eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielec › wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz zmiana nośnika mapy zasadniczej dla obrębów Przykop, Rożniaty i Zaduszniki - gmina Padew Narodowa, powiat mielecki, województwo podkarpackie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-10

Mielec: wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz zmiana nośnika mapy zasadniczej dla obrębów : Przykop, Rożniaty i Zaduszniki - gmina Padew Narodowa, powiat mielecki, województwo podkarpackie
Numer ogłoszenia: 125281 - 2008; data zamieszczenia: 10.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starosta Powiatu Mieleckiego, ul. Sękowskiego 2b, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 017 7800400, fax 017 7800402.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-mielecki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz zmiana nośnika mapy zasadniczej dla obrębów : Przykop, Rożniaty i Zaduszniki - gmina Padew Narodowa, powiat mielecki, województwo podkarpackie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz zmiana nośnika mapy zasadniczej dla obrębów : Przykop, Rożniaty i Zaduszniki - gmina Padew Narodowa, powiat mielecki, województwo podkarpackie; obszar opracowania obejmuje 1766 ha, 3379 działek i 780 budynków

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.43.00 - Usługi badań katastralnych Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.43.00 - Usługi badań katastralnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.05.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. wykonawca udokumentuje wykonanie w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 2 prace w zakresie kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz 2 prac dotyczących wykonanianumerycznych map zasadniczych - każda z prac o wartości nie mniejszej niż połowa wartości pracy stanowiącej przedmiot oferty 2. wykonawca musi zatrudniać, co najmniej 4 geodetów w ramach umowy o pracę wymagane posiadanie uprawnień zawodowych przez pracowników inżynieryjno - technicznych zwłaszcza w zakresie geodezyjnych i inwentaryzacyjnych oraz rozgraniczania, podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych zatrudnionych w ramach umowy o pracę, w tym co najmniej 3 uprawnienia w zakresie określonym w art. 43 ust. 1 oraz co najmniej 3 uprawnienia w zakresie określonym w art. 43 ust. 2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne 3. wykonawca musi spełniać warunki udziału w postepowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 4. wykonawca musi spełniać warunki zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamównienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - dokument wystawiony nie wcześniej niz 6 m-cy przed terminem składania ofert 2. zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - za aktualne będą uznawane takie, których data wystawienia będzie nie wcześniejszach niż 3 miesiące przed wyznaczonym terminie składania ofert 3. zaświadczenie z ZUS-u (lub KRUS) o płaceniu składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - za aktualne będą uznawane takie, których data wystawienia będzie nie wcześniejsza niż 3 miesiace przed wyznaczonym terminem składania ofert 4. oświadczenie dotyczące spełnienia przez oferenta warunków udziału w postępowaniu 5. sporządzony przez oferenta wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat, co najmniej 2 prac w zakresie kompleksowej modernizacji ewidenji gruntów i budynków oraz 2 prac dotyczących wykonania numerycznych map zasadniczych, zawierających nazwę, zakres, wartość (każda z prac o wartości nie mniejszej niż wartość pracy stanowiącej przedmiot oferty) i czasokres wykonywania powyższych robót, potwierdzonych referencjami 6. wykaz posiadanego przez ofertenta sprzętu geodezyjnego i komputerowego, programów komputerowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, z udokumentowaniem posiadania licencji 7. wykaz średniorocznego zatrudnienia pracowników na stanowiskach geodetów w ramach umowy o pracę w latach 2005, 2006 i 2007 roku - wymagane zatrudnienie, co najmniej 4 geodetów zatrudnionych w ramach umowy o pracę 8. wykaz uprawnień zawodowych posiadanych przez pracowników inżynieryjno - technicznych oferenta, zwłaszcza w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno - wysokosciowych, realziacyjnych i inwentaryzacyjnych oraz rozgraniczania, podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych i zatrudnionych w ramach umowy o pracę, w tym co maknmiej 3 uprawnienia w zakresie określonym w art. 43 ust. 1 oraz co najmniej 3 uprawnienia w zakresie okreslonym w art. 43 ust. 2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne 9. upoważnienie dla zamawiającego do zasięgania opinii o oferencie w urzędach, firmach i instytucjach, które wydały stosowne referencje, dla których wykonawca wykonał zamówienie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-mielecki.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 39-300 Mielec, ul. Sękowskiego 2 b.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2008 godzina 09:25, miejsce: 39-300 Mielec, ul. Wyspiańskiego 6.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.