eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieluń › Usługi pralnicze dla SPZOZ w Wieluniu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-06-10

Wieluń: Usługi pralnicze dla SPZOZ w Wieluniu.
Numer ogłoszenia: 125388 - 2008; data zamieszczenia: 10.06.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 13524 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu, ul. Szpitalna, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. +48 043 8438311 w. 355, fax 043 843 83 11 wew. 213.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi pralnicze dla SPZOZ w Wieluniu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych obejmujących: pranie, dezynfekcję, suszenie, oznakowanie, prasowanie bielizny, pościeli i odzieży oraz jej naprawę w ilościach wynikających z potrzeb szpitala, wraz z transportem do i od Wykonawcy. Zamówienie realizowane będzie poprzez codzienny (6 dni w tygodniu z uwzględnieniem dni wolnych od pracy i dni świątecznych) odbiór brudnej bielizny oraz zdanie wypranej bielizny. Realizacja powyższego odbywać się będzie w następujący sposób : -a.Zdanie czystej pościeli z dnia poprzedniego/ pobranie pościeli do prania - 7.00 do 12.00 -b.Czas wykonywania usługi pralniczej nie może przekroczyć 24h od momentu odbioru bielizny brudnej z magazynu SPZOZ, do momentu przekazania bielizny czystej do magazynu bielizny SPZOZ Wieluń. -c.Pobranie brudnych fartuchów oraz odzieży i zwrot w ciągu 48 godzin -d.Pobranie brudnych materacy i zwrot w ciągu 72 godzin -e.Wydzielenie bielizny i pościeli do naprawy przez szwalnię Wykonawcy, naprawa i zwrot naprawionej bielizny, pościeli oraz fartuchów w ciągu 24 godzin -f.Wydzielenie bielizny, pościeli oraz fartuchów zniszczonych do kasacji i zwrot do Zamawiającego. Dotychczasowe średnie miesięczne ilości bielizny do prania w SPZOZ wynoszą ok. 7000 kg. Asortyment prania : a)bielizna pościelowa biała i kolorowa (poszwy, poszewki, prześcieradła, podkłady )- b)odzież szpitalna (piżamy, koszule, czapki, chustki, fartuchy i ubrania) c)bielizna operacyjna- d)bielizna porodowa- e)bielizna niemowlęca, noworodkowa i pieluchy- f)odzież ochronna personelu- g)zmiany pościelowe lekarskie i piżamy- h)materace gąbczaste i przeciwodleżynowe- i)ręczniki i ścierki - j)obrusy i serwety- kkoce, kołdry, poduszki- l)firanki, zasłony, żaluzje pionowe. Usługa musi być realizowana z użyciem środków piorących i dezynfekcyjnych zgodnie z zaleceniami PZH i IMiDz, które powinny posiadać odpowiednie atesty oraz gwarantować właściwą jakość prania, nie powodując przyspieszonego zużycia. Wykonawca ponosi odpowiedzialność prawną i materialną za realizację usługi pralniczej oraz wobec organów kontroli (Sanepid, PIP i BHP). Pranie powinno odbywać się zgodnie z wymogami obowiązującymi w służbie zdrowia ze szczególnym uwzględnieniem zaleceń dotyczących szpitali. SPZOZ dokona okresowo odpłatnych badań na czystość mikrobiologiczną prania (1 raz w miesiącu w I kwartale trwania umowy, w późniejszym okresie po uzyskaniu pozytywnej oceny w/w badań, częstotliwość - 2 razy w kwartale). W przypadku badań wykonywanych przez Sanepid koszt negatywnych badań ponosi Wykonawca. Ilość 7000 kg/m-c x 12 m-cy =84.000 kg

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.11.00.00 - Usługi odbierania prania Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania Oryginalny kod CPV: 93.11.20.00 - Usługi prowadzenia pralni Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.12.00 - Usługi prowadzenia pralni .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 252275 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.03.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • VECTOR S.A, ul. Długa 3, 62-031 Luboń, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 207.480,00
  • Oferta z najniższą ceną: 207.480,00 / oferta z najwyższą ceną: 207.480,00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.