eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sławno › ZAM.PUB.I/EFS/2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-19

Sławno: ZAM.PUB.I/EFS/2012
Numer ogłoszenia: 125222 - 2012; data zamieszczenia: 19.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Sławnie , ul. Sempołowskiej 2a, 76-100 Sławno, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-59 810-72-91, faks 0-59 810-72-91.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-slawmo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAM.PUB.I/EFS/2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowdzenie 6 szkoleń dla osób bezrobotnych z obszaru działania Powiatowego Urzędu Pracy w Sławnie: 1. Operator wózka widłowego 2. Operator koparko- ładowarki w zakresie III klasy uprawnień 3. Spawacz - metoda MAG ( 135) 4. Samodzielny ksiegowy 5. Profesjonalna niania - opiekunka dziecięca 6. Podstawowy kurs komputerowy z fakturowaniem i kasami fiskalnymi..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiotem zamówienia uzupełniającego jest zorganizowanie i przeprowdzenie szkoleń dla osób bezrobotnych z obszaru działania Powiatowego Urzędu Pracy w sławnie stanowiących nie wiecej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8, 80.50.00.00-9, 80.32.00.00-3, 80.53.32.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - dla zadania nr I,IV,V, VI Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie - dla zadania nr II -Operator koparko - ładowarki w zakresie III klasy uprawnień Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że posiada upoważnienie do przeprowadzenia szkoleń objętym przedmiotem zamówienia wydanym przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie. - dla zadania nr III - Spawacz - metoda MAG ( 135) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że posiada aktualny atest do przeprowadzenia szkoleń w zakresie objętym przedmiotem zamówienia przez Instytut spawalnictwa w Gliwicach.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - dla zadania nr I Operator wózka widłowego Wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 usługę w zakresie objętym przedmiotem zamówienia dla grupy minimum 10 osobowej - dla zadania nr II Operator koparko - ładowarki w zakresie III klasy uprawnień Wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 usługę w zakresie objętym przedmiotem zamówienia dla grupy minimum 10 osobowej - dla zadania nr III Spawacz - metoda MAG ( 135) Wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 usługę w zakresie objętym przedmiotem zamówienia dla grupy minimum 10 osobowej - dla zadania nr IV Samodzielny księgowy Wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 usługę w zakresie objętym przedmiotem zamówienia dla grupy minimum 10 osobowej lub wykonali należycie usługę podobną. Zamawiający za usługę podobną uzna: przeprowadzenie minimum 1 szkolenia dla grupy minimum 10 osobowej zawierającego w swoim programie minimum 100 godzin zajęć dotyczących księgowości. - dla zadania nr V Profesjonalna niania - opiekunka dziecięca Wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 usługę w zakresie objętym przedmiotem zamówienia dla grupy minimum 10 osobowej lub wykonali należycie usługę podobną. Zamawiający za usługę podobną uzna: przeprowadzenie minimum 1 szkolenia dla grupy minimum 10 - osobowej zawierającego w swoim programie minimum 50 godzin z zakresu opiekunki dziecięcej. -dla zadania nr VIPodstawowy kurs komputerowy z fakturowaniem i kasami fiskalnymi Wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 usługę w zakresie objętym przedmiotem zamówienia dla grupy minimum 10 osobowej lub wykonali należycie usługę podobną. Zamawiający za usługę podobną uzna: przeprowadzenie minimum 1 szkolenia dla grupy minimum 10 - osobowej zawierającego w swoim programie minimum 30 godzin z obsługi podstaw komputera i 18 godzin z zakresu obsługi kas fiskalnych.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - będzie dysponował podczas szkolenia co najmniej jedną salą szkoleniową wyposażoną w odpowiednią ilość stolików i krzeseł dla 12 - 15 osobowej grupy osób oraz będzie dysponował zapleczem technicznym umożliwiającym przeprowadzenie części praktycznej szkolenia zgodnie z przepisami bhp i p.poż. -będzie dysponował odpowiednią ilością sprzętu niezbędnego do przeprowadzenia zajęć praktycznych ( dotyczy zadania nr I,II,III,VI): - dla zadania nr I Operator wózka widłowego Zamawiający uzna dysponowanie przez Wykonawcę minimum 3 wózkami widłowymi dla grupy 15 osobowej. - dla zadania nr II Operator koparko - ładowarki w zakresie III klasy uprawnień Zamawiający uzna dysponowanie przez Wykonawcę minimum 2 koparko- ładowarkami dla grupy 12 osobowej. - dla zadania nr III Spawacz - metoda MAG ( 135) Zamawiający uzna dysponowanie przez Wykonawcę minimum 6 spawarkami dla grupy 12 osobowej. - dla zadania nr VI Podstawy obsługi komputera z fakturowaniem i kasami fiskalnymi Zamawiający uzna dysponowanie przez Wykonawcę 12 komputerami oraz 6 kasami fiskalnymi dla grupy 12 osobowej.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponują lub będą dysponować minimum 2 osobami, które w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadziły min. 1 szkolenie, którego zakres tematyczny odpowiada zagadnieniom, które wskazana osoba będzie omawiała na szkoleniu objętym przedmiotem zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków , o których mowa w art.24 ust.1 oraz art.24 ust.2 pkt1) Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ 2.Oświadczenie wykonawcy potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków. - załącznik nr 13 3. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne - załącznik nr 14 4.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust 1 z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ 5.Oświadczenie że wykonawca posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej - załącznik nr 12 do SIWZ 6) Wykaz wykonanych należycie usług szkoleniowych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 6 do SIWZ, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 usługę podobną do objętej przedmiotem zamówienia- załącznik nr 7 do SIWZ Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie ( listy referencyjne). 7. Wykaz kadry dydaktycznej uprawnionej i przewidzianej do wykonywania zamówienia - załącznik nr 8 do SIWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonywania zamówienia, ( cv.) oraz z podstawą do dysponowania dana osobą. Należy również złożyć dokument potwierdzający przeprowadzenie minimum 1 szkolenia w zakresie tematycznym odpowiadającym zagadnieniom, które wskazana osoba będzie omawiała na szkoleniu objętym przedmiotem zamówieni dla grupy minimum 10-osobowej. 8. Wskazanie miejsca przeprowadzenia szkolenia - załącznik nr 9 do SIWZ wraz z informacją dotyczącą podstawy dysponowania potencjałem technicznym.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Doświadczenie instytucji szkjoleniowej - 25
  • 3 - Posaidanie przez Instytucję Szkoleniową Akredytacji Kuratora Oświaty - 15

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia istotnych zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 1) zmiana terminu realizacji zamówienia z przyczyn nie leżących po stronie wykonawcy, np. w przypadku problemów z rekrutacją kandydatów na poszczególne kierunki szkoleń; 2) zmiana ceny szkolenia przysługująca instytucji szkoleniowej, przy zachowaniu jednostkowej kalkulacji kosztów zawartej w ofercie szkolenia - w przypadku zmiany liczby osób bezrobotnych objętych szkoleniem - która w ciągu 14 dni od dnia rozpoczęcia szkolenia może się zwiększyć lub zmniejszyć, jednakże grupa szkoleniowa nie może liczyć mniej niż 10 osób i nie więcej niż 20 osób;3) zmiana kadry dydaktycznej zaangażowanej w realizację szkolenia, wyłącznie w przypadku wystąpienia udokumentowanych nadzwyczajnych okoliczności uniemożliwiających prowadzenie zajęć szkoleniowych przez wskazanego w ofercie wykładowcę/trenera/instruktora (w szczególności z powodu choroby, wypadku czy śmierci osoby), pod warunkiem złożenia wniosku przez wykonawcę i po akceptacji przez Zamawiającego; 4) zmiana harmonogramu zajęć w uzasadnionych przypadkach i za zgodą Zamawiającego; 5) wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup-slawno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Sławnie 76-100 Sławno ul. Sempołowskiej 2a.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Sławnie 76-100 Sławno ul. Sempołowskiej 2a pokój nr 97 ( sekretariat II piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program operacyjny Kapitał Ludzki Prorytrt VI Rynek Pracy Otwarty dla wszystkich Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspeiranie aktywności zawodowej w regionie Poddziałanie 6.1.3Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej osób bezrobotnych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Operator wózka widłowego dla 15 osób bezrobotnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie operator wózka widłowego dla 15 osób bezrobotnych, Ilośc godzin 67 godzin ( 47 Teorii i 27 praktyki)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Operator koparko - ładowarki w zakresie III klasy uprawnień dla 12 osób bezrobotnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Operator koparko - ładowarki w zakresie III klasy uprawnień dla 12 osób, Ilosć godzin 202 ( 116 teorii, 86 praktyki).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doświadczenie instytucji szkoleniowej - 25
    • 3. Posiadanie akredytacji Kuratora Oświaty - 15

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Spawacz - metoda MAG ( 135) dla 12 osób bezrobotnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie Spawacz - metoda MAG ( 135) dla 12 osób bezrobotnych, ilośc godzin 146 ( 26 teoria, 120 praktyka).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doswiadczenie instytucji szkoleniowej - 25
    • 3. Posiadanie akredytacji Kuratora Oświaty - 15

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Samodzielny księgowy dla 12 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Samodzielny ksiegowy dla 12 osób, w wymiarze 200 godzin ( T:100 P: 100).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. doświdczenie instytucji szkoleniowej - 25
    • 3. posiadanie akredytacji Kuratora Oświaty - 15

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Profesjonalna niania - opiekunka dziecięca dla 12 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Profesjonalna niania - opieknka dziecięca dal 12 osób Ilosc godzin: 100 godzin ( T:40 P: 60 ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.32.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Doswiadczenia instytucji szkoleniowe - 25
    • 3. Posiadanie Akredytacji Kuratora Oświaty - 15

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Podstawowy kurs komputerowy z fakturowaniem i kasami fisklanymi dla 12 osób.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podstawowy kurs komputerowy z fakturowaniem i kasmi fisklanymi dla 12 osób Ilość godzin 80 ( T 16 P 64).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.33.20-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. doświadczenie instytucji szkoleniowej - 25
    • 3. posiadanie Akredytacji Szkoleniowej - 15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.