Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-29
Ruda Śląska: Zadanie 1: Część I: Modernizacja sieci ciepłowniczej od komory ZG7/1 do ul. Podlas wraz z przyłączami do ul. Joanny 12,14 i dalej do ul. Hlonda 1; Część II: Przebudowa przyłącza sieci ciepłowniczej do IWC ul. Modrzejewskiej 1
Zadanie 2: Modernizacja sieci ciepłowniczej od komory ZG 8a/3 do bud. IWC Podlas 5, 7, 9
Zadanie 3: Budowa węzła wymiennikowego jednofunkcyjnego przy ul. Modrzejewskiej 1
Numer ogłoszenia: 125392 - 2013; data zamieszczenia: 29.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. Ruda Śląska , ul. Zabrzańska 24, 41-700 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 3447806, faks 032 3447840.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://pec.rsl.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie 1: Część I: Modernizacja sieci ciepłowniczej od komory ZG7/1 do ul. Podlas wraz z przyłączami do ul. Joanny 12,14 i dalej do ul. Hlonda 1; Część II: Przebudowa przyłącza sieci ciepłowniczej do IWC ul. Modrzejewskiej 1 Zadanie 2: Modernizacja sieci ciepłowniczej od komory ZG 8a/3 do bud. IWC Podlas 5, 7, 9 Zadanie 3: Budowa węzła wymiennikowego jednofunkcyjnego przy ul. Modrzejewskiej 1.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1: Część I: Modernizacja sieci ciepłowniczej od komory ZG7/1 do ul. Podlas wraz z przyłączami do ul. Joanny 12,14 i dalej do ul. Hlonda 1 Przedmiotem inwestycji jest przebudowa osiedlowej sieci ciepłowniczej kanałowej na preizolowaną od komory ZG 7/1 do ul. Podlas wraz z przyłączami do ul. Joanny 12 i 14 i dalej do ul. Hlonda 1. Zakres opracowania obejmuje demontaż istniejących rur w istniejącym kanale ciepłowniczym oraz montaż nowych rurociągów ciepłowniczych w technologii rur preizolowanych. Średnice i długości rur: 2xDN 200/315 - 67 mb 2xDN 150/250 - 356 mb 2xDN 125/225 - 287 mb 2xDN 80/160 - 36 mb 2xDN 50/125 - 56 mb 2xDN 32/110 - 24 mb W zakres robót wchodzą : 1. Prace przygotowawcze w tym organizacja zaplecza i terenów składowania rur, 2. Roboty ziemne, otwieranie istniejących kanałów z demontażem rur 3. Czyszczenie kanałów i ułożenie rur na podsypce piaskowej 4. Wykonanie niezbędnych przepięć dla zachowania ciągłości dostawy ciepła na cele CWU dla odbiorców przebudowywanej sieci; 5. Wykonanie spawów i złączy mufowych wraz z płukaniem, 6. Wszystkie spoiny na sieci ciepłowniczej poddać kontroli ultradźwiękową metodą badań wykonywaną zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. 7. Wykonanie odwodnienia komory sekcyjnej ( ZG7/9) z studnią schładzającą i podłączeniem do kanalizacji oraz likwidacja pozostałych istniejących na sieci komór. 8. Wykonanie dwuprzewodowej impulsowej instalacji alarmowej zawilgocenia z doprowadzeniem przewodów do węzłów. 9. Wykonanie zasypki piaskowej i zasypanie wykopu gruntem rodzimym wraz z zagęszczeniem 10. Wykonanie robót ziemnych i odtworzeniowych na terenie związanym z realizacją inwestycji. 11. Wymiana rurociągów w budynkach na odcinkach od rury preizolowanej do punktów połączenia z istniejącymi rurociągami na istniejących zaworach. Rurociągi w pomieszczeniach wykonać z rur stalowych czarnych w izolacji z otulin PUR. Roboty należy prowadzić w uzgodnieniu z właścicielami terenu i użytkownikami obiektów handlowych w sposób do minimum ograniczający utrudnienia w ich działalności a także zapewniający maksymalne bezpieczeństwo osób poruszających się w strefach bliskich prowadzonych robót. Planowa przerwa w dostawie ciepła na magistrali zasilającej przedmiotową sieć przewidywana jest w okresie od 08.07.2013 r. do 17.07.2013 r. Ponadto Zamawiający dopuszcza dwie dodatkowe 12 godzinne przerwy niezbędne dla wykonania przepięć sieci w terminach ustalonych z