eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraśnik › Zorganizowanie i przeprowadzenie Zielonej szkoły w ramach projektu Dobry start

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-27

Kraśnik: Zorganizowanie i przeprowadzenie Zielonej szkoły w ramach projektu Dobry start
Numer ogłoszenia: 125005 - 2011; data zamieszczenia: 27.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 85081 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Kraśnika, ul. Lubelska 84, 23-200 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 081 8251540, faks 081 8252709.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie Zielonej szkoły w ramach projektu Dobry start.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie 3 dniowej Zielonej szkoły dla dzieci z klas IV - VI szkół podstawowych w ramach projektu Dobry start. W ramach zamówienia planuje się uczestnictwo 375 uczniów oraz 30 opiekunów. Zamówienie obejmuje: zapewnienie bazy dydaktycznej, bazy żywieniowo-noclegowej, zorganizowanie zajęć i wyjazdów (w tym transportu) zgodnie z programem oraz zapewnienie transportu związanego z dojazdem do miejsca wypoczynku i powrotem. 1. Termin realizacji zamówienia: od 04.05.2011 do 22.06.2011 w dni robocze (od poniedziałku do piątek). Ilość turnusów zależna od możliwości bazy noclegowej wykonawcy przy zastrzeżeniu że minimalna liczba uczestników turnusu nie może być mniejsza niż 20 uczniów plus 2 opiekunów. 2. Warunki socjalne i zakwaterowanie: pokoje z pełnym węzłem sanitarnym (maksymalnie 6-osobowe), bieżącą ciepłą wodą, bez łóżek piętrowych.; ogrodzony teren wokół ośrodka - umożliwiający zorganizowanie zajęć na świeżym powietrzu, świetlica - umożliwiająca organizację dyskoteki. 3. Warunki wyżywienia: 3 posiłki dziennie plus podwieczorek (przy założeniu że w dniu wyjazdu ostatnim posiłkiem jest obiad). Posiłki są przygotowywane na miejscu i spełniają wymagania żywieniowe dla dzieci w grupie wiekowej odpowiadającej uczestnikom Zielonej szkoły; jednozmianowość w trakcie posiłków. 4. Dojazd i powrót: autokarem klasy turystycznej lub klasy LUX z kierowcą. 5. Ośrodek powinien znajdować się w promieniu do 150 km od siedziby Zamawiającego. 6. Dodatkowe warunki: możliwość nieodpłatnego korzystania ze sprzętu RTV, sprzętu sportowego; organizacja ogniska z pieczeniem kiełbasy, ubezpieczenie NNW uczestników. Program pobytu zaproponowany przez Wykonawcę powinien zawierać elementy edukacyjne - przyrodnicze i kulturowe. 7. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby uczestników (nie przekraczającej 10%). Zamawiający na 2 tygodnie przed rozpoczęciem każdego turnusu dostarczy listę z danymi uczestników. 8. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży Zamawiającemu propozycję programu i harmonogramu turnusów, który będzie stanowił integralną część umowy. Do podpisania umowy dojdzie po zaakceptowaniu przez Zamawiającego tegoż programu i harmonogramu turnusów. 9. Wykonawca zobowiązuje się do umożliwienia Zamawiającemu zamieszczenia informacji na terenie ośrodka na temat realizowanego projektu oraz jego dofinansowania (w formie plakatów)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.00.00 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych 60.17.20.00 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Usług Turystycznych KAMA TOURS Katarzyna Dziewulska, ul. Krakowskie Przedmieście 30/21A, 20-002 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 79268,29 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 83250,00

  • Oferta z najniższą ceną: 57375,00 / Oferta z najwyższą ceną: 99375,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.