eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chojnów › Organizacja wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży w okresie wakacji 2014 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-10

Chojnów: Organizacja wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży w okresie wakacji 2014 r.
Numer ogłoszenia: 125267 - 2014; data zamieszczenia: 10.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 90139 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chojnów, ul. Fabryczna 1, 59-225 Chojnów, woj. dolnośląskie, tel. 076 8188504, faks 076 8187587.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja wypoczynku letniego dla dzieci i młodzieży w okresie wakacji 2014 r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie w okresie wakacji letnich, tj. od dnia 07 lipca 2014 r. do dnia 10 sierpnia 2014 r. kolonii stacjonarnych. 2) Miejscem wypoczynku - zakwaterowania dzieci musi być obiekt murowany (nie mogą być namioty, domki campingowe). 3) Turnus obejmuje 13 noclegów, całodobowe, codzienne wyżywienie kolonistów tj. 4 pełne posiłki dziennie: - śniadania składać się będą z dania ciepłego (zupy mleczne) i pieczywa z wędliną lub serem żółtym - naprzemiennie, ciepły napój do picia (herbata, mleko, kakao, kawa inka); - obiady składać się będą z dwóch dań: pierwsze danie - zupa i drugie - ziemniaki, makaron, ryż, kasza - naprzemiennie z mięsem, rybą - naprzemiennie wraz z surówkami warzywnymi, napój do picia; - podwieczorki składać się będą z owoców, budyniów, kisielów i słodkich dodatków np. ciastek - naprzemiennie; - kolacje składać się będą z kanapek z chleba lub bułek z wędliną lub nabiałem - naprzemiennie, może być ciepły dodatek, napój do picia; Pieczywo w ciągu dnia bez ograniczeń. 4) W czasie trwania turnusu i podczas przejazdów wykonawca zapewnia codzienną, całodobową opiekę uprawnionych wychowawców, w liczbie zgodnej z normami określonymi w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jej organizowania i nadzorowania (Dz.U. Nr 12, poz. 67 oraz Nr 18, poz.102 z póź.zm). 5) Wykonawca zapewnia opiekę pielęgniarską poprzez całodobową obecność pielęgniarki w miejscu wypoczynku dzieci oraz lekarską wg potrzeb oraz zabezpiecza podstawowe leki i materiały opatrunkowe. 6) Dowóz dzieci do miejsca pobytu i z powrotem (po zakończeniu turnusu) odbywa się na koszt wykonawcy. Wykonawca zapewnia, opiekuna do każdego autokaru, na każdorazowy przejazd. Zamawiający wyklucza dowóz dzieci autokarami między godz. 22.00, a godz. 05.00. Wykonawca zapewnia odpowiedni prowiant dla dzieci podczas dowozu. 7) Wykonawca ubezpieczy dzieci w zakresie NNW przez cały okres trwania turnusu kolonijnego (od chwili zbiórki dzieci przed wyjazdem do chwili powrotu z kolonii). 8) Wykonawca przedstawi program zajęć uczestników kolonii obejmujący zajęcia kulturalne, edukacyjne, sportowe, krajoznawcze oraz program zajęć uczestników z dziedziny uzależnień (programy opracować we własnym zakresie). 9) Wykonawca zorganizuje co najmniej 1 jednodniową, autokarową wycieczkę turystyczno- krajoznawczą. Zapewni podczas wycieczki atrakcje i wyżywienie wszystkim dzieciom, a przejazd każdorazowo będzie ubezpieczonym autokarem..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.30.00 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • POLTUR POLSKA Sp. z o.o., ul. Prosta 53, 65-783 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38889,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 38194,44

  • Oferta z najniższą ceną: 38194,44 / Oferta z najwyższą ceną: 60185,18

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.