Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-10
Lubin: MODERNIZACJA I PRZEBUDOWA DRÓG
Numer ogłoszenia: 125119 - 2014; data zamieszczenia: 10.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubin , ul. Władysława Łokietka 6, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. (76) 8403100, faks (76) 8403140.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA I PRZEBUDOWA DRÓG.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie robót budowlanych w ramach czterech zadań: Zadanie 1 - Budowa przepustu pod drogą w miejscowości Niemstów, Zadanie 2 - Przebudowa drogi wewnętrznej wraz z odwodnieniem ul. Miedzianej w Osieku II odcinek - przy posesjach 29-34, Zadanie 3 - Przebudowa drogi wewnętrznej wraz z odwodnieniem dz. nr 40/22, 40/23, 240, 40/16 w Gorzelinie, Zadanie 4 - Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Miłosna dz. nr 49/68. Zadanie 1 - Budowa przepustu pod drogą w miejscowości Niemstów. Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania 1 jest kompleksowe wykonanie robót budowlanych, obejmujących przebudowę przepustu na cieku Niemstowski Potok w miejscowości Niemstów gm. Lubin. Ogólna charakterystyka obiektu: Przepust prefabrykowany z rury spiralnie karbowanej z warstwą ocynku na ławie z kruszywa naturalnego, owiniętego w tkaninę o wytrzymałości min. 100 kN. Długość przepustu - 10,0 m, Światło poziome - 3,65 m. Zadanie 1 obejmuje część zakresu objętego projektem budowlanym, tj. PRZEBUDOWĘ SAMEGO PRZEPUSTU zgodnie z załączonym przedmiarem). Zadanie 2 - Przebudowa drogi wewnętrznej wraz z odwodnieniem ul. Miedzianej w Osieku II odcinek - przy posesjach 29-34. Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania 2 jest kompleksowe wykonanie robót budowlanych, obejmujących budowę odwodnienia drogi wewnętrznej, ul. Miedziana, dz. 183, 177/58, 177/57, 177/56, 177/55, 177/54 - na odcinku od posesji 29 do 34 (rys. nr 1a w PB). Zakres zadania obejmuje również opracowanie i zatwierdzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu. Ogólna charakterystyka obiektu: Odwodnienie liniowe jezdni i pobocza drogi wewnętrznej na odcinku ok. 85 mb poprzez system koryt filtracyjnych z substratem oraz skrzynek rozsączających. Zadanie 2 obejmuje część zakresu objętego projektem budowlanym, tj. odcinek II - przy posesjach 29-34 (roboty wyszczególniono w przedmiarze). Zadanie 3 - Przebudowa drogi wewnętrznej wraz z odwodnieniem dz. nr 40/22, 40/23, 240, 40/16 w Gorzelinie. Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania 3 jest kompleksowe wykonanie robót budowlanych, obejmujących przebudowę drogi wewnętrznej w Gorzelinie w zakresie: budowy odwodnienia na działkach nr 40/22, 40/23, 240, 40/16, wymiany nawierzchni drogi wewnętrznej na dz. nr 40/22 na długości ok. 8 mb. Ogólna charakterystyka obiektu: 1) Odwodnienie jezdni i pobocza drogi wewnętrznej w Gorzelinie poprzez: ścieki powierzchniowe z elementów betonowych prefabrykowanych o łącznej długości ok. 37 mb, odwodnienie liniowe o łącznej długości ok. 30 mb, sieć kanalizacji deszczowej Dn 160 oraz Dn 200 o łącznej długości ok. 80 mb, studnie deszczowe Dn 600 - 4 kpl., Studnie deszczowe Dn 800 - 2 kpl., skrzynki rozsączające - 78 szt. 2) Wymiana nawierzchni drogi wewnętrznej na dz. nr 40/22 na długości ok. 8 mb z tłucznia na nawierzchnię z kostki kamiennej na podbudowie z kruszywa. Zadanie 4 - Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Miłosna dz. nr 49/68. Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania 4 jest kompleksowe wykonanie robót budowlanych, obejmujących przebudowę drogi wewnętrznej zlokalizowanej w granicach działki nr 49/68 w miejscowości Miłosna. Zakres zadania obejmuje również opracowanie i zatwierdzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu. Ogólna charakterystyka obiektu: Długość odcinka do przebudowy - ok. 111 mb, Szerokość jezdni - 4,00 m, Powierzchnia jezdni - ok. 448 m2, Nawierzchnia - bitumiczna, Pobocza - umocnione kruszywem łamanym, Odwodnienie -powierzchniowe w tereny zielone ściekiem korytkowym. Szczegółowy zakres wszystkich wskazanych wyżej robót określają załączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia dokumenty, w szczególności: dokumentacja projektowa, w tym przedmiary robót, które mają charakter pomocniczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót