eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chrzanów › Zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń dla uczestników projektu Droga do zmian.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-26

Chrzanów: Zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń dla uczestników projektu Droga do zmian.
Numer ogłoszenia: 124974 - 2015; data zamieszczenia: 26.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 68606 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Chrzanowa, al. Henryka 20, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 032 7585101, faks (032) 623 37 86.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń dla uczestników projektu Droga do zmian..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na Zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń dla uczestników projektu Droga do zmian w ramach Projektu systemowego pod nazwą Droga do zmian w ramach programu operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Szczegółowym przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu szkoleń dla uczestników projektu Droga do zmian: 1.Zamówienie obejmuje: -przeprowadzenie wymienionych w punkcie 1.1 szkoleń- dla wskazanych grup uczestników rekrutowanych przez Zamawiającego, na warunkach określonych w rozdziale 2. -opracowanie kompletu materiałów szkoleniowych dla uczestników oraz ich wydrukowanie/powielenie w liczbie odpowiadającej ilości uczestników zakwalifikowanych do udziału w szkoleniu - na warunkach określonych w rozdziale 2 podpunkt B -zapewnienie sali szkoleniowej - na warunkach wskazanych w rozdziale 2 podpunkt C, -zapewnienie wyżywienia dla uczestników - w obiekcie, w którym będą realizowane szkolenia, obejmującego: -obiad w każdym dniu szkolenia (dla każdego uczestnika)zgodnie z harmonogramem szkoleń -łącznie maksymalnie 286 obiadów, na warunkach wskazanych w rozdziale 2 podpunkt D -serwis kawowy w każdym dniu szkolenia (dla każdego uczestnika), zgodnie z harmonogramem szkoleń - 286 serwisów, na warunkach wskazanych w rozdziale 2 podpunkt D -harmonogram spotkań zostanie ustalony z koordynatorem merytorycznym projektu. 1.1Zakres tematyczny szkolenia, ilość uczestników szkolenia, ilość godzin szkoleniowych: Zadanie a/ Trening psychospołeczny (32 godz dla 12 osób) - 4 x 8 godz. dla 1 grupy 1.Określenie własnych potrzeb, umiejętności i zdolności 2.Radzenie sobie z trudnymi emocjami i stresem 3.Sposoby skutecznego rozwiązywania problemów życiowych 4.Rola komunikacji werbalnej i niewerbalnej Zadanie b/ Trening prawidłowych relacji w rodzinie (40 godz dla 8 osób) - 5 x 8 godz. dla 1 grupy 1.Kluczowe wartości w funkcjonowaniu rodziny 2.Podział obowiązków w rodzinie 3.Komunikacja w rodzinie (bariery komunikacji, konflikty i ich rozwiązywanie) 4.Pełnienie ról w rodzinie Zadanie c/ Trening kompetencji zawodowych (64 godz dla 22 osób) - 4 x 8 godz. dla 2 grup 1.Metody poszukiwania pracy na lokalnym rynku, 2.Instytucje wspomagające poszukiwanie pracy 3.Tworzenie dokumentów aplikacyjnych, 4.Przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej. Zadanie d/ Trening kompetencji wychowawczych i rodzicielskich (40 godz dla 12 osób) 5 x 8 godz. dla 1 grupy 1.Dziecko na różnych etapach socjalizacji i edukacji 2.Wychowanie we współczesnej rodzinie (style rodzicielskie, autorytet, dyscyplina) 3.Rozwijanie kompetencji szkolnych i społecznych 4.Problemy szkolne dzieci (zaburzenia rozwojowe, unikanie obowiązków szkolnych) Zadanie e/ Trening budżetowy i prowadzenia gospodarstwa domowego (40 godz dla 10 osób) 5 x 8 godz. dla 1 grupy 1.Prawidłowy dobór produktów żywieniowych w codziennym menu 2.Znaczenie właściwego odżywiania dla zdrowia człowieka. 3.Gospodarowanie posiadanym budżetem, planowanie wydatków 4.Sposoby oszczędnego użytkowania urządzeń gospodarstwa domowego 2. Wymagania w zakresie zorganizowania szkoleń (dla każdej części postępowania): A. Szkolenia - Zamawiający wymaga, aby: -Wykonawca zapewnił trenerów o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu, -Wykonawca zapewnił w trakcie całego szkolenia obecność koordynatora ze strony Wykonawcy, odpowiedzialnego za bieżącą obsługę organizacyjno-techniczną szkolenia (rolę koordynatora, za zgodą Zamawiającego, może pełnić trener), -Treningi odbywały się zgodnie z ustalonym harmonogramem -Wykonawca zapewnił serwis kawowy na rozpoczęcie zajęć, z możliwością dowolnego korzystania przez uczestników szkolenia w trakcie przerw, -szkolenia odbywały się na terenie Miasta Chrzanów - w promieniu do 1000 metrów od rynku Chrzanowa, -Wykonawca zapewnił oznakowanie sali szkoleniowej i miejsca realizacji szkolenia (informacja o realizacji szkolenia, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego, umieszczona w widocznym miejscu). -Wykonawca prowadził dziennik zajęć wg wzoru przedstawionego przez Zamawiającego i dostarczył go Zamawiającemu po zakończeniu szkolenia dla danej grupy, -Wykonawca umożliwił przedstawicielom Zamawiającego zebranie podpisów uczestników: na listach obecności, na listach potwierdzających otrzymanie materiałów szkoleniowych, i korzystania przez nich z cateringu itp. oraz przeprowadzenie wśród uczestników ankiet dotyczących szkolenia i jego organizacji. -Wykonawca zorganizował, przeprowadził trening zgodnie z zakresem wskazanym w dziale II punkt 1.1 -Wykonawca umożliwił przeprowadzenie przez Zamawiającego monitoringu i / lub kontroli realizowanego treningu B. Materiały szkoleniowe - Zamawiający wymaga, aby: -przekazane materiały szkoleniowe opatrzone były logotypem Unii Europejskiej z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, logotypem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz informacją o współfinansowaniu szkolenia ze środków Unii Europejskiej, w formie zapisu: Szkolenie współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; użyte logotypy i sformułowania muszą być zgodne z aktualnymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, ponadto, materiały powinny być opatrzone logotypami projektu Droga do zmian, -strona tytułowa materiałów szkoleniowych była zgodna ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego, w szczególności nie zawierała logotypów Wykonawcy lub informacji o Wykonawcy, -Wykonawca zamieszczał swoje logotypy/informacje o Wykonawcy wyłącznie na ostatniej stronie materiałów szkoleniowych, -Wykonawca przekazał Zamawiającemu na potrzeby dokumentacji projektowej jeden egzemplarz materiałów, zgodny z zakresem tematycznym danego treningu (części), w formie papierowej oraz jeden w formie elektronicznej, przed rozpoczęciem szkolenia. C. Sala szkoleniowa - Zamawiający wymaga, aby: -Wykonawca zagwarantował na potrzeby przeprowadzenia szkoleń salę szkoleniową/sale szkoleniowe w obiekcie na terenie Miasta Chrzanowa w odległości (promieniu) do 1000 metrów od Rynku Chrzanowa, utrzymaną w czystości, z dostępem do zaplecza sanitarnego, o powierzchni co najmniej 20 m2, pozbawioną przedmiotów nie związanych ze szkoleniem, z dostępem do światła dziennego oraz możliwością zasłonięcia okien, wyposażoną w sprawne ogrzewanie, sprzęt do przeprowadzenia szkoleń: ekran do wyświetlania multimediów, rzutnik, flipcharty z kartkami papieru oraz kompletem markerów, z ilością miejsc siedzących odpowiadających liczbie uczestników danego szkolenia, z możliwością ułożenia miejsc siedzących w układzie szkolnym oraz w formie podkowy. Sala/sale muszą spełniać wymogi rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2003 r. Nr 169, poz. 1650 ze zm.) D. Wyżywienie- Zamawiający wymaga, aby: -Wykonawca zapewnił w trakcie szkoleń wyżywienie dla uczestników szkolenia obejmujące: 1) obiad, zgodnie z poniższym opisem: - zupa - 350 ml - ciepłe danie główne (mięso lub ryba (łosoś, dorsz lub sola)) - 150 g, dodatki (ziemniaki lub ryż lub kasza lub frytki) - 150 g, surówki - 100 g - kompot - 200 ml - woda mineralna - 200 ml /podana w dzbankach/ - deser 2) serwis kawowy (w trakcie którego podawana będzie kawa, mleko do kawy, herbata, cukier do kawy i herbaty, cytryna do herbaty, soki owocowe, woda mineralna, ciasteczka) - na początek każdego dnia szkoleniowego, przed rozpoczęciem szkolenia; -serwis kawowy był zorganizowany w pomieszczeniu, w którym realizowane będzie szkolenie; -przygotowanie wyżywienia w postaci obiadu i serwisu kawowego dla uczestników szkolenia odbywało się zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt systemowy pod nazwą Droga do zmian w ramach programu operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet Vll - Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie a/ Trening psychospołeczny.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 15.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 9.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Małopolskie Stowarzyszenie Kupców i Przedsiębiorców, os. Handlowe 5, 31-935 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5371,78 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2720,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2560,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5376,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie b/ Trening prawidłowych relacji w rodzinie.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Małopolskie Stowarzyszenie Kupców i Przedsiębiorców, os. Handlowe 5, 31-935 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6394,72 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2720,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2720,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6400,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie c/ Trening kompetencji zawodowych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 15.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 9.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ośrodek Szkolenia Agencja Rozwoju Lokalnego SA, ul. Grunwaldzka 275, 43-600 Jaworzno, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11383,55 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5440,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5120,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17614,08

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zadanie d/ Trening kompetencji wychowawczych i rodzicielskich.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 7.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ośrodek Szkolenia Agencja Rozwoju Lokalnego SA, ul. Grunwaldzka 275, 43-600 Jaworzno, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6554,72 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3080,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3080,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6720,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Zadanie e/ Trening budżetowy i prowadzenia gospodarstwa domowego.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ośrodek Szkolenia Agencja Rozwoju Lokalnego SA, ul. Grunwaldzka 275, 43-600 Jaworzno, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6474,72 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2920,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2920,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5560,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.