Racibórz: Dostawa warzyw i owoców
Numer ogłoszenia: 125197 - 2014; data zamieszczenia: 10.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej "Złota Jesień" , ul. Grzonki 1, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 4152001, faks 032 4152001.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa warzyw i owoców.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa świeżych warzyw i owoców dla Domu Pomocy Społecznej Złota Jesień w Raciborzu w asortymencie i ilości jak niżej: 1 Ziemniaki gat. I: np.: bryza, santa lub maryna kg 8.000 2 Ziemniaki młode kg 3.000 3 Buraki ćwikłowe: czerwona kula, bikores kg 1.000 4 Botwinka szt 50 5 Brokuł szt 50 6 Cebula extra łuskana kg 250 7 Cukinia kg 50 8 Czosnek kg 15 9 Chrzan korzeń myty kg 5 10 Fasola biała średnia kg 50 11 Fasola szparagowa kg 100 12 Groch łuskany kg 30 13 Kapusta czerwona np. rona kg 250 14 Kapusta czerwona szt 50 15 Kapusta pekińska gat. I kg 250 16 Kapusta pekińska gat I szt. 50 17 Kapusta biała np. kolorama, lion kg 400 18 Kapusta biała szt 200 19 Kapusta włoska kg 10 20 Kapusta kiszona kg 400 21 Kalafior szt 400 22 Koper zielony pęczek 800 23 Marchew korzeń myty gat. I. kg 2.300 24 Ogórek sałatkowy krótki kg 200 25 Ogórek małosolny kg 50 26 Ogórek kiszony kg 150 27 Pietruszka korzeń myty kl.ex.I kg 800 28 Pietruszka natka pęczek 800 29 Papryka czerwona gat. I kg 50 30 Papryka krajowa: żółta, zielona kg 50 31 Pieczarki gat. I kg 80 32 Por kg 40 33 Pomidory kl. I 57-67 kg 1.400 34 Rzodkiewka pęczek 500 35 Sałata ok. 300gr, gat. I szt 900 36 Sałata lodowa szt 500 37 Seler korzeń biały, myty gat.I kg 800 38 Szczaw pęczki 50 39 Szczypior - cebulka zielona pęczki 500 40 Szpinak kg 50 41 Arbuz kg 400 42 Banany gat. I kg 800 43 Cytryny kl. I , kal. 4-5 kg 200 44 Grapefruit kal.36-40 np. floryda kg 200 45 Kiwi gat .I kg 100 46 Kiwi gat.I szt 2.000 47 Mandarynki kal. 100-130 kg 500 48 Nektaryny/brzoskwinie kg 100 49 Nektaryny/ brzoskwinie szt 1.000 50 Pomarańcze kal.32-35 kg 800 51 Winogrona gat. I kg 400 52 Czereśnie kg 50 53 Jabłka kl. I np.: gloster, golden, delicjusz kg 2.000 54 Jagody kg 50 55 Maliny kg 50 56 Porzeczka czarna kg 50 57 Porzeczka czerwona kg 50 58 Truskawki gat. I kg 100 59 Wiśnie kg 100 60 Gruszki kg 100 61 Sliwki kg 150 62 Morele kg 50 Wszystkie warzyw i owoce muszą być I klasy, I gatunku, ilości w/w asortymentu określone są szacunkowo w skali 6-ciu miesięcy i mogą ulec niewielkiej zmianie w zależności od potrzeb zamawiającego. Pozycje na niektóre warzywa i owoce ujęto podwójnie z uwagi na sezon w którym są sprzedawane - cena za 1 szt oraz cena za 1 kg. Dostawy zamawiający będzie realizował sukcesywnie średnio trzy razy w tygodniu w dni robocze w godz. od 7.00 - 10.00. Każdą partię dostawy zamawiający będzie uzgadniał telefonicznie z wykonawcą. Dostawca zamówiony towar będzie dostarczał do siedziby zamawiającego własnym transportem.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.00.00 - Warzywa, owoce i orzechy 03.21.20.00 - Ziemniaki i warzywa suszone .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony formularz oferty, formularz cenowy ( wg wzoru zał. nr 1, 1A do SIWZ), pełnomocnictwa ( jeżeli dotyczy)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza waloryzację cen jednostkowych zaproponowanych w ofercie przez wykonawcę, jednak nie wcześniej niż po upływie 3 miesięcy obowiązywania umowy w oparciu o wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych publikowany przez GUS, na wniosek wykonawcy. Konsekwencją ewentualnych zmian cen jednostkowych jest zmniejszenie ilości dostaw w ramach wartości umowy. 2. Zamawiający dopuszcza zamianę wartości brutto umowy w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT dotyczącego przedmiotu umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatraciborski.pl/dps/dane_dps.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej Złota Jesień ul. Grzonki 1, 47-400 Racibórz, sekretariat - pok nr 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Złota Jesień ul. Grzonki 1, 47-400 Racibórz, sekretariat - pok nr 4.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RACIBORZA
- REMONT POMIESZCZEŃ NA POTRZEBY SĄDU REJONOWEGO W RACIBORZU
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego serwera typu NAS, fabrycznie nowych dysków serwerowych typu Dell oraz fabrycznie nowy napęd RDX oraz dyski RDX.
- Zakup fabrycznie nowych komputerów do zastosowań biurowych typu All-In-One wraz z oprogramowaniem Microsoft Office Home & Buisness 2021
- Dostawa mobilnego przenośnika taśmowego w ramach leasingu operacyjnego
- 7/2024 Dostawa tlenu medycznego
- Remont obiektów na terenie Komendy ŚlOSG
więcej: przetargi w Raciborzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola nr 3 w Andrychowie
- DOSTAWY ŚWIEŻYCH WARZYW I OWOCÓW
- Sukcesywna dostawa warzyw i owoców świeżych oraz warzyw kiszonych do SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego "Bristol" MSWiA w Kudowie-Zdroju
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Żłobka Miejskiego w Imielinie w okresie od 02.01.2024 roku do 31.12.2024 roku
więcej: Ziemniaki i warzywa suszone »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.