Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-03
Wołomin: Dostawa oraz montaż mebli i wyposażenia do sali konferencyjnej w budynku przy ul. Wileńskiej 32 w Wołominie.
Numer ogłoszenia: 125317 - 2009; data zamieszczenia: 03.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wołomin , ul. Ogrodowa 4, 05-200 Wołomin, woj. mazowieckie, tel. 02 7633000, faks 022 7633066.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.wolomin.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oraz montaż mebli i wyposażenia do sali konferencyjnej w budynku przy ul. Wileńskiej 32 w Wołominie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie wraz z montażem mebli i wyposażenia sali konferencyjnej w budynku przy ul. Wileńskiej 32: stoły konferencyjne, krzesła, biurka, krzesła biurowe, kosze na śmieci, drewniane ścianki działowe wraz z elementami łączącymi ( łączniki, stopki do ustawiana ścianek), wieszaki na ubrania, gabloty wystawowe, rolety okienne, tablica do pisania, antyramy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowi załącznik nr 1 A do SIWZ. Dostarczone meble i wyposażenie muszą być fabrycznie nowe. Koszty załadunku, transportu, rozładunku oraz wniesienia i montażu obciążać będą Wykonawcę. Czas naprawy gwarancyjnej wynosi 7 dni roboczych, liczonych od dnia zgłoszenia uszkodzenia. Okres trwania gwarancji będzie wydłużony o czas trwania naprawy. W przypadku gdy zaistniałe uszkodzenie nie będzie kwalifikowało się do naprawy lub naprawa mebli potrwa dłużej, niż 3 tygodnie oraz gdy meble będą wymagał 4 naprawy, Zamawiającemu przysługiwać będzie wymiana mebli na nowe, o parametrach technicznych nie niższych, niż meble Zamawiającego przed naprawą. Wszelkie koszty transportu rzeczy wadliwej oraz zastępczej obciążają Wykonawcę..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział WYKONAWCY, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.): 1)posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie należy dostarczyć w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. wykaz wykonanych dostaw a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywane dostawy w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, - co najmniej 1 zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia tj. dostawa oraz montaż mebli i wyposażenia do obiektu użyteczności publicznej, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorów wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie (referencje, protokół odbioru końcowego itp.)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.wolomin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski, ul. Ogrodowa 4, 05-200 Wołomin..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski, ul. Ogrodowa 4, 05-200 Wołomin, Kancelaria Urzędu, stanowiska 1,2,3..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..
INNE PRZETARGI Z WOŁOMINA
- Remont drogi powiatowej Nr 4337W Stary Kraszew (ul. Szkolna) - Nowy Kraszew (ul. Jana Pawła II), gm. Klembów
- DOSTAWA ERYTROPOETYNY DLA SZPITALA MBNP W WOŁOMINIE W PODZIALE NA ZADANIA
- Zakup i dostawa zamiatarki elewatorowej
- Remont drogi powiatowej nr 4363W ul. Piłsudskiego w Ząbkach na odcinku od ronda na skrzyżowaniu ulic Piłsudskiego i Powstańców do działki 4/11 obr. 03-30 wraz z rondem
- "Budowa altany wolnostojącej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na działce ew. nr 3 obręb 0025 Wołomin położonej przy ul. Długiej 35 w Wołominie (teren Hufca ZHP Wołomin)
- "Odbiór o zagospodarowanie odpadów o kodzie 16 01 03 - zużyte opony z Miejskiego Zakładu Oczyszczania w Wołominie"
więcej: przetargi w Wołominie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli biurowych i wyposażenia wraz z montażem do Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP w Strzelcach Krajeńskich
- Dostawa i montaż mebli biurowych w podziale na 2 części: Część 1 - Fotele biurowe, Część 2 - Meble biurowe
- Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej
- Termomodernizacja oraz rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej w Lewinie Kłodzkim wraz z dostawą wyposażenia obiektu
- Zakup i dostawa nagłośnienia, sprzętu komputerowego, sprzętu rtv, agd i mebli wraz z montażem do pomieszczeń budynku przy ul. Wilsona 2 w Brwinowie
- dostawa mebli i wyposażenia typowego oraz regałów książkowych metalowych
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.