Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-24
Kartuzy: Remont nawierzchni drogi powiatowej nr 1920G odc. Stężyca - Gołubie w km 0+009,0 do 0+809,0 o długości 0,80 km
Numer ogłoszenia: 125414 - 2007; data zamieszczenia: 24.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach, ul. Gdańska 26, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, tel. 058 6810715, fax 058 6811522.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://zdp.kartuzy.ibip.pl/public/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni drogi powiatowej nr 1920G odc. Stężyca - Gołubie w km 0+009,0 do 0+809,0 o długości 0,80 km.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) Oznakowanie miejsca robót wg projektu oznakowania i organizacji robót, który należy przedłożyć do akceptacji tut. Zarządu Dróg, b) Frezowanie nawierzchni bitumicznej na włączeniach oraz koleinach, c) Oczyszczenie warstw konstrukcyjnych mechanicznie, d) Skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową, e) Wyrównanie istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym w ilości 75 kg/m2 o uziarnieniu 0/12,8, f) Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grub. 4 cm o uziarnieniu 0/12,8.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie przewiduje się wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział oferenci nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy o zamówieniach publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń złożonych przez wykonawców.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: (1) Formularz oferty /załącznik nr 1/- nie dopuszcza się składania ofert częściowych oraz nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. (2) Aktualny (nie dalej niż 6 miesięcy przed terminem składania) odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia. (3) Kosztorys ofertowy /załącznik nr 2/. (4) Oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy /załącznik nr 3/. (5) Oświadczenie o braku zaległości podatkowych wobec właściwego Organu Podatkowego oraz o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenia społeczne lub że uzyskał zgodę .na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności /załącznik nr 3/. (6) Dane dotyczące podwykonawców i zakresu powierzonych im części zamówienia, - oświadczenie /załącznik nr 4/, w przypadku braku podwykonawców obowiązkowo dołączyć druk. (7) Parafowany projekt umowy /załącznik nr 5/. Dokumenty o których mowa w punkcie (2) mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez dostawcę lub wykonawcę, pozostałe dokumenty w oryginale. II. Oferta składana przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze musi spełniać następujące wymagania: (1) zawierać dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 6.1 ppkt.(1) - (7) od każdego podmiotu (2) musi być podpisana w taki sposób, by zobowiązywała prawnie wszystkie strony, (3) jeden z podmiotów zostanie wyznaczony jako odpowiedzialny i jego upoważnienie będzie udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli pozostałych podmiotów oraz (4) zawierać umowę pro forma spółki (cywilnej lub spółki prawa handlowego), która stwierdza, że wszystkie podmioty będą solidarnie odpowiedzialne prawnie za realizację umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdp.kartuzy.ibip.pl/public/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych Kartuzy ul.Gdańska 26 83-300 pokój 26.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2007 godzina 10:45, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych Kartuzy ul.Gdańska 26 83-300 pokój 26.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KARTUZ
- Organizacja pobytu letniego dla maksymalnie 50 dzieci z rodzin zastępczych zawodowych oraz z rodzinnych domów dziecka w 2024 roku.
- Zakup i dostawa 30 tabletów wraz z etui oraz 1 laptopa na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kartuzach
- Modernizacja części drogi powiatowej 1907G na odcinku Prokowo - Sianowo realizowanej w ramach dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
- Budowa kąpieliska miejskiego nad jeziorem Klasztornym Dużym w Kartuzach - etap II.
więcej: przetargi w Kartuzach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- UTRZYMANIE DRÓG LEŚNYCH SKŁADÓW NA DREWNO ORAZ SZLAKÓW ZRYWKOWYCH W LEŚNICTWACH NADLEŚNICTWA GROMNIK z podziałem na części
- Remont dróg maj 2024-Fundusze sołeckie
- Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych na terenie gminy Nowy Wiśnicz
- Remonty poboczy ,korpusu i skarp drogi, chodników, ścieżek rowerowych, oraz elementów odwodnienia na sieci dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA O/Opole Rejon w Nysie w okresie 48 miesięcy
- Modernizacja odcinka drogi gruntowej ul. Prosta - budżet obywatelski Miasta Będzina
- Przebudowa ul. Popiełuszki w Krośnie
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.