eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowe Miasto Lubawskie › przetarg nieograniczony na dostawy odczynników biochemicznych wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-17

Nowe Miasto Lubawskie: przetarg nieograniczony na dostawy odczynników biochemicznych wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego
Numer ogłoszenia: 125281 - 2010; data zamieszczenia: 17.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy w Nowym Mieście Lubawskim sp. z o.o. , ul. Mickiewicza 10, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 056 4742357, 4724100, 4724108, faks 056 4742358.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalnml.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg nieograniczony na dostawy odczynników biochemicznych wraz z dzierżawą analizatora biochemicznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w postępowaniu stanowią: 1) dostawy odczynników biochemicznych (w tym kalibratorów, kontroli i materiałów zużywalnych) w ilościach i asortymencie szczegółowo określonych w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz 2) dzierżawa fabrycznie nowego analizatora biochemicznego o następujących parametrach: 1. analizator w pełni automatyczny, do postawienia na stole 2. typ pomiarów: fotometryczne, monochromatyczne i bichromatyczne: punktu końcowego i kinetyczne, FP 3. moduł do pomiaru ISE - co najmniej 4 parametry (Na, K, Cl, Li) 4. praca w trybie rutynowym i cito 5. wydajność dla analiz fotometrycznych - powyżej 330ozn./godz. 6. wydajność modułu ISE - powyżej 50ozn./godz. 7. możliwość wykonywania badań w surowicy, osoczu, hemolizacie, moczu, PMR i krwi pełnej 8. analiza w fazie ciekłej 9. wszystkie odczynniki gotowe do użycia (nie wymagające wstępnej procedury przygotowania - płynne) 10. jednorazowe kuwety reakcyjne 11. możliwości analityczne: biochemia (enzymy, substraty), białka specyficzne, antytrombina III, D-dimery, monitorowanie leków, środki uzależniające i trucizny 12. możliwość oznaczania z probówek pierwotnych 13. minimum 30 parametrów jednocześnie dostępnych na pokładzie (bez ISE) 14. modem serwisowy dla celów diagnostyki serwisowej 15. możliwość identyfikowania próbek za pomocą kodów kreskowych 16. możliwość stałego monitorowania poziomu odczynników 17. możliwość dostawiania lub wymiany odczynników bez przerywania pracy analizatora 18. liczba miejsc na badane próbki - min.80 19. chłodzenie odczynników, kalibratorów i kontroli w analizatorze 20. detekcja skrzepu w próbce badanej z funkcją powiadamiania użytkownika o skrzepie 21. podtrzymywanie pracy analizatora w przypadku zaniku zasilania przez min.20 minut - UPS 22. oprogramowanie w języku polskim 23. zapewnienie bezpłatnego udziału w międzynarodowej kontroli jakości z opracowaniem statystycznym wyników poprzez dostarczenie odpowiednich materiałów kontrolnych (załączyć opis oferowanego programu kontroli międzynarodowej) 24. stacja uzdatniania wody do analizatora 25. mieszadło rolkowe (do przygotowania badania HbA1c) 26. świadectwo rejestracji lub certyfikat CE. Wraz z dostawą analizatora biochemicznego Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia bezpłatnie Zamawiającemu laboratoryjnego systemu informatycznego (LIS) obejmującego oprogramowanie oraz wszystkie niezbędne do funkcjonowania urządzenia dla pracowni o parametrach: 1. automatyczna rejestracja zleceń oraz zleceniodawcy (z możliwością rejestracji manualnej przy użyciu czytnika kart zleceń) 2. przesyłanie zleceń do posiadanych analizatorów (biochemicznego, hematologicznego, gazometrii, koagulometru, immunologicznego, analityki ogólnej) i odbiór wyników 3. zbieranie i opracowywanie wyników kontroli jakości (reguły Westgarda i własne) 4. wydruk wyników (drukarki zewnętrzne) 5. statystyka wykonywanych badań z podziałem na jednostki zlecające, lekarzy, pacjentów 6. walidacja wyników w oparciu o wartości krytyczne, wyniki kontroli jakości oraz Delta-check 7. archiwizacja wyników w postaci drukowanych raportów dziennych oraz na zewnętrznych nośnikach elektronicznych 8. system operacyjny Windows XP 9. internetowo - intranetowa przeglądarka wyników.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 38.43.45.00 - Analizatory biochemiczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1) wpisu do właściwego rejestru lub certyfikat CE potwierdzający dopuszczenie do obrotu zaproponowanego w ofercie analizatora biochemicznego oraz odczynników.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ 2) wypełniony i podpisany formularz cenowy - załącznik nr 1 do SIWZ 3) zaparafowane przez wykonawcę projekty umów - załącznik nr 5a do SIWZ oraz załącznik nr 5b do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - dzierżawa - 5

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmiany umowy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalnml.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Powiatowy w Nowym Mieście Lubawskim Sp. z o.o. 13-300 Nowe Miasto Lubawskie, ul. Mickiewicza 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Nowym Mieście Lubawskim przy ul. Mickiewicza 10, w sekretariacie Dyrektora.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.