związanych z: - budową, przebudową lub remontem co najmniej jednego mostu lub co najmniej jednego przepustu w ciągu drogi (dł. przepustu - min. 8 m; śr. lub światło poziome - min. 0,8 m) - dla Zad. 1; - budową odwodnienia liniowego o długości łącznej co najmniej 20 mb - dla Zad. 2; - budową sieci kanalizacji deszczowych, sanitarnych lub wodociągowych o długości łącznej co najmniej 50 mb - dla Zad. 3; - budową, przebudową lub remontami dróg o nawierzchni bitumicznej lub z kostki betonowej o powierzchni łącznej co najmniej 300 m2 - dla Zad. 4. W PRZYPADKU SKŁADANIA OFERTY NA WIĘCEJ NIŻ JEDNO ZADANIE NALEŻY SPEŁNIĆ PODANE WARUNKI ODRĘBNIE DLA KAŻDEGO Z WYBRANYCH ZADAŃ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi umożliwiające pełnienie funkcji kierownika budowy w zakresie dróg.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia. 2. Pisemne zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W treści zobowiązania należy wykazać w jaki sposób podmiot trzeci będzie udostępniał Wykonawcy swoje zasoby przy realizacji danego zamówienia. 3. Jeżeli Zamawiający na etapie badania dokumentów uzna, że Wykonawca w niewystarczający sposób udowodnił dysponowanie niezbędnymi dla należytego wykonania zamówienia zasobami podmiotów trzecich (bez względu na to czy podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia), w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, może żądać dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie i na warunkach określonych poniżej: 1. Wykonawca ma prawo do żądania przedłużenia terminu umownego, o którym mowa w § 2 ust. 1 wzoru umowy, w następujących przypadkach: a) jeżeli w trakcie prowadzenia robót wyniknie konieczność wykonania robót dodatkowych lub zamiennych mających wpływ na termin wykonania robót, b) jeżeli warunki atmosferyczne (np. temperatura, opady, wiatr) uniemożliwiają wykonanie robót, w przypadku kiedy Wykonawca pisemnie zgłosi Zamawiającemu gotowość ich wykonania, a inspektor nadzoru inwestorskiego potwierdzi, że warunki atmosferyczne uniemożliwiają prowadzenie robót. Ww okoliczności wymagają pisemnego zgłoszenia Zamawiającemu w terminie do 2 dni od dnia ich powstania oraz pisemnego potwierdzenia przez Zamawiającego. Przedłużenia terminu można dokonać o ilość dni, w których nie można było wykonywać robót ze względu na wskazane przyczyny. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość wcześniejszego zakończenia przedmiotu umowy. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia robót zamiennych do 20% wartości wynagrodzenia określonego w umowie. Przed wystąpieniem robót zamiennych Wykonawca przedstawi kosztorys robót zamiennych, który podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. Kosztorys robót zamiennych sporządzony będzie w oparciu o składniki cenotwórcze (R, M, S, Z, Kp, Kz) jak w kosztorysie ofertowym lub w przypadku ich braku wg cen średnich publikowanych w aktualnych wydawnictwach Sekocenbud lub ofert dostawców (gdy elementy nie są ujęte w kosztorysie ofertowym i cennikach Sekocenbud). Zaakceptowany przez Zamawiającego protokół robót zamiennych oraz aneks do umowy stanowi podstawę do ich wykonania. Wartość robót zamiennych zrównoważy wartość robót niewykonanych i wynikających z zakresu określonego w umowie. 4. Zmiana osoby uprawnionej do nadzoru robót ze strony Wykonawcy, o której mowa w § 11 ust.2 wzoru umowy, wymaga zgody Zamawiającego, przy czym osoby te muszą spełniać wymagania, określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w zakresie posiadanych uprawnień. Zmiana taka nie wymaga aneksu do umowy, a jedynie pisemnego poinformowania i uzyskania zgody Zamawiającego. 5. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia lub zmiany Podwykonawcy w trakcie trwania umowy albo zmiany zakresu robót wykonywanych przez Podwykonawcę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy w Lubinie, 59-300 Lubin, ul. Władysława Łokietka 6a, pok. nr 3..