eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › REMONT KUCHNI W DOMU STUDENTA NR 1 ORAZ DOMU STUDENTA NR 2, REMONT POMIESZCZEŃ W DOMU STUDENTA NR 7 W KATOWICACH

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-06

Katowice: REMONT KUCHNI W DOMU STUDENTA NR 1 ORAZ DOMU STUDENTA NR 2, REMONT POMIESZCZEŃ W DOMU STUDENTA NR 7 W KATOWICACH
Numer ogłoszenia: 124989 - 2012; data zamieszczenia: 06.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 53105 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT KUCHNI W DOMU STUDENTA NR 1 ORAZ DOMU STUDENTA NR 2, REMONT POMIESZCZEŃ W DOMU STUDENTA NR 7 W KATOWICACH.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest remont kuchni w Domu Studenta (dalej: DS.) nr 1 i DS. nr 2 oraz remont pomieszczeń w DS. nr 7 w Katowicach przy ul. Studenckiej 15, 16, 17. 2.Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonane roboty oraz zastosowane materiały, w zakresie części A oraz B: nie mniej niż 36 miesięcy. Okres gwarancji rozpoczyna się z chwilą podpisania protokołu odbioru końcowego. 3.Jeżeli dla zachowania ważności warunków udzielonej gwarancji wymagane są przeglądy, konserwacje czy inne czynności serwisowe związane z właściwym użytkowaniem (urządzeń, rzeczy itp.), wszystkie te czynności muszą zostać zapewnione przez Wykonawcę a także uwzględnione w cenie oferty. 4.Wymagany termin realizacji zamówienia w zakresie części A oraz B: 90 dni, licząc od daty przekazania frontu robót przez Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się do przekazania frontu robót w terminie do 5 dni od daty zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia z zastrzeżeniem zapisów rozdziału XIV ust. 2 pkt 7) SIWZ. 5. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia (przedmiarach, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, projektach budowlano-wykonawczych) podane są wskazania dotyczącej określonej marki, znaku towarowego, producenta, dostawcy oznacza to, że Zamawiający użył powyższych określeń jako przykładowe i pomocnicze...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: CZĘŚĆ A: Remont kuchni w DS. nr 1, DS. nr 2 - zgodnie z załącznikiem nr 2A do SIWZ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Remontowo-Budowlano-Montażowe RESURS Zbigniew Humeńczyk, ul. Grzybowskiego 20, 32-500 Chorzów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 213193,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 163871,45

  • Oferta z najniższą ceną: 150091,77 / Oferta z najwyższą ceną: 222386,94

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: CZĘŚĆ B: Remont pomieszczeń w DS. nr 7 - zgodnie z załącznikiem nr 2B do SIWZ.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Remontowo-Budowlany Edward Ratka, ul. Jasna 1-5, 43-190 Mikołów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 275540,79 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 231505,32

  • Oferta z najniższą ceną: 160000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 291965,95

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.