eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dostawa sterylnych i niesterylnych wyrobów jednorazowego użytku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-17

Warszawa: dostawa sterylnych i niesterylnych wyrobów jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 124972 - 2016; data zamieszczenia: 17.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" , Al. Dzieci Polskich 20, 04-730 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 8151024, faks 22 8151015.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.czd. pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sterylnych i niesterylnych wyrobów jednorazowego użytku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sterylnych i niesterylnych wyrobów jednorazowego użytku - 17 pakietów.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli wykonał w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min.1 zamówienie tego samego rodzaju (sterylnych/niesterylnych wyrobów jednorazowego użytku) o wartości brutto min: Nr pakietu Kwota w PLN 1- 79 760,00 2- 11 690,00 3- 14 750,00 4- 3 587,00 5- 8 191,00 6- 1 575,00 7- 831,00 8- 1 273,00 9- 5 031,00 10- 5 850,00 11- 2 516,00 12- 1 896,00 13- 7 180,00 14- 1 251,00 15- 4 950,00 16- 119,00 17- 893,00 a ocena jego spełnienia zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w pkt. 9.A.2. siwz.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Arkuszy kart danych technicznych, wystawione przez producenta wyrobu gotowego po procesie sterylizacji potwierdzające spełnienie zgodnie z normą PN-EN 13795+A1:2013-06 lub równoważną. Za równoważne Zamawiający uzna dokument potwierdzający wymagania ogólne dotyczące wytwórców, przetwórców i wyrobów, metod badań, wymagań użytkowych i poziomów wymagań dla obłożeń chirurgicznych, fartuchów chirurgicznych i odzieży dla bloków operacyjnych, stosowanych jako wyrób medyczny dla pacjentów, personelu medycznego i wyposażenia, wystawiony przez niezależny uprawniony do tego podmiot. - dotyczy pakietów nr 1, 2, 3, 4, 5, 9, 10, 11, 16,17 2. Dokumenty techniczne potwierdzające parametry producentów włóknin i folii użytych do produkcji zestawów operacyjnych i serwet - dotyczy pakietów nr 1, 2, 3, 4, 5, 17 3. Karty techniczne wyrobu potwierdzające parametry włóknin z jakich zostały wykonane - dotyczy pakietu nr 6, 7, 8, 12, 13, 14 4. Dokument potwierdzający zgodność oferowanego produktu z normą PN-EN 13795+A1:2013-06 lub równoważną. Za równoważne Zamawiający uzna dokument potwierdzający wymagania ogólne dotyczące wytwórców, przetwórców i wyrobów, metod badań, wymagań użytkowych i poziomów wymagań dla obłożeń chirurgicznych, fartuchów chirurgicznych i odzieży dla bloków operacyjnych, stosowanych jako wyrób medyczny dla pacjentów, personelu medycznego i wyposażenia, wystawiony przez niezależny uprawniony do tego podmiot. - dotyczy pakietów nr 12, 13, 14. 5. Dokument potwierdzający zgodność oferowanego produktu z normą PN-EN 14683:2014-05 lub równoważną dla masek chirurgicznych. Za równoważne Zamawiający uzna dokument potwierdzający wymagania strukturalne i funkcjonalne oraz metody badań dotyczące masek chirurgicznych przeznaczonych do ochrony przed przenikaniem czynników infekcyjnych z personelu na pacjentów, podczas zabiegów chirurgicznych w salach operacyjnych i w innych przypadkach z podobnymi wymaganiami, wystawiony przez niezależny uprawniony do tego podmiot - dotyczy pakietu nr 8. 6. Dokument potwierdzający zgodność oferowanego produktu z normą PN EN 14079 lub równoważną . Za równoważne Zamawiający uzna dokument potwierdzający wymagania funkcjonalne i metody badań dotyczące gazy higroskopijnej z bawełny i mieszanek bawełny z wiskozą, wystawiony przez niezależny uprawniony do tego podmiot. - dotyczy pakietu nr 6. 7. Dokument potwierdzający zgodność oferowanego produktu z normą PN-EN 863 lub równoważną. Za równoważne Zamawiający uzna dokument potwierdzający metody badania wytrzymałości na przebicie materiałów przeznaczonych na odzież ochronną, wystawiony przez niezależny uprawniony do tego podmiot. - dotyczy pakietu nr 15 8. Dokument potwierdzający zgodność oferowanego produktu z normą PN-EN ISO 13935-2:2014-06 lub równoważną. Za równoważne Zamawiający uzna dokument potwierdzający metodę służącą do wyznaczania maksymalnej siły zrywającej szew w przypadku siły działającej prostopadle do niego, wystawiony przez niezależny uprawniony do tego podmiot. - dotyczy pakietu nr 15 9. Dokument potwierdzający zgodność oferowanego produktu z normą PN-EN 14605:2005+A1:2009 lub równoważną. Za równoważne Zamawiający uzna dokument potwierdzający wymagania odzieży ochronnej dla wyznaczania odporności odzieży chroniącej przed chemikaliami na przesiąkanie rozpylonej cieczy, wystawiony przez niezależny uprawniony do tego podmiot.- dotyczy pakietu nr 15 10. Dokument potwierdzający zgodność oferowanego produktu z normą PN-EN 1149-5:2008 lub równoważną. Za równoważną Zamawiający uzna dokument potwierdzający wymagania materiałowe i konstrukcyjne dotyczące odzieży ochronnej rozpraszającej ładunek elektrostatyczny, wystawiony przez niezależny uprawniony do tego podmiot - dotyczy pakietu nr 15 11. Dokument potwierdzający zgodność oferowanego produktu z normą EN ISO 13982-1:2004/A1:2010 lub równoważną Za równoważną Zamawiający uzna dokument potwierdzający wymagania dotyczące szczelności ubrań chroniących przed przenikaniem stałych cząsteczek środków chemicznych - wystawiony przez niezależny uprawniony do tego podmiot - dotyczy pakietu 15 12. Dokument potwierdzający zgodność oferowanego produktu z normą EN 13034:2005+A1:2009 lub równoważną. Za równoważną Zamawiający uzna dokument potwierdzający wymagania dla odzieży chroniącej przed chemikaliami typ6- odporność na opryskanie cieczą - wystawiony przez niezależny uprawniony do tego podmiot - dotyczy pakietu 15 13. Dokument potwierdzający zgodność oferowanego produktu z normą EN 14325 lub równoważną. Za równoważną Zamawiający uzna dokument potwierdzający metodę badania i klasyfikacji materiałów, szwów, połączeń trwałych i rozdzielnych zastosowanych w odzieży chroniącej przed chemikaliami ( odporny na przenikanie typowych cytostatyków)- wystawiony przez niezależny uprawniony do tego podmiot - dotyczy pakietu 15 14. Dokument potwierdzający, że oferowany jest przeznaczony do pracy w pomieszczeniach o klasach czystości ISO-7/ISO-8/ISO-9 oraz GMP C/D lub równoważnych. Za równoważne Zamawiający uzna dokument potwierdzający metodę badania odpowiednią dla badania czystości powietrza w pomieszczeniach o kontrolowanej klasie czystości powietrza - wystawiony przez niezależny uprawniony do tego podmiot - dotyczy pakietu 15 15. Foldery/ katalogi potwierdzające zgodność zaoferowanego asortymentu z opisem przedmiotu zamówienia - dotyczy pakietu nr 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14,16. 16. Aktualnego raportu z walidacji procesów sterylizacji. Wyroby powinny być sterylizowane dopuszczonymi prawem walidowanymi metodami sterylizacji - poświadczenie w postaci aktualnego raportu walidacji. Zgodne z klasą II a, reguła 7. - dotyczy pakietów nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 9, 10, 11, 16, 17 Zamawiający wymaga aby załączone katalogi/foldery/dokumenty/karty techniczne/arkusze danych technicznych, były opisane którego pakietu oraz której pozycji z formularza cenowego dotyczą, co ułatwi Zamawiającemu szybką identyfikację.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1. niniejszego ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem, wystawione z odpowiednią datą dla tych dokumentów. 2. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - według załącznika nr 3 do siwz; 4. Wypełniony(e) i podpisany(e) formularz(e) cenowy(e) - według załącznika nr 9 do siwz.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy zgodnie § 7 Istotnych Postanowień Umowy - załącznik nr 2 do siwz

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czd.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego budynek K pokój 103 lub do pobrania ze strony internetowej www.czd.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2016 godzina 12:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego budynek K pokój 103.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający w celu oceny kryterium Jakość wymaga dołączenia do oferty próbek w ilości - po 1 sztuce do każdej pozycji formularza cenowego - dotyczy pakietów nr 1, 2, 3, 4, 5,17 - po 2 opakowania/kartoniki do każdej pozycji formularza cenowego - dotyczy pakietu nr 8; - po 2 sztuki do każdej pozycji formularza cenowego - dotyczy pakietu nr 6, 9 Uwaga: Jeżeli Wykonawca nie złoży wraz z ofertą próbek lub złożył próbkę niekompletną -zawierającą błąd- Zamawiający nie będzie wzywał do uzupełnia próbek w trybie art. 26 ust.3 Pzp. Próbki składane w celu dokonania oceny jakości złożonej oferty nie podlegają uzupełnieniom - opinia UZP wyrok z dnia 18.06.2014 r. KIO 1158-14 Zamawiający wymaga aby załączone próbki, były opisane którego pakietu oraz której pozycji z formularza cenowego dotyczą, co ułatwi Zamawiającemu szybką identyfikację..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw uniwersalny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do procedur wysokospecjalistycznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw okulistyczny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do pobrań narządów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do cystoskopii dla dzieci.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwety brzuszne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: podkłady wysokochłonne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Czas dostawy - 3

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maski chirurgiczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fartuchy chirurgiczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwety operacyjne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Czas dostawy - 3

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby sterylne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Czas dostawy - 3

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czepki chirurgiczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Czas dostawy - 3

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyroby niesterylne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Czas dostawy - 3

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubrania operacyjne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Czas dostawy - 3

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kombinezony ochronne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Czas dostawy - 3

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet nr 16.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: serweta sterylna 75x75cm z otworem 3,5cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Czas dostawy - 3

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet nr 17.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obłożenia. Zestaw pediatryczny do arteriografii mózgowej i zabiegów neurochirurgi wewnątrznaczyniowej CZD.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Jakość - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.