eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 206.000 euro na dostawę drobnego sprzętu medycznego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-28

Warszawa: Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 206.000 euro na dostawę drobnego sprzętu medycznego.
Numer ogłoszenia: 125300 - 2009; data zamieszczenia: 28.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Ginekologiczno-Położniczy im. Świętej Rodziny SPZOZ , ul. Madalińskiego 25, 02-544 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4502284.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmadalinskiego.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 206.000 euro na dostawę drobnego sprzętu medycznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa drobnego sprzętu medycznego niesterylnego i sterylnego. Zamówienie podzielone jest na 10 części: Część 1: Czujniki do pulsoksymetru, osprzęt do diatermii Valleylab, osprzęt do ssaka Medline; Część 2: Odzież chirurgiczna; Część 3: Końcówki do sond do badania słuchu; Część 4: Papiery do KTG, USG, EKG; Część 5: Szczoteczki do pobierania wymazów cytologicznych; Część 6: Pojemniki na odpady medyczne i wiadra na preparaty histopatologiczne; Część 7: Mikrokuwety do pomiaru glukozy; Część 8: Drobny sprzęt do aparatury medycznej; Część 9: Drobny sprzęt medyczny- różny. Część 10: Drobny sprzęt medyczny sterylny do badań urodynamicznych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełniają wymagania art. 22. ust. 1. pkt 1 - 4 ustawy z 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz wymagania zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków Złożenie przez Wykonawcę w ofercie wymaganych dokumentów i oświadczeń będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów i oświadczeń czy Wykonawca spełnia wszystkie ww. warunki..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów: Dotyczących wykonawcy składającego ofertę: 1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast wymienionych dokumentów składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Pełnomocnictwa do podpisania oferty, jeżeli jest ona podpisana przez osobę lub osoby nie wymienione w dokumencie określającym status prawny wykonawcy. 3. Pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o takie zamówienie. 4. Oświadczenia sporządzonego według wzoru podanego w Załączniku nr 3. Dotyczących oferowanych towarów: 6. Formularza oferty sporządzonego według wzoru podanego w Załączniku nr 1. 7. Formularzy asortymentowo - cenowych, sporządzonych według wzorów podanych w Załącznikach nr 2-1 - 2-10. 7. Dla towarów będących wyrobami medycznymi dokumentów potwierdzających wpisanie oferowanych towarów do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i do używania. 8. Dla towarów będących wyrobami medycznymi klasy I i IIa zamawiający dopuszcza złożenie, zamiast dokumentów wymienionych w p. 7., certyfikatu znaku zgodności CE lub deklaracji zgodności WE wymaganych ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004 r. w zależności od ich klasyfikacji oraz oświadczenia wykonawcy, sporządzonego przez wykonawcę w sposób przez niego przyjęty, zawierającego: - imię i nazwisko lub nazwę i adres wykonawcy; - nazwy oferowanych towarów i dla wyrobów medycznych ich klasę (I lub IIa) oraz wskazanie części zamówienia i pozycji, w ramach której są oferowane; - tekst oświadczenia, że Towary te nie podlegają obowiązkowi zgłoszenia do rejestru, gdyż są wyrobami medycznymi klasy I i IIa, a ich pierwsze wprowadzenie do obrotu lub do używania już nastąpiło w innym niż Polska kraju członkowskim UE lub EFTA. 9. Dla towarów nie będących wyrobami medycznymi deklaracji zgodności z wymaganiami WE dla oferowanych towarów i oświadczenia wykonawcy, sporządzonego przez wykonawcę w sposób przez niego przyjęty, zawierającego: - imię i nazwisko lub nazwę i adres wykonawcy; - nazwy oferowanych towarów oraz wskazanie części zamówienia i pozycji, w ramach której są oferowane; - tekst oświadczenia, że Towary te nie są wyrobami medycznymi. 10 Informację sporządzoną przez wykonawcę z sposób przez niego przyjęty o tych elementach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 11. Zaakceptowanego przez wykonawcę projektu umowy przedstawionego w Załączniku nr 4, parafowanego przez osobę lub osoby podpisujące ofertę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmadalinskiego.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Ginekologiczno - Położniczy im. Świętej Rodziny, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 02-544 Warszawa, ul. Madalińskiego 25, pok. 44..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Szpital Ginekologiczno - Położniczy im. Świętej Rodziny, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 02-544 Warszawa, ul. Madalińskiego 25,pok. 44..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Czujniki do pulsoksymetru, osprzęt do diatermii Valleylab, osprzęt do ssaka Medline;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czujniki noworodkowe do pulsoksymetru f. Nellcor; dreny, worki jednorazowe,filtry do ssaka Medline; elektrody do diatermi Valleylab..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odzież chirurgiczna;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czepki, fartuchy, maski.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Końcówki do sond do badania słuchu;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gumowe końcówki do sondy zewnętrznej do badania słuchu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Papiery do KTG, USG, EKG;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Papiery do EKG BTL, Papiery do KTG zielony perforowany i bez perforacji,Papier do USG Sony Logia 500.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Szczoteczki do pobierania wymazów cytologicznych;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczoteczki do pobierania wymazów cytologicznych sterylne, długie, krótki, proste..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pojemniki na odpady medyczne i wiadra na preparaty histopatologiczne;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemniki na odpady medyczne: poj. 1 l, 0,7 l i wiadra na preparaty histopatologiczne poj. 1l, 15l, 3l, 30l, 5l..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Mikrokuwety do pomiaru glukozy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mikrokuwety do pomiaru glukozy (Hemocue).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Drobny sprzęt do aparatury medycznej;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Butelki szkłane do tlenu, elektrody, filtry powietrza, świetlówki do Bilibed, żarówki do lamp bakteriobójczych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Drobny sprzęt medyczny- różny..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Baseny, kaczki, kieliszki, maty bakteribójcze, maszynki do golenia, prezerwatywy, termometry, worki do moczu i lewatywy, prezerwatywy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Drobny sprzęt medyczny sterylny do badań urodynamicznych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewniki, zestawy drenów..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.