wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował, 4) stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia: a) kierownik budowy: - decyzję nadającą uprawnienia budowlane oraz zaświadczenie (kopia) z określonym terminem ważności o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego oraz zaświadczenie (kopia) o wpisie do Centralnego Rejestru Osób Posiadających Uprawnienia Budowlane oraz poświadczenie bezpieczeństwa umożliwiające dostęp do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli poufne wraz zaświadczeniem o odbytym przeszkoleni w zakresie ochrony informacji niejawnych; b) geodeta: świadectwa (kopia) nadających uprawnienia do wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych oraz poświadczenie bezpieczeństwa umożliwiające dostęp do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli poufne wraz zaświadczeniem o odbytym przeszkoleni w zakresie ochrony informacji niejawnych; c) pozostałe osoby z wykazu- poświadczenia bezpieczeństwa umożliwiające dostęp do informacji niejawnych stanowiących tajemnicę służbową o klauzuli poufne zastrzeżone wraz zaświadczeniami o odbytym przeszkoleni w zakresie ochrony informacji niejawnych; UWAGA W przypadku gdy Wykonawca składa wniosek na realizację więcej niż jedną część zamówienia należy sporządzić wykazy dla każdej z części z taką ilością osób aby żądany termin realizacji przedmiotu był spełniony. Zamawiający nie określa ilości zatrudnionych osób do realizacji zamówienia. W przypadku rażąco złej kalkulacji lub osób powtarzających się wykazach (nie dotyczy takich osób np. jak pełnomocnik OIN itp.) na podstawie art. 26 ust 3 ustawy Pzp Zamawiający zażąda od Wykonawców w wyznaczonym przez siebie terminie złożenia stosownych wyjaśnień. 6. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda: 1) informacji banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. Należy wykazać wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy: - dla części 01 o wartości min 2 50 tys. zł, - dla części 02 o wartości min 100 tys. zł, - dla części 03 o wartości min 800 tys. zł, - dla części 04 o wartości min 300 tys. zł, - dla części 05 o wartości min 100 tys. zł. W przypadku składania wniosków/ofert na całość zamówienia (5 części) należy przedstawić informację potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy o wartości min.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ Zamawiający przekaże Wykonawcom wraz z zaproszeniem do składania ofert.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2009 godzina 15:00, miejsce: CZST Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 9/13, blok 30, pokój 205/205.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rozbudowa sieci rozdzielczej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1: a) składnik A: Rozbudowę sieci rozdzielczej na terenie JW 4009 Kraków, ul. Tyniecka 52, b) składnik B: Budowę kanalizacji specjalnej wraz z zabezpieczeniami na terenie JW 4009 Kraków, ul Tyniecka 52;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.11.00-6, 45.31.42.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 110.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 02 NAZWA: Rozbudowę i modernizację sieci rozdzielczej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: : Rozbudowę i modernizację sieci rozdzielczej na terenie JW 4018 Kraków ul. Montelupich 3.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.11.00-6, 45.31.42.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 03 NAZWA: Rozbudowę i modernizację sieci rozdzielczej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rozbudowę i modernizację sieci rozdzielczej na terenie JW 2792, JW 4393 Leźnica Wielka;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.11.00-6, 45.31.42.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 200.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 04 NAZWA: Modernizację sieci teletechnicznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizację sieci teletechnicznej na terenie JW 4495 Kraków, ul. Wrocławska 82;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.11.00-6, 45.23.11.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 130.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 05 NAZWA: Modernizację sieci rozdzielczej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizację sieci rozdzielczej na terenie JW 4392 Nowy Glinik..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.11.00-6, 45.31.42.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.