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2014 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy w Lubinie, 59-300 Lubin, ul. Władysława Łokietka 6, pok. nr 3 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - Budowa przepustu pod drogą w miejscowości Niemstów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania 1 jest kompleksowe wykonanie robót budowlanych, obejmujących przebudowę przepustu na cieku Niemstowski Potok w miejscowości Niemstów gm. Lubin. Ogólna charakterystyka obiektu: Przepust prefabrykowany z rury spiralnie karbowanej z warstwą ocynku na ławie z kruszywa naturalnego, owiniętego w tkaninę o wytrzymałości min. 100 kN. Długość przepustu - 10,0 m, Światło poziome - 3,65 m. Zadanie 1 obejmuje część zakresu objętego projektem budowlanym, tj. PRZEBUDOWĘ SAMEGO PRZEPUSTU zgodnie z załączonym przedmiarem)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - Przebudowa drogi wewnętrznej wraz z odwodnieniem ul. Miedzianej w Osieku II odcinek - przy posesjach 29-34.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania 2 jest kompleksowe wykonanie robót budowlanych, obejmujących budowę odwodnienia drogi wewnętrznej, ul. Miedziana, dz. 183, 177/58, 177/57, 177/56, 177/55, 177/54 - na odcinku od posesji 29 do 34 (rys. nr 1a w PB). Zakres zadania obejmuje również opracowanie i zatwierdzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu. Ogólna charakterystyka obiektu: Odwodnienie liniowe jezdni i pobocza drogi wewnętrznej na odcinku ok. 85 mb poprzez system koryt filtracyjnych z substratem oraz skrzynek rozsączających. Zadanie 2 obejmuje część zakresu objętego projektem budowlanym, tj. odcinek II - przy posesjach 29-34 (roboty wyszczególniono w przedmiarze)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 - Przebudowa drogi wewnętrznej wraz z odwodnieniem dz. nr 40/22, 40/23, 240, 40/16 w Gorzelinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania 3 jest kompleksowe wykonanie robót budowlanych, obejmujących przebudowę drogi wewnętrznej w Gorzelinie w zakresie: budowy odwodnienia na działkach nr 40/22, 40/23, 240, 40/16, wymiany nawierzchni drogi wewnętrznej na dz. nr 40/22 na długości ok. 8 mb. Ogólna charakterystyka obiektu: 1) Odwodnienie jezdni i pobocza drogi wewnętrznej w Gorzelinie poprzez: ścieki powierzchniowe z elementów betonowych prefabrykowanych o łącznej długości ok. 37 mb, odwodnienie liniowe o łącznej długości ok. 30 mb, sieć kanalizacji deszczowej Dn 160 oraz Dn 200 o łącznej długości ok. 80 mb, studnie deszczowe Dn 600 - 4 kpl., Studnie deszczowe Dn 800 - 2 kpl., skrzynki rozsączające - 78 szt. 2) Wymiana nawierzchni drogi wewnętrznej na dz. nr 40/22 na długości ok. 8 mb z tłucznia na nawierzchnię z kostki kamiennej na podbudowie z kruszywa..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4 - Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Miłosna dz. nr 49/68.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania 4 jest kompleksowe wykonanie robót budowlanych, obejmujących przebudowę drogi wewnętrznej zlokalizowanej w granicach działki nr 49/68 w miejscowości Miłosna. Zakres zadania obejmuje również opracowanie i zatwierdzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu. Ogólna charakterystyka obiektu: Długość odcinka do przebudowy - ok. 111 mb, Szerokość jezdni - 4,00 m, Powierzchnia jezdni - ok. 448 m2, Nawierzchnia - bitumiczna, Pobocza - umocnione kruszywem łamanym, Odwodnienie -powierzchniowe w tereny zielone ściekiem korytkowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Usługi w zakresie całodobowej ochrony osób, mienia, obiektu i terenu należącego do Centrum Kultury "MUZA" w Lubinie przy ulicy Armii Krajowej 1
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy skrzyżowania drogi nr 101157D wraz z budową odwodnienia w Goli.
- Pielęgnacja drzew, usunięcie wiatrołomów, wycinka drzew wraz z frezowaniem korzeni, rosnących w pasach dróg powiatowych na terenie powiatu lubińskiego
- "Modernizacja budynku przy al. KEN w Lubinie"(2)
- Odnowienie oznakowania poziomego jezdni
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi gminnej do terenów inwestycyjnych w Brzozowie.
- Modernizacja drogi gminnej w miejscowości Studzianki
- Rozbudowa drogi gminnej relacji Strzegowo - Budy Strzegowskie - Augustowo - Konotopa
- Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 108057E ul. Lipowa w Chechle Drugim i innych dróg gminnych
- Budowa budynku administracyjnego - podwójnej kancelarii leśniczego dla Leśnictw Knieja i Głuszec wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą
- "Przebudowa drogi gminnej nr 117054E w m. Krzyworzeka-Majorat, gm. Mokrsko"
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.