eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Zakup sprzętu komputerowego dla Placówki Straży Granicznej w Łodzi w związku z realizacją projektu FGZ-12-3115 pn. Ulepszenie systemu kontroli ruchu granicznego Placówki Straży Granicznej w Łodzi oraz wyposażenie w urządzenia niezbędne do kontroli osób przylatujących i wylatujących z terytorium Rzeczypospolitej Polskiej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-26

Łódź: Zakup sprzętu komputerowego dla Placówki Straży Granicznej w Łodzi w związku z realizacją projektu FGZ-12-3115 pn. Ulepszenie systemu kontroli ruchu granicznego Placówki Straży Granicznej w Łodzi oraz wyposażenie w urządzenia niezbędne do kontroli osób przylatujących i wylatujących z terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
Numer ogłoszenia: 125388 - 2015; data zamieszczenia: 26.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 80910 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi, ul. Piotrkowska 104, 90-926 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6641526, 6641210, faks 042 6641112.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu komputerowego dla Placówki Straży Granicznej w Łodzi w związku z realizacją projektu FGZ-12-3115 pn. Ulepszenie systemu kontroli ruchu granicznego Placówki Straży Granicznej w Łodzi oraz wyposażenie w urządzenia niezbędne do kontroli osób przylatujących i wylatujących z terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego dla Placówki Straży Granicznej w związku z realizacją projektu FGZ-12-3115 pn. Ulepszenie systemu kontroli ruchu granicznego Placówki Straży Granicznej w Łodzi oraz wyposażenie w urządzenia niezbędne do kontroli osób przylatujących i wylatujących z terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Liczba części - cztery. Część I - Zakup zestawu komputerowego zestaw komputerowy stacjonarny - 10 szt. Część II - Zakup kolorowej drukarki przenośnej drukarka kolorowa przenośna - 1 szt. Część III - Zakup skanera skaner wysokiej rozdzielczości - 3 szt. Część IV - Zakup kolorowej drukarki do drukowania wiz. drukarka kolorowa do drukowania wiz - 1 szt. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ. 4. Wykonawca w ramach umowy będzie musiał dostarczyć zamówiony sprzęt na koszt własny do Placówki Straży Granicznej w Międzynarodowym Porcie Lotniczym Łódź im. Wł. Reymonta Sp. z o.o., ul. Gen. Stanisława Maczka 35, 94 - 328 Łódź. 5. Wykonawca zapewni przeglądy gwarancyjne przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymaganiami producenta przedmiotu zamówienia. 6. Wykonawca musi zapewnić serwis gwarancyjny przedmiotu zamówienia tj. podjąć naprawę awarii najpóźniej w ciągu 2 dni od daty zgłoszenia i wykonać naprawę najpóźniej w terminie 14 dni od daty zgłoszenia. 7. Wykonawca w okresie gwarancji zobowiązuje się do odebrania uszkodzonego sprzętu z Placówki Straży Granicznej w Międzynarodowym Porcie Lotniczym Łódź im. Wł. Reymonta Sp. z o.o., ul. Gen. Stanisława Maczka 35, 94 - 328 Łódź i dostarczenia go po naprawie na koszt własny, w przypadku braku możliwości naprawy przedmiotu zamówienia w siedzibie Zamawiającego. 8. Umieścić na dostarczonym w ramach realizacji umowy sprzęcie, informacji dotyczącej źródła finansowania projektu. Informacja ta musi być umieszczona w widocznym miejscu. Fakt współfinansowania sprzętu ze środków Funduszu Granic Zewnętrznych musi być potwierdzony poprzez zamieszczenie odpowiednich informacji (wraz z logo) zgodnie z wytycznymi zawartymi w Załączniku Nr 3 do umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.21.61.10 - Skanery komputerowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: projekt FGZ-12-3115 pn. Ulepszenie systemu kontroli ruchu granicznego Placówki Straży Granicznej w Łodzi oraz wyposażenie w urządzenia niezbędne do kontroli osób przylatujących i wylatujących z terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zakup zestawu komputerowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AT COMM Sp. z o.o. Tomasz Kucfir, ul. Graniczna 50, 05-082 Blizne-Łaszczyńskiego, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40650,41 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 35685,25

  • Oferta z najniższą ceną: 35685,25 / Oferta z najwyższą ceną: 57971,38

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zakup kolorowej drukarki przenośnej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Alternative Technology Sp. z o.o., ul. Igańska 24, 04-087 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 813,01 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 999,28

  • Oferta z najniższą ceną: 999,28 / Oferta z najwyższą ceną: 1213,64

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zakup skanera

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Alternative Technology Sp. z o.o., ul. Igańska 24, 04-087 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1300,81 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1499,69

  • Oferta z najniższą ceną: 1499,69 / Oferta z najwyższą ceną: 1564,34

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zakup kolorowej drukarki do drukowania wiz

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Alternative Technology Sp. z o.o., ul. Igańska 24, 04-087 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2032,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2499,93

  • Oferta z najniższą ceną: 2499,93 / Oferta z najwyższą ceną: 2707,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.