eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubartów › Dostawy artykułów spożywczych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-07

Lubartów: Dostawy artykułów spożywczych
Numer ogłoszenia: 125317 - 2016; data zamieszczenia: 07.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Cicha 14, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 81 855 66 08, faks 81 855 66 08.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy artykułów spożywczych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia stanowią dostwy artykułów spożywczych w ilościach i asortymencie określonym w Załączniku nr 1 do SIWZ w podziale na 3 zadania. 2. Zadanie nr 1 - Jaja z chowu ściółkowego - waga 53-63g, klasa A. Co pół roku konieczny wynik badania weterynaryjnego w kierunku salmonelli. 3. Zadanie nr 2 - Różne artykuły spożywcze 4. Zadanie nr 3 - Woda mineralna 5. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) : 03 14 25 00 -3 - jaja 15 89 00 00 -3 - różne produkty spożywcze i produkty suszone 15 98 10 00 -8 - wody mineralne 6. Dopuszcza się składanie ofert częściowych (3 zadania) 7. Wszystkie oferowane produkty muszą być pełnowartościowe, produktowane zgodnie z obowiązującymi normami i standardami oraz zgodnie z zasadami HACCP. 8. Zamawiajacy wymaga, aby oznakowanie dostarczonego produktu było zgodne z Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007r. w sprawie znakowania środków spożywczych (Dz.U.Nr 137 poz.966). Na opakowaniu powinny znajdować się : termin przydatności do spożycia, sposób przechowywania, waga netto, skład, informacje żywieniowe - wartość odżywcza, dokładny adres producenta. 9. Zamawiający wymaga, aby transport dostarczonego produktu odbywał się w warunkach zapewniających zachowanie ciągu temperaturowego zgodnie z zaleceniem producenta. 10. Warunki dostaw dla zadani nr 1: a. dostawa raz w tygodniu. b. dostawa - wciągu 24 godz. od dnia złożenia zamówienia c. do każdej dostawy, na każdą partię określonego produktu, Wykonawca dołączy: Handlowy dokument identyfikacyjny zgodnie z ustawą z dnia 16.12.2005r. O produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz.U.z 2006r. Nr 17 poz. 127) etykietę zawierającą minimum: opis produktu, temperaturę przechowywania, datę przydatności do spożycia. 15. Warunki dostaw dla zadani nr 2: a. dostawa średnio raz w tygodniu. b. dostawa - wciągu 24 godz. od dnia złożenia zamówienia 16. Warunki dostaw dla zadani nr 3: a. dostawa średnio raz w miesiącu b. dostawa - wciągu 24 godz. od dnia złożenia zamówienia 17. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych. Za równoważną uzna produkt o takich samych lub lepszych walorach smakowych, zapachowych i kolorystycznych. Ocena równoważności zostanie dokonana na podstawie przedłożonych próbek. 17 a) Wykonawcy oferujący asortyment uznawany za równoważny muszą dostarczyć próbki zaoferowanego towaru (zgodnie z poniższą tabelą) 17 b) Oceny próbek dokona komisja przetargowa . W przypadku gdy komisja uzna, że asortyment nie spełnia wymagań równoważności - oferta zostanie odrzucona. 17 c) Dostarczone artykuły spożywcze muszą posiadać aktualny termin przydatności do spożycia, nie krótszy niż 3 miesiące. 17 d) Zamawiający dopuszcza zmianę wielkości opakowania (w granicach +- 20%) pod warunkiem odpowiedniego przeliczenia ilości zaoferowanych opakowań (do pełnych opakowań) przy czym łączna masa asortymentu musi być nie mniejsza niż wskazana w SIWZ. 17 e) Opakowania jednostkowe nie mogą być uszkodzone. 18. W celu oceny jakości, równoważności oraz zgodności z opisem SIWZ oferowanych artykułów spożywczych, Zamawiający wymaga złożenia próbek w minimalnych ilościach, umożliwiających dokonanie oceny produktów (dostarczone próbki nie podlegają zwrotowi): Zadanie 2 Lp. Asortyment Ilość próbek (minimum) 1 Przyprawa warzywna typu kucharek, asta 500g 2 Koncentrat pomidorowy typu Pudliszki 500g 3 Groszek konserwowy op. 400g typu Pudliszki 1 szt. 4 Ser feta typu Mlekovita op. 270g 1 szt. 5 Kakao rozpuszczalne typu Puchatek kakao o obniżonej zawartości tłuszczu 16,5%. 500g 6 Chrzan w słoiczku op. 300 g biały, zawartość chrzanu min. 55% 1 szt. 7 Herbata granulowana typu assam 100g 8 Bulion o smaku wędzonki typu Knorr 500g 9 Żurek typu Knorr 500g Przyprawa do kurczaka tpu Prymat 500g 11 Sos sałatkowy koperkowo- ziołowy typu Knorr 500g 12 Sos pieczeniowy ciemny typu Prymat 500g 13 Sos neapolitański typu Knorr 500g 14 Sos grzybowy typu Winiary 30g 15 Majonez typu Winiary 500g 16 Olej typu Vita 1 l Próbki winny znajdować się w oddzielnym opakowaniu niż oferta . Paczka z opisanymi próbkami winna być oznaczona: Próbki do przetargu nieograniczonego na dostawy artykułów spożywczych. Nr sprawy: SZP- 13 -2016 Wewnątrz należy umieścić informacje o nazwie i adresie Wykonawcy. Próbki należy złożyć w Sekretariacie SP ZOZ w Lubartowie ul. Cicha 14 21-100 Lubartów do dnia 14.07.2016 r. do godz. 11.00..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00 - Jaja 15.89.00.00 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone 15.98.10.00 - Wody mineralne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku zmiany stawki podatku VAT w trakcie trwania umowy, zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena brutto, cena netto pozostanie niezmienna

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-lubartow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lubartowie ul. Cicha 14, 21-100 Lubartów, Zamówienia Publiczne pokój nr 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2016 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lubartowie ul. Cicha 14, 21-100 Lubartów, Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.