eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Utrzymanie czystości i porządku wewnątrz oraz na zewnątrz obiektów Narodowego Banku Polskiego Oddziału Okręgowego w Rzeszowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-28

Rzeszów: Utrzymanie czystości i porządku wewnątrz oraz na zewnątrz obiektów Narodowego Banku Polskiego Oddziału Okręgowego w Rzeszowie
Numer ogłoszenia: 125114 - 2009; data zamieszczenia: 28.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Rzeszowie , ul. 3 Maja 12, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8606247.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości i porządku wewnątrz oraz na zewnątrz obiektów Narodowego Banku Polskiego Oddziału Okręgowego w Rzeszowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług związanych z utrzymaniem czystości i porządku wewnątrz oraz na zewnątrz obiektów Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego w Rzeszowie, przy czym: I część zamówienia dotyczy usług związanych z utrzymaniem czystości i porządku realizowanych wewnątrz i na zewnątrz obiektu NBP, przy ul. 3 -go Maja 12. Zakres, powierzchnie, i sposób świadczenia usług określa załącznik nr 1 do SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia - I część zamówienia. Zasadnicze rodzaje usług i powierzchnie objęte zakresem I części zamówienia są następujące: 1) utrzymanie czystości i porządku pomieszczeń wewnątrz budynku NBP o łącznej powierzchni 2 550,90 m2. 2) utrzymanie czystości i porządku pomieszczeń wewnątrz budynku NBP (tzw. usług serwisowa). 3) zakup i wyposażanie w środki higieniczne i sanitarne węzłów sanitarnych, pokoi gościnnych, aneksów kuchennych, pokoi śniadań. 4) utrzymanie czystości i porządku na zewnątrz budynku NBP o łącznej powierzchni 1 695 m2 (obejmującej parkingi, place, ciągi pieszo-jezdne, dojazdy). 5) utrzymanie i pielęgnacja zieleni, o łącznej powierzchni 275 m2, obok budynku NBP (obejmującej trawniki, kwiaty, krzewy i rośliny iglaste). 6) mycie dwustronne okien i witryn: 466,08 m2. 7) czyszczenie wykładzin dywanowych 1 103,38 m2. II część zamówienia dotyczy usług związanych z utrzymaniem czystości i porządku realizowanych wewnątrz i na zewnątrz obiektu NBP przy al. Armii Krajowej 86. Zakres, powierzchnie, i sposób świadczenia usług określa załącznik nr 2 do SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia - II część zamówienia. Zasadnicze rodzaje usług i powierzchnie objęte zakresem I części zamówienia są następujące: 1) utrzymanie czystości i porządku pomieszczeń wewnątrz budynku NBP o łącznej powierzchni 2 036,87 m2 (obejmującej parkingi, place, ciągi pieszo-jezdne, dojazdy). 2) utrzymanie czystości i porządku pomieszczeń wewnątrz budynku NBP (tzw. usługa serwisowa). 3) zakup i wyposażanie w środki higieniczne i sanitarne węzłów sanitarnych, pokoi gościnnych, Sali konferencyjnej, aneksów kuchennych, pokoi śniadań. 4) utrzymanie czystości i porządku na zewnątrz budynku NBP o łącznej powierzchni 2 035 m2 (obejmującej chodniki, parkingi, dziedziniec wewnętrzny, śluzy przejazdowe, zjazdy i dojazdy). 5) utrzymanie i pielęgnacja zieleni, o łącznej powierzchni 1 604 m2, wokół budynku NBP (obejmującej trawniki, kwiaty, krzewy i rośliny iglaste). 6) mycie nieotwieranych okien, witryn i naświetli: a) od wewnątrz 278,10 m2, b) od zewnątrz 510,68 m2. 7) mycie dwustronne bram segmentowych i żaluzji rolowanych 200,28 m2. 8) czyszczenie wykładzin dywanowych 333,80 m2. Zamawiający przewiduje wizję lokalną, która w przypadku złożenia wniosków przez zainteresowanych, odbędzie się: - w obiekcie przy al. Armii Krajowej 86 w Rzeszowie, w dniu 05.05.2009r o godz. 1000, - w obiekcie przy ul. 3-go Maja 12, w dniu 05.05.2009r o godz. 1200. Wnioski należy dostarczyć do siedziby tutejszego Oddziału, przy ul 3-go Maja 12 w Rzeszowie, najpóźniej na 1 dzień roboczy przed wyznaczonym terminem wizyty. Wnioski winny zawierać dane osobowe (imię i nazwisko, serię i nr dokumentu tożsamości) osób, które będą uczestniczyć w wizji lokalnej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane - dotyczy I i II części zamówienia

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W zakresie dotyczącym I części zamówienia o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: - dysponują co najmniej 4 osobami, które będą wykonywać zamówienie, posiadającymi co najmniej sześciomiesięczną praktykę w zakresie wykonywania czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz co najmniej 1 osobą do koordynacji i nadzoru czynności objętych przedmiotem zamówienia, - dysponują niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami, o których mowa w załączniku nr 11 do SIWZ, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. W zakresie dotyczącym II części zamówienia o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: - dysponują co najmniej 4 osobami, które będą wykonywać zamówienie, posiadającymi co najmniej sześciomiesięczną praktykę w zakresie wykonywania czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz co najmniej 1 osobą do koordynacji i nadzoru czynności objętych przedmiotem zamówienia, - dysponują niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami, o których mowa w załączniku nr 12 do SIWZ, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Dla potwierdzenia spełniania powyższych warunków wykonawca obowiązany jest złożyć wszystkie oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. VI SIWZ - dotyczy części I i II zamówienia. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty, wymienione w pkt. VI SIWZ. Wykonawcy niespełniający powyższych warunków zostaną przez zamawiającego wykluczeni z niniejszego postępowania a ich oferty zostaną uznane za odrzucone..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W zakresie dotyczącym I części zamówienia w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i które posiadają niezbędne doświadczenie tj. co najmniej sześciomiesięczną praktykę w zakresie wykonywania czynności objętych przedmiotem zamówienia - według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ. 4. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, na potwierdzenie, że Wykonawca będzie dysponował takimi osobami (jeżeli taki przypadek wystąpi). 5. Wykaz narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - według wzoru stanowiącego załącznik nr 11 do SIWZ. 6. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 5, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi Wykonawca będzie dysponował. 7. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22, ust.1 ustawy - według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. 8. Polisę lub inny dokument (w przypadku braku polisy) potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość nie mniejszą niż 100.000,00 zł. 9. Jeżeli oferta podpisywana będzie przez pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, czyli uczestników konsorcjum. W zakresie dotyczącym II części zamówienia w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i które posiadają niezbędne doświadczenie tj. co najmniej sześciomiesięczną praktykę w zakresie wykonywania czynności objętych przedmiotem zamówienia - według wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ. 4. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, na potwierdzenie, że Wykonawca będzie dysponował takimi osobami (jeżeli taki przypadek wystąpi). 5. Wykaz narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - według wzoru stanowiącego załącznik nr 12 do SIWZ. 6. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 5, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi Wykonawca będzie dysponował. 7. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy - według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ. 8. Polisę lub inny dokument (w przypadku braku polisy) potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość nie mniejszą niż 100.000,00 zł. 9. Jeżeli oferta podpisywana będzie przez pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo (pełnomocnictwa) w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, czyli uczestników konsorcjum..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nbp.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Rzeszowie, ul. 3-go Maja 12, 35-959 Rzeszów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2009 godzina 12:00, miejsce: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Rzeszowie, ul. 3-go Maja 12, 35-959 Rzeszów, sekretariat, pokój 205, II piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Utrzymanie czystości i porządku wewnątrz oraz na zewnątrz obiektu Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego w Rzeszowie, przy ul. 3-go Maja 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I część zamówienia dotyczy usług związanych z utrzymaniem czystości i porządku realizowanych wewnątrz i na zewnątrz obiektu NBP, przy ul. 3 -go Maja 12. Zakres, powierzchnie, i sposób świadczenia usług określa załącznik nr 1 do SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia - I część zamówienia. Zasadnicze rodzaje usług i powierzchnie objęte zakresem I części zamówienia są następujące: 1) utrzymanie czystości i porządku pomieszczeń wewnątrz budynku NBP o łącznej powierzchni 2 550,90 m2. 2) utrzymanie czystości i porządku pomieszczeń wewnątrz budynku NBP (tzw. usług serwisowa). 3) zakup i wyposażanie w środki higieniczne i sanitarne węzłów sanitarnych, pokoi gościnnych, aneksów kuchennych, pokoi śniadań. 4) utrzymanie czystości i porządku na zewnątrz budynku NBP o łącznej powierzchni 1 695 m2 (obejmującej parkingi, place, ciągi pieszo-jezdne, dojazdy). 5) utrzymanie i pielęgnacja zieleni, o łącznej powierzchni 275 m2, obok budynku NBP (obejmującej trawniki, kwiaty, krzewy i rośliny iglaste). 6) mycie dwustronne okien i witryn: 466,08 m2. 7) czyszczenie wykładzin dywanowych 1 103,38 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7, 90.91.00.00-9, 90.91.40.00-7, 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 77.21.15.00-7, 77.30.00.00-3, 77.31.41.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Utrzymanie czystości i porządku wewnątrz oraz na zewnątrz obiektu Oddziału Okręgowego Narodowego Banku Polskiego w Rzeszowie, przy al. Armii Krajowej 86.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: II część zamówienia dotyczy usług związanych z utrzymaniem czystości i porządku realizowanych wewnątrz i na zewnątrz obiektu NBP przy al. Armii Krajowej 86. Zakres, powierzchnie, i sposób świadczenia usług określa załącznik nr 2 do SIWZ pn. Opis przedmiotu zamówienia - II część zamówienia Zasadnicze rodzaje usług i powierzchnie objęte zakresem I części zamówienia są następujące: 1) utrzymanie czystości i porządku pomieszczeń wewnątrz budynku NBP o łącznej powierzchni 2 036,87 m2 (obejmującej parkingi, place, ciągi pieszo-jezdne, dojazdy). 2) utrzymanie czystości i porządku pomieszczeń wewnątrz budynku NBP (tzw. usługa serwisowa). 3) zakup i wyposażanie w środki higieniczne i sanitarne węzłów sanitarnych, pokoi gościnnych, Sali konferencyjnej, aneksów kuchennych, pokoi śniadań. 4) utrzymanie czystości i porządku na zewnątrz budynku NBP o łącznej powierzchni 2 035 m2 (obejmującej chodniki, parkingi, dziedziniec wewnętrzny, śluzy przejazdowe, zjazdy i dojazdy). 5) utrzymanie i pielęgnacja zieleni, o łącznej powierzchni 1 604 m2, wokół budynku NBP (obejmującej trawniki, kwiaty, krzewy i rośliny iglaste). 6) mycie nieotwieranych okien, witryn i naświetli: a) od wewnątrz 278,10 m2, b) od zewnątrz 510,68 m2. 7) mycie dwustronne bram segmentowych i żaluzji rolowanych 200,28 m2. 8) czyszczenie wykładzin dywanowych 333,80 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00-7, 90.91.00.00-9, 90.91.13.00-9, 90.91.40.00-7, 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 77.21.15.00-7, 77.30.00.00-3, 77.31.41.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.