Warszawa: Dostawa urządzeń kontrolno-pomiarowych i badawczych
Numer ogłoszenia: 125284 - 2015; data zamieszczenia: 26.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Transportowy Dozór Techniczny , ul. Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 4902902, faks 22 830 00 62.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tdt.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Panstwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń kontrolno-pomiarowych i badawczych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń kontrolno-pomiarowych i badawczych dla potrzeb Transportowego Dozoru Technicznego. Miejscem dostarczenia urządzeń dla części 1 - 5 jest: Transportowy Dozór Techniczny ul. Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa, piętro 44 Miejscem dostarczenia urządzeń dla części 6 - 9 jest: Transportowy Dozór Techniczny - Laboratorium w Krakowie, ul. Pocieszka 5, 31-408 Kraków. Wykonawca wskaże w złożonej ofercie producenta urządzeń oraz poda model/typ/nazwę urządzenia. Z oferty musi jednoznacznie wynikać, jakie urządzenie Wykonawca proponuje..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.30.00.00-8, 38.40.00.00-9, 38.50.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 ppkt 1) SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 ppkt 1) SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 ppkt 1) SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 ppkt 1) SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VI pkt 1 ppkt 1) SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres gwarancji - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zmiany postanowień zawartej umowy mogą być dokonywane: 1)w zakresie aktualizacji danych Wykonawcy; 2)w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa, odnoszących się do niniejszego zamówienia; 3)w przypadku wystąpienia wszelkich obiektywnych zmian, niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, jeżeli taka zmiana leży w interesie publicznym; 4)wycofania z rynku lub zaprzestania produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę urządzenia. W takiej sytuacji Zamawiający może wyrazić zgodę na zamianę urządzenia będącego przedmiotem umowy na inne, o lepszych bądź takich samych cechach, parametrach i funkcjonalności pod warunkiem, że Wykonawca wykaże fakt wycofania z rynku lub zaprzestania produkcji zaoferowanego urządzenia i uzyska akceptację propozycji zmiany. Zmiana urządzenia nie może spowodować zmiany ceny, terminu wykonania, okresu gwarancji oraz innych warunków realizacji zamówienia; 5)w przypadku wystąpienia siły wyższej, np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.tdt.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Transportowy Dozór Techniczny
ul. Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa, 44 piętro, kancelaria, pokój 62.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.06.2015 godzina 11:00, miejsce: Transportowy Dozór Techniczny ul. Chałubińskiego 8, 00-613 Warszawa, 44 piętro, kancelaria, pokój 62.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Grubościomierz ultradźwiękowy i wzorce grubości.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grubościomierz ultradźwiękowy - 7 szt. Wzorzec grubości - stal zwykła - 16 szt. Wzorzec grubości - aluminium - 16 szt. Wzorzec grubości - stal nierdzewna - 11 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.30.00.00-8, 38.40.00.00-9, 38.50.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Suwmiarki, przymiary wstęgowe i inne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dalmierz laserowy - 2 szt. Spoinomierz - 3 szt. Suwmiarka analogowa - 15 szt. Suwmiarka analogowa do lin - 5 szt. Suwmiarka elektroniczna - 6 szt. Macka cyfrowa - 2 szt. Przymiar wstęgowy - 28 szt. Pirometr - 1 szt Niwelator optyczny - 1 szt. Kątomierz - 2 szt. Mikrometr - 4 szt. Multimetr przenośny - 1 szt. Endoskop - 3 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.30.00.00-8, 38.40.00.00-9, 38.50.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprawdzian do pomiaru łańcuchów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprawdzian do pomiaru łańcuchów - 4 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.30.00.00-8, 38.40.00.00-9, 38.50.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Manometry.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Manometr - analogowy - 2 szt. Manometr - elektroniczny - 68 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.30.00.00-8, 38.40.00.00-9, 38.50.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Eksplozymetr.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Eksplozymetr - 19 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.30.00.00-8, 38.40.00.00-9, 38.50.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Głowice ultradźwiękowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Głowice ultradźwiękowe - 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.30.00.00-8, 38.40.00.00-9, 38.50.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wzorce składu chemicznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wzorce składu chemicznego - 7 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.30.00.00-8, 38.40.00.00-9, 38.50.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wzorce twardości.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wzorce twardości - 6 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.30.00.00-8, 38.40.00.00-9, 38.50.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wzorzec kreskowy szklany.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wzorzec kreskowy szklany - 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.30.00.00-8, 38.40.00.00-9, 38.50.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przeprowadzenie szkoleń (łącznie 19 grup) dla pracowników Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich (PIFE)
- Budowa tężni solnych na Pradze Południe w ramach zadań pn.: 1) "Tężnia solna na Pradze Południe", 2) "Tężnia solna nad Balatonem"
- Zakup usługi wsparcia i gwarancji producenta dla przełączników szkieletowych na okres 12 miesięcy z opcją wydłużenia do 24 miesięcy.
- Dostawa i montaż urządzeń multimedialnych dla SOSW nr 9 przy ul. Paska 10 w Warszawie.
- Wykonanie dezynfekcji 400 mb archiwaliów Narodowego Archiwum Geologicznego
- Wyprodukowanie i dostawę oraz montaż stojaków rowerowych w ramach realizacji zadania z Budżetu Obywatelskiego pn. Stojaki rowerowe przy ulicach i na podwórkach...
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WIW.DA.272.7.2024 - Sukcesywny zakup odczynników chemicznych i materiałów laboratoryjnych na potrzeby Pracowni Biologii Molekularnej i Skażeń WIW w Opolu
- Dostawa pojazdu specjalnego ze specjalistyczną zabudową i wyposażonego w specjalistyczny sprzęt dla Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Krakowie
- Chromatograf żelowy (GPC)
- Zakup samochodu o napędzie hybrydowym stanowiący mobilne laboratorium służące do monitoringu jakości powietrza w gminie Błędów
- dostawa materiałów i części do mikroskopów
- Wielostanowiskowa stacja robocza do prowadzenia syntez równoległych oraz pompa strzykawkowa.
więcej: Przyrządy do pomiaru »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.