eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Troszyn › Remont świetlicy wraz z zakupem wyposażenia i zagospodarowaniem terenu działki nr 352/5 w miejscowości Kleczkowo

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-11

Troszyn: Remont świetlicy wraz z zakupem wyposażenia i zagospodarowaniem terenu działki nr 352/5 w miejscowości Kleczkowo
Numer ogłoszenia: 125290 - 2014; data zamieszczenia: 11.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 58458 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Troszyn, ul. Słowackiego 13, 07-405 Troszyn, woj. mazowieckie, tel. 29 7673168, faks 29 7671053.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont świetlicy wraz z zakupem wyposażenia i zagospodarowaniem terenu działki nr 352/5 w miejscowości Kleczkowo.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn. Remont świetlicy wraz z zakupem wyposażenia i zagospodarowaniem terenu działki nr 352/5 w miejscowości Kleczkowo. Zadanie jest współfinansowane w ramach Działania 413 Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju w ramach działania Odnowa i Rozwój Wsi objętego PROW na lata 2007-2013. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje remont, modernizację i termomodernizację budynku świetlicy wiejskiej w Kleczkowie, ul. Bielawska 5 (dz. ew. nr 352/5), gm. Troszyn 3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, uzgodnieniami, specyfikacjami technicznymi oraz zgodnie z technologią wskazaną przez projektanta, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, normami, warunkami technicznego wykonania i odbioru robót, wskazaniami Zamawiającego oraz obowiązującymi przepisami. 4. W ramach zadania zostaną wykonane następujące prace : Roboty budowlane obejmujące wykonanie: prac rozbiórkowych, placów manewrowych, miejsc postojowych oraz chodników z kostki betonowej, urządzenie zieleni (żywopłot, nasadzenie drzew iglastych, trawnik), rozebranie i utylizacja pokrycia dachowego z płyt cementowo - azbestowych falistych, impregnacji wszystkich elementów drewnianych więźby dachowej, pokrycia dachu z blachy ocynkowanej trapezowej z obróbkami i orynnowaniem, podbitki dachu z paneli PCV, warstw posadzkowych i ułożenia podłóg, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, prac murarskich, w tym: wykonanie ścian działowych, komina wentylacyjnego, otworów w ścianach murowanych z ułożeniem nadproży prefabrykowanych i słupów żelbetowych, tynków i okładzin wewnętrznych, malowania ścian wewnętrznych, parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej, montażu kratek wentylacyjnych, docieplenia budynku styropianem FS-15 gr. 5 cm, metodą lekko - mokrą wraz z wykonaniem tynku akrylowego z barwnikiem, faktura - baranek 1,5 mm, remont sufitu poprzez, przyklejenie do sufitu kasetonów styropianowych dekoracyjnych, wykonanie tarasu oraz schodów zewnętrznych, Roboty sanitarne obejmujące wykonanie: instalacji wod. - kan. i montaż armatury, instalacji wentylacyjnej, kominka na opał ekologiczny wraz z obudową z cegieł szamotowych i klinkierowych, Roboty elektryczne obejmujące wykonanie : wewnętrznej instalacji elektrycznej z osprzętem oraz instalację odgromową. Dostawa i montaż wyposażenia (sprzęt AGD + meble): zmywarki (1 - komplet), szafy przelotowej (1 komplet), stołu z dwoma zlewami i blatem (1 komplet), wózka 3 - półkowego skręcanego (2 komplety), sofy dwuosobowej (3 komplety), tapicerowanej materiałem łatwym w utrzymaniu w czystości oraz odpornym na ścieranie i światło, konstrukcja z drewna i płyty wiórowej, siedzisko mebla powinno zawierać sprężyny faliste, mebel bez funkcji spania i pojemnika na pościel, kolor do uzgodnienia z inwestorem. Wymiary sofy: szerokość 176cm, wysokość 75cm, głębokość całkowita 98cm, głębokość siedziska 60cm. (Dopuszczalna tolerancja wymiarów sofy ? 15%), sofy 3 - trzyosobowej (3 komplety), tapicerowanej materiałem łatwym w utrzymaniu w czystości oraz odpornym na ścieranie i światło, konstrukcja z drewna i płyty wiórowej, siedzisko mebla powinno zawierać sprężyny faliste, mebel bez funkcji spania i pojemnika na pościel, kolor do uzgodnienia z inwestorem. Wymiary sofy: szerokość 225cm, wysokość 75cm, głębokość całkowita 98cm, głębokość siedziska 60cm. (Dopuszczalna tolerancja wymiarów sofy ? 15%) kosza na odpadki i popielnicy (5 kompletów), zestawu mebli ogrodowych (2 komplety), podestu scenicznego (6 kompletów), stołu roboczego o wym. 90x60x85 cm- 2 szt., 60x60x85-1szt., 264x60x85-1szt..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.26.23.00 - Betonowanie 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.26.11.00 - Wykonywanie konstrukcji dachowych 45.26.13.00 - Kładzenie zaprawy i rynien 45.26.23.10 - Zbrojenie 45.26.23.11 - Betonowanie konstrukcji 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.23.10 - Ochrona odgromowa 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie jest współfinansowane w ramach Działania 413 Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013...

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo-Usługowa AND-BUD, Andrzej Kulasiński, ul. Błękitna 14, 07-405 Ostrołęka, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 318533,03 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 332069,24

  • Oferta z najniższą ceną: 332069,24 / Oferta z najwyższą ceną: 419136,57

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.