eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Tarnowska › Mechaniczne koszenie poboczy dróg, skarp rowów przydrożnych, szlaków zrywkowych i placów składowych z traw, porostów, krzaków na terenie leśnictwSzczucin, Dulcza, Smyków, Podborze, Wał Ruda, Waryś, Bratucice, Wierzchosławice, Bielcza i Biadoliny

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-31

Dąbrowa Tarnowska: Mechaniczne koszenie poboczy dróg, skarp rowów przydrożnych, szlaków zrywkowych i placów składowych z traw, porostów, krzaków na terenie leśnictw: Szczucin, Dulcza, Smyków, Podborze, Wał Ruda, Waryś, Bratucice, Wierzchosławice, Bielcza i Biadoliny
Numer ogłoszenia: 125063 - 2009; data zamieszczenia: 31.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Dąbrowa Tarnowska , ul. Szarwarska 1, 33-200 Dąbrowa Tarnowska, woj. małopolskie, tel. 014 6422101, faks 014 6424233.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: dabrowa.krakow.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna bez osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Mechaniczne koszenie poboczy dróg, skarp rowów przydrożnych, szlaków zrywkowych i placów składowych z traw, porostów, krzaków na terenie leśnictw: Szczucin, Dulcza, Smyków, Podborze, Wał Ruda, Waryś, Bratucice, Wierzchosławice, Bielcza i Biadoliny.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Mechaniczne koszenie poboczy dróg, skarp rowów przydrożnych, szlaków zrywkowych i placów składowych z traw, porostów, krzaków na terenie leśnictw: Szczucin, Dulcza, Smyków, Podborze, Wał Ruda, Waryś, Bratucice, Wierzchosławice, Bielcza i Biadoliny - przewidywany czas pracy sprzętu 416 m-g..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: Złożą pisemne oświadczenia, że spełniają warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia, określone w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Złożą pisemne oświadczenia, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia tj. posiadają lub mają zapewniony dostęp ( przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna ) do niżej podanych, w pełni sprawnych jednostek sprzętu: Typ sprzętu Minimalna wymagana ilość jednostek Kosiarka bijakowa 1 szt Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 14 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące zapisy, dokumenty i oświadczenia: 1.cenę netto i brutto wyrażoną cyframi i słownie oraz wartość podatku VAT. 2.termin ważności oferty. 3.termin wykonania. 4.kosztorys ofertowy sporządzony na załączniku nr 1. 5.oświadczenie Wykonawcy , że spełnia warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 6.oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 7.zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9.wykaz podstawowego sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia, w rozbiciu na własny i dzierżawiony. W przypadku dzierżawy lub najmu sprzętu należy załączyć kopię zawartej umowy, z której musi wynikać, że Wykonawca może nim dysponować w czasie wykonywania robót. 10.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11.oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się i nie wnosi zastrzeżeń do projektu umowy, który jest załącznikiem do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 12.oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z miejscowymi warunkami wykonania robót. 13.oświadczenie Wykonawcy o przyjęciu warunków przetargu określonych w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: dabrowa.krakow.lasy.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Dąbrowa Tarnowska, ul. Szarwarska 1, 33 - 200 Dąbrowa Tarnowska tel. 0-14 642-00-01.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2009 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Dąbrowa Tarnowska, ul. Szarwarska 1, 33 - 200 Dąbrowa Tarnowska , pokój nr 11 (Sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.