Kierownikiem Zakładu Ciepłowniczego. Wszystkie koszty w tym koszty materiałów, sprzętu, robocizny, korzystania z urządzeń zastępczych, oraz innych obciążeń (np. koszty zajęcia i zabezpieczenia terenu, nadzorów branżowych, składowania materiałów, uzupełniania nośnika ciepła, zużycia wody na cele socjalne i płukania rurociągów, utylizacji odpadów itp.) związanych z realizacją zadania leżą po stronie Wykonawcy. Zadanie I: Część II: Przebudowa przyłącza sieci ciepłowniczej do IWC ul. Modrzejewskiej 1 Zakres opracowania obejmuje wymianę oraz montaż nowych rurociągów ciepłowniczych, z technologii kanałowej na preizolowaną. Zakres średnic i długości: - przyłącze: 2x(DN40/110) - 96mb W zakres robót wchodzą : 1. Prace przygotowawcze w tym organizacja zaplecza i terenów składowania rur, 2. Roboty ziemne, otwieranie istniejących kanałów z demontażem rur 3. Czyszczenie kanałów i ułożenie rur na podsypce piaskowej 4. Wykonanie spawów i złączy mufowych wraz z płukaniem 5. Wszystkie spoiny na sieci ciepłowniczej poddać kontroli ultradźwiękową metodą badań wykonywaną zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. 6. Wykonanie dwuprzewodowej impulsowej instalacji alarmowej zawilgocenia z doprowadzeniem przewodów do węzłów. 7. Wykonanie zasypki piaskowej i zasypanie wykopu gruntem rodzimym wraz z zagęszczeniem 8. Wykonanie robót ziemnych i odtworzeniowych na terenie związanym z realizacją inwestycji. 9. Wymiana rurociągów w budynkach na odcinkach od rury preizolowanej do punktów połączenia z istniejącymi rurociągami na istniejących zaworach. Rurociągi w pomieszczeniach wykonać z rur stalowych czarnych w izolacji z otulin PUR. Roboty należy prowadzić w uzgodnieniu z właścicielami terenu i użytkownikami obiektów handlowych w sposób do minimum ograniczający utrudnienia w ich działalności a także zapewniający maksymalne bezpieczeństwo osób poruszających się w strefach bliskich prowadzonych robót. Wszystkie koszty w tym koszty materiałów, sprzętu, robocizny , oraz innych obciążeń (np. koszty zajęcia i zabezpieczenia terenu, nadzorów branżowych, składowania materiałów, uzupełniania nośnika ciepła, zużycia wody na cele socjalne i płukania rurociągów, utylizacji odpadów itp ) związanych z realizacją zadania leżą po stronie Wykonawcy. Zadanie 2: Modernizacja sieci ciepłowniczej od komory ZG 8a/3 do bud. IWC Podlas 5, 7, 9 Przedmiotem opracowania jest modernizacja sieci ciepłowniczej od komory ZG8/5 do pomieszczeń węzłów ciepłowniczych w piwnicach budynków przy ul. Podlas 5, 7, 9 w Rudzie Śląskiej o łącznej długości 222 mb. Zakres opracowania obejmuje wymianę oraz montaż nowych rurociągów ciepłowniczych, z technologii kanałowej na preizolowaną. Średnice i długości: - 2xDN50/125 - 80 mb - 2xDN40/110 - 63 mb - 2xDN32/110 - 79 mb W zakres robót wchodzą: 1. Prace przygotowawcze w tym organizacja zaplecza i terenów składowania rur, 2. Roboty ziemne, otwieranie istniejących kanałów z demontażem rur 3. Czyszczenie kanałów i ułożenie rur na podsypce piaskowej 4. Wykonanie spawów i złączy mufowych wraz z płukaniem 5. Wszystkie spoiny na sieci ciepłowniczej poddać kontroli ultradźwiękową metodą badań wykonywaną zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. 6. Wykonanie dwuprzewodowej impulsowej instalacji alarmowej zawilgocenia z doprowadzeniem przewodów do węzłów. 7. Likwidacja komór istniejących na przedmiotowym odcinku sieci 8. Wykonanie zasypki piaskowej i zasypanie wykopu gruntem rodzimym wraz z zagęszczeniem 9. Wykonanie robót ziemnych i odtworzeniowych na terenie związanym z realizacją inwestycji. 10. Wymiana rurociągów w budynkach na odcinkach od rury preizolowanej do punktów połączenia z istniejącymi rurociągami na istniejących zaworach. Rurociągi w pomieszczeniach wykonać z rur stalowych czarnych w izolacji z otulin PUR. Roboty należy prowadzić w uzgodnieniu z właścicielami terenu i użytkownikami obiektów handlowych w sposób do minimum ograniczający utrudnienia w ich działalności a także zapewniający maksymalne bezpieczeństwo osób poruszających się w strefach bliskich prowadzonych robót. Wszystkie koszty w tym koszty materiałów, sprzętu, robocizny , oraz innych obciążeń (np. koszty zajęcia i zabezpieczenia terenu, nadzorów branżowych, składowania materiałów, uzupełniania nośnika ciepła, zużycia wody na cele socjalne i płukania rurociągów, utylizacji odpadów itp.) związanych z realizacją zadania leżą po stronie Wykonawcy. Zadanie 3: Budowa węzła wymiennikowego jednofunkcyjnego przy ul. Modrzejewskiej 1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie węzła cieplnego na potrzeby budynku przy ulicy Modrzejewskiej 1 w Rudzie Śląskiej (zmiana sposobu zasilania). Węzeł cieplny zlokalizowany będzie w piwnicy budynku w pomieszczeniu byłego rozdzielacza inst. c.o. Powierzchnia pom. 6,75m2, wysokość 2,0m. Pomieszczenie posiada: posadzkę betonową, nieotynkowane ściany, kratkę ściekową, brak instalacji elektrycznej, drewniane drzwi, rozdzielacz n/p na dwa budynki. W zakres zadania wchodzi wykonanie następujących elementów: a) Część budowlana Demontaż istniejących w pomieszczeniu instalacji Wymiana drzwi i okna Adaptacja pomieszczenia w tym wykonanie wentylacji i oświetlenia. b) Cześć technologiczna Montaż urządzeń węzła wymiennikowego Podłączenie węzła z przyłączem sieci ciepłowniczej i instalacją odbiorczą budynku c) Część elektryczna AKPiA obejmuje takie elementy jak: - Tablica rozdzielcza lokalna; - Instalacja oświetlenia podstawowego; - Instalacja oświetlenia awaryjnego; - Instalacja gniazd wtyczkowych ogólnego przeznaczenia; - Instalacja zasilania urządzeń wymiennikowni; - Instalacja zasilania tablicy AKPiA; - Tablica sterownicza AKPiA; - Instalacja przeciwporażeniowa. Węzeł powinien spełniać wymagania, o których mowa w załączniku nr 8. Uwaga (dotyczy wszystkich zadań)! 1. Przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru i kosztów prac. Zamówienie polega na przeprowadzeniu robót budowlanych, których celem jest przekształcenie stanu obecnego w stan przedstawiony w dokumentacji projektowej i wszelkie ryzyka związane z pojawieniem się ewentualnych robót dodatkowych, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, powinny być wliczone w cenę ofertową. 2. Zobowiązuje się wykonawcę, aby odpady powstałe w trakcie prowadzonych robót budowlanych, przekazał odbiorcy posiadającemu odpowiednie zezwolenia zgodne z ustawą o odpadach (Dz. U. 2001r.Nr 62, poz.628 z późniejszymi zmianami zm.), a otrzymaną kopię karty przekazania odpadów przedłożył Zamawiającemu. 3. Po stronie wykonawcy leży zlecenie nadzorów branżowych, zgodnie z protokołem z posiedzenia ZUDP, który jest załącznikiem do projektu oraz uzyskanie pozytywnej, powykonawczej opinii ZUDP. 4. W przypadku zadania nr 1 etap I Wykonawca zobowiązany jest do zbycia 9.759 kg złomu powstałego z demontażu istniejącej sieci kanałowej i rozliczenia się z Zamawiającym ze sprzedaży złomu, poprzez dokonanie wpłaty w kasie lub na konto Zamawiającego kwoty 7.319,00 zł (słownie: siedem tysięcy trzysta dziewiętnaście złotych 00/100), w terminie do 15.08.2013 r. 5. W przypadku zadania nr 1 etap II Wykonawca zobowiązany jest do zbycia 575 kg złomu powstałego z demontażu istniejącej sieci kanałowej i rozliczenia się z Zamawiającym ze sprzedaży złomu, poprzez dokonanie wpłaty w kasie lub na konto Zamawiającego kwoty 431,00 zł (słownie: czterysta trzydzieści jeden złotych 00/100), w terminie do 15.08.2013 r. 6. W przypadku zadania nr 2 Wykonawca zobowiązany jest do zbycia 863,00 kg złomu powstałego z demontażu istniejącej sieci kanałowej i rozliczenia się z Zamawiającym ze sprzedaży złomu, poprzez dokonanie wpłaty w kasie lub na konto Zamawiającego kwoty 647,00 zł (słownie: sześćset czterdzieści siedem złotych 00/100), w terminie do 30.08.2013 r. 7. Dopuszcza się składanie ofert równoważnych na urządzenia i materiały inne niż w dokumentacji projektowej. Jako ofertę równoważną uznaje taką o parametrach technicznych nie gorszych od urządzeń i materiałów przewidzianych w załączonym projekcie. Wymaga się od oferenta, który złożył ofertę równoważną, załączenia do niej kart katalogowych zastosowanych materiałów i urządzeń. Ich rodzaj w zakresie elementów technologii sieci (trójniki, kolana, rury itp.) oraz elementów kompensacji (poduszki kompensacyjne, mufy, itp.), a także ilości tych składników, muszą być zgodne z rozwiązaniami zastosowanymi w dokumentacji projektowej i nie podlegają zmianom. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo wykonania sprawdzenia spawów metodą radiograficzną. Koszty badań dodatkowych obciążają wykonawcę robót w przypadku oceny negatywnej w zakresie przywołanych norm badawczych. W PRZYPADKU ZADAŃ NR 1 I 2 ZAMAWIAJĄCY WYMAGA POTWIERDZENIA PRZYNAJMNIEJ 60 MIESIĘCZNEJ GWARANCJI NA ZASTOSOWANE MATERIAŁY, URZĄDZENIA I WYKONANE ROBOTY BUDOWLANE, PRZY CZYM NIE MOŻE BYĆ ONA DŁUŻSZA NIŻ 120 MIESIĘCY. W PRZYPADKU ZADANIA NR 3 ZAMAWIAJĄCY WYMAGA POTWIERDZENIA PRZYNAJMNIEJ 36 MIESIĘCZNEJ GWARANCJI NA ZASTOSOWANE MATERIAŁY, URZĄDZENIA I WYKONANE ROBOTY BUDOWLANE, PRZY CZYM NIE MOŻE BYĆ ONA DŁUŻSZA NIŻ 120 MIESIĘCY..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 09.32.30.00 - Węzeł cieplny lokalny .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca, pod rygorem wykluczenia z postępowania, zobowiązany jest wnieść wadium, w przypadku składania oferty na wszystkie zadania, w wysokości 29.800,00 zł (słownie: dwadzieścia dziewięć tysięcy osiemset złotych 00/100), a w przypadku składania oferty częściowej, w zależności od ilości zadań, których oferta dotyczy, w wysokości sumy wartości wadiów dla poszczególnych zadań: - zadanie 1: 25.600,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy sześćset złotych 00/100), - zadanie 2: 3.300,00 zł (słownie: trzy tysiące trzysta złotych 00/100), - zadanie 3: 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych 00/100), Wadium powinno być wniesione na podstawie art. 45 ustawy PZP przed upływem terminu składania ofert, tj.: do dnia 15 kwietnia 2013 r. do godz. 1130
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywał roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i zakresem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione jeżeli Wykonawca wykaże, iż osoby kierujące lub nadzorujące budowę z ramienia Wykonawcy posiadają uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenia wpisu na listę członków odpowiedniej izby samorządu zawodowego. Zgodnie z art. 46 Dyrektywy 2004/18/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 31 marca 2004 r. za wystarczający uznaje się także posiadanie uprawnień lub wpis na listę członków właściwej organizacji samorządu zawodowego, w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym dany wykonawca ma swoją siedzibę. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj. przynajmniej jedną osobą posiadającą potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w zakresie kierowania, nadzorowania i kontroli robót w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione jeżeli Wykonawca wykaże, iż w przypadku składania oferty na zadanie nr 1 posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 1.000.000,00 zł. - w przypadku składania oferty na zadanie nr 2 posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 100.000,00 zł. - w przypadku składania oferty na zadanie nr 3 posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 50.000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
roboty budowlane powinny opowiadać swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, będącym przedmiotem niniejszego zamówienia; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - gwarancja na wykonane roboty budowlane, zastosowane materiały i urządzenia - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian umowy w sytuacji gdy: a) nastąpią istotne zmiany przepisów lub norm mających zastosowanie do przedmiotu zamówienia; b) nastąpią zmiany obowiązującej stawki VAT z tym, że wynagrodzenie netto pozostanie nie zmienione; c) zaistnieje potrzeba wykonania prac dodatkowych, nie objętych przedmiotem niniejszego zamówienia koniecznych do jego prawidłowego wykonania; d) zaistnieje istotna zmiana okoliczności powodująca, że wykonanie części przedmiotu zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; e) nastąpi nieprzewidziana zmiana podwykonawców; f) nastąpi nieprzewidziana zmiana kierowników budowy lub robót, z zastrzeżeniem, że zmiana może być dokonana pod warunkiem, że w wykonaniu zamówienia będą uczestniczyć osoby, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia; g) nie można wykonać zadania w terminie z uwagi na wystąpienie zwłoki w przekazaniu Terenu Budowy z winy Zamawiającego;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.pec.rsl.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o., 41-700 Ruda Śląska, ul. Zabrzańska 24.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2013 godzina 11:30, miejsce: Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o., 41-700 Ruda Śląska, ul. Zabrzańska 24 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych ) dla Miejskiego Przedszkola nr 47 z Oddziałami Integracyjnymi w Rudzie Śląskiej przy ul. Szramka 7
- Zakup i dostawa odzieży i obuwia dla pracowników: Pakiet I Zakup i dostawa odzieży ochronnej dla pracowników medycznych Pakiet II Zakup i dostawa koszulek polo i spodni dla pracowników rehabilitacji Pakiet III Zakup i dostawa obuwia ochronnego
- Ustalenie przebiegu granic działek między gruntami tworzącymi brzegi cieków naturalnych a gruntami do nich przyległymi, sporządzenie podziału i projektu podziału oraz map do celów prawnych
- Stwierdzanie zgonów, ustalanie ich przyczyny oraz wystawianie kart zgonu osób zmarłych w granicach administracyjnych Miasta Ruda Śl. - zgodnie z art. 11 ust. 2 ustawy o cmentarzach i chowaniu zmarłych
- Modernizacja energetyczna budynku komunalnego przy ul. Furgoła 9 w Rudzie Śląskiej w ramach Funduszu Odporności (GZM)
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH (PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH) DLA MIEJSKIEGO PRZEDSZKOLA NR 39 IM. BAJKOLANDII W RUDZIE ŚLĄSKIEJ PRZY ULICY SOKOLSKIEJ 6.
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi gminnej do terenów inwestycyjnych w Brzozowie.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1282K Piotrowice - Sokołowice w m. Siedliska i w m. Przemyków oraz drogi powiatowej nr 1273K w m. Pławowice
- Remont drogi gminnej nr 112459E od skrzyżowania z drogą powiatową nr P3914E w Górach Mokrych do miejscowości Mojżeszów
- Remont drogi gminnej nr 112471E gr. pow. piotrkowskiego - Józefów Stary - Reczków - gr. woj. świętokrzyskiego
- Budowa sieci wodociągowej w gminie Zawonia.
- Wykonanie projektu oraz remontu pomieszczeń administracyjno - biurowych oraz sanitarnych w budynkach Zamawiającego w formule "zaprojektuj i wybuduj
więcej: Węzeł cieplny lokalny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.