eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola › Usługi poligraficzne w II oraz III kwartale 2011 r. dla Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-27

Stalowa Wola: Usługi poligraficzne w II oraz III kwartale 2011 r. dla Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli
Numer ogłoszenia: 125073 - 2011; data zamieszczenia: 27.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Regionalne w Stalowej Woli , ul. Sandomierska 1, 37-464 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 8448556, faks 015 8448557.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.stalowawola.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury, Muzeum.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi poligraficzne w II oraz III kwartale 2011 r. dla Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa poligraficzna realizowana dla Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli w II i III kwartale 2011 r., wg poniższego zestawienia: a) KATALOG do wystawy Historia Ogrodów, nakład: 200 szt. (dwieście), b) ZAPROSZENIE do wystawy Historia Ogrodów, nakład: 1200 szt. (tysiąc dwieście), c) PLAKAT do wystawy Historia Ogrodów, nakład: 200 szt. (dwieście), d) FOLDER do wystawy Z kolekcji Fundacji Muzeum Sztuki Współczesnej, nakład: 200 szt. (dwieście), e) ZAPROSZENIE do wystawy Z kolekcji Fundacji Muzeum Sztuki Współczesnej, nakład: 1200 szt. (tysiąc dwieście), f) PLAKAT do wystawy Z kolekcji Fundacji Muzeum Sztuki Współczesnej, nakład: 200 szt. (dwieście), g) KATALOG wystawy plenerowej Kalendarium. Rodzina w kadrze, nakład: 200 szt. (dwieście), h) PLAKAT do wystawy Tajemnice Fizyki, nakład: 300 szt. (trzysta), i) KATALOG do wystawy Zwykła Rzecz, nakład: 500 szt. (pięćset), j) ZAPROSZENIE do wystawy Zwykła Rzecz, nakład: 1200 szt. (tysiąc dwieście), k) PLAKAT do wystawy Zwykła Rzecz, nakład: 250 szt. (dwieście pięćdziesiąt), l) ULOTKA do wystawy Zwykła Rzecz, nakład: 3000 szt. (trzy tysiące), m) ULOTKA z ofertą edukacyjną do wystaw (III Kwartał 2011 r.), nakład: 500 szt. (pięćset), n) ULOTKA anglojęzyczna do wystawy Pudełka, nakład: 2 500 szt. (dwa tysiące pięćset). Szczegółowy zakres zamówienia opisany jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, nr sprawy: MR-AG-312-004-11. Wykonawca zobowiązany jest na prośbę Zamawiającego do wykonania wydruku próbnego i dostarczenia go do ostatecznej korekty do siedziby Zamawiającego przed zrealizowaniem całości przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga również, aby po wykonaniu wydruku próbnego, ale przed realizacją całości zamówienia osoba, która z ramienia Wykonawcy będzie pilotować realizację zamówienia przybyła do siedziby Zamawiającego celem omówienia ewentualnych korekt.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia nakładu w odniesieniu do poszczególnych pozycji wymienionych w przedmiocie umowy, szczególnie w odniesieniu do katalogu wystawy, jak również w stosunku do nakładów druków ulotnych. Zwiększenie nakładów druków nie przekroczy 50% nakładów z zamówienia podstawowego. Powyższa sytuacja będzie możliwa przy zastosowaniu art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, pod warunkiem uzyskania przez Zamawiającego dodatkowych środków finansowych oraz większego od przewidywanego zainteresowania wystawami

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy 79.81.00.00 - Usługi drukowania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 06.07.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oferenci powinni posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Oferenci powinni dołączyć oświadczenie o posiadanym doświadczeniu, wg załącznika nr 6 do SIWZ: Wykaz ważniejszych usług wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia niniejszego warunku: spełnia - nie spełnia. Oferent powinien dołączyć do oferty min. 1 próbkę publikacji: z reprodukcjami dzieł sztuki, która została przygotowana do druku i wydrukowana przez Oferenta (np.: katalog lub album) i jest porównywalna z zamówieniem określonym w pkt. III.2.A, lub III.2.G lub III.2.I. Każdy z członków komisji będzie badał jakość wykonania publikacji: m.in. spasowanie warstw druku - ocena tzw. błędu pasowania przez co Zamawiający rozumie ocenę jakości nałożenia poszczególnych warstw kolorów. Zamawiający zastrzega możliwość uszkodzenia próbki publikacji podczas badania jakości. Każdy z członków komisji będzie mógł według własnej oceny przyznać od 1 do 30 pkt. każdej z ofert. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, której zostanie przyznana najwyższa ilość punktów. Zamawiający zastrzega, że zamówienie nie może być w całości powierzone podwykonawcy lub podwykonawcom

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Jakość załączonej do oferty próbki katalogu lub albumu - 30

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie: A) zmian korzystnych dla Zamawiającego, w szczególności obniżenia ceny przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę. B) ograniczenia przedmiotu umowy w przypadku zmian w planie wystaw lub zmniejszenia środków finansowych w budżetach wystaw. C) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany założeń technicznych poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia, pierwotnie określonych w SIWZ, które wyniknąć mogą w trakcie projektowania wydawnictw i których Zamawiający na dzień ogłaszania przetargu nie był w stanie przewidzieć, a które są konieczne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Jeśli spowoduje to wzrost wartości określonej pozycji przedmiotu zamówienia, Zamawiający w takim wypadku udzieli zamówienia dodatkowego. D) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia nakładu w odniesieniu do poszczególnych pozycji wymienionych w przedmiocie umowy. Sytuacja powyższa będzie możliwa przy zastosowaniu art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, pod warunkiem uzyskania przez Zamawiającego dodatkowych środków finansowych oraz większego od przewidywanego zainteresowania wystawami. E) Zwiększenia wynagrodzenia poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia, jeżeli w okresie realizacji umowy nastąpią niezależne od Wykonawcy zdarzenia, mające wpływ na koszty produkcji (np. zmiana parametrów technicznych zlecenia lub zlecenie zamówienia dodatkowego). Zwiększenie wartości przedmiotu umowy może nastąpić do wysokości kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (ogłoszonej w trakcie otwarcia ofert). F) Zamawiający, w związku z realizowaniem Planu wystaw, zastrzega sobie możliwość do niewielkiej zmiany terminu (do 15 dni) realizacji poszczególnych pozycji wydawniczych, stanowiących przedmiot zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.muzeum.stalowawola.bip.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Regionalne w Stalowej Woli ul. Sandomierska 1, 37-464 Stalowa Wola pok. nr 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2011 godzina 12:00, miejsce: Muzeum Regionalne w Stalowej Woli ul. Sandomierska 1, 37-464 Stalowa Wola.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.