eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Przedmiotem zamówienia jest Adaptacja budynku przy ul. Kamedulskiej 3 na potrzeby Żłobka Miejskiego w Suwałkach - Montaż dźwigu towarowo-osobowego w istniejącym szybie windowym w budynku Żłobka Miejskiego przy ulicy Andersa w Suwałkach - zaprojektuj i wybuduj.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-07-07

Suwałki: Przedmiotem zamówienia jest Adaptacja budynku przy ul. Kamedulskiej 3 na potrzeby Żłobka Miejskiego w Suwałkach - Montaż dźwigu towarowo-osobowego w istniejącym szybie windowym w budynku Żłobka Miejskiego przy ulicy Andersa w Suwałkach - zaprojektuj i wybuduj.
Numer ogłoszenia: 124919 - 2016; data zamieszczenia: 07.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 121400 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Suwałki, ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5628000, faks 087 5628098.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest Adaptacja budynku przy ul. Kamedulskiej 3 na potrzeby Żłobka Miejskiego w Suwałkach - Montaż dźwigu towarowo-osobowego w istniejącym szybie windowym w budynku Żłobka Miejskiego przy ulicy Andersa w Suwałkach - zaprojektuj i wybuduj..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Adaptacja budynku przy ul. Kamedulskiej 3 na potrzeby Żłobka Miejskiego w Suwałkach - Montaż dźwigu towarowo-osobowego w istniejącym szybie windowym w budynku Żłobka Miejskiego przy ulicy Andersa w Suwałkach - zaprojektuj i wybuduj 2. Zamówienie obejmuje: 1. Wykonanie dokumentacji projektowej w branży budowlanej i elektrycznej (wraz ze schematami wentylacji windy i jej szybu); 2. Adaptację szybu windowego i instalacji elektrycznej pod wymianę dźwigu; 3. Dobór dźwigu spełniającego wymagania zamówienia; 4. Dostawę nowego dźwigu towarowo - osobowego wraz z urządzeniami towarzyszącymi; 5. Montaż nowego dźwigu, w tym wykonanie prac budowlanych i instalacyjnych zgodnie ze sporządzoną dokumentacją projektowo - wykonawczą; 6. Sporządzenie dokumentacji powykonawczej, odbiór zgodnie z prawem budowlanym i uzyskanie rejestracji nowego dźwigu w Urzędzie Dozoