eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielec › wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz zmiana nosnika mapy zasadniczej dla obrębów Domacyny i Kębłów, gmina Padew Narodowa, powiat mielecki, województwo podkarpackie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-10

Mielec: wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz zmiana nosnika mapy zasadniczej dla obrębów Domacyny i Kębłów, gmina Padew Narodowa, powiat mielecki, województwo podkarpackie
Numer ogłoszenia: 124936 - 2008; data zamieszczenia: 10.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starosta Powiatu Mieleckiego, ul. Sękowskiego 2b, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 017 7800400, fax 017 7800402.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz zmiana nosnika mapy zasadniczej dla obrębów Domacyny i Kębłów, gmina Padew Narodowa, powiat mielecki, województwo podkarpackie.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz zmiana nośnika mapy zasadniczej dla obrębów Domacyny i Kębłów, gmina Padew Narodowa, powiat mielecki, województwo podkarpackie - obszar opracowania obejmuje 907 ha, 1904 działki i 490 budynków

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.43.00 - Usługi badań katastralnych Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.43.00 - Usługi badań katastralnych .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.05.2009.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. wykonawca udokumentuje wykonanie w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 2 prac w zakresie kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz 2 prac dotyczących wykonania numerycznych map zasadniczych - każda z prac o wartości nie mniejszej niż połowa wartości pracy stanowiącej przedmiot oferty, 2. wykonawca musi zatrudniać, co najmniej 4 geodetów w ramach umowy o pracę, wymagane posiadanie uprawnień zawodowych przez pracowników inżynieryjno - technicznych zwałszcza w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno - wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych oraz rozgraniczania, podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych zatrudnionych w ramach umowy o pracę, w tym co njamniej 3 uprawnienia w zakresie określonym w art. 43 ust.1 oraz co njamniej 3 uprawnienia w zakresie określonym w art. 43 ust.2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne, 3. wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy prawo zamówień publicznych, 4. wykonawca musi spełniać warunki zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalnosci gospodarczej - dokument wystawiony nie wcześniej niz 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległosci podatkowych lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3. zaświadczenie z ZUS lub KRUS o płaceniu składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatnosci lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokument wystawiony nie wczesniej niz 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. oświadczenie dotyczące spłeniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, 5. sporządzony przez wykonawcę wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat, co najmniej 2 prac w zakresie kompleksowej modernizacji ewidencji gruntów i budynków oraz 2 prac dotyczacych wykonania numerycznych map zasadniczych, zawierający nazwę, zakres, wartość - każda z prac o wartości nie mniejszej niż połowa wartości pracy stanowiącej przedmiot oferty oraz czasookres wykonywania powyższych prac, potwierdzonych referencjami, 6. wykaz posiadanego przez wykonawcę sprzętu geodezyjnego i komputerowego, programów komputerowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia z udokumentowaniem posiadania licencji, 7. wykaz średniorocznego zatrudnienia pracowników na stanowiskach geodetów w ramach umowy o pracę w latach 2005, 2006 i 2007 - wymagane zatrudnienie, co njamniej 4 geodetów zatrudnionych w ramach umowy o pracę, 8. wykaz uprawnień zawodowych posiadanych przez pracowników inżynieryjno - technicznych zwałszcza w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno - wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych oraz rozgraniczania, podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych zatrudnionych w ramach umowy o pracę, w tym co njamniej 3 uprawnienia w zakresie określonym w art. 43 ust.1 oraz co njamniej 3 uprawnienia w zakresie określonym w art. 43 ust.2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne, 9. upoważnienie dla zamawiającego do zasiegania opinii o wykonawcy w urzędach, firmach i instytucjach, które wydały stosowne referencje, dla których wykonawca wykonał zamówienie.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-mielecki.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 39-300 Mielec, ul. Sękowskiego 2b.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2008 godzina 09:00, miejsce: 39-300 Mielec, ul. Wyspiańskiego 6 - pok. nr 40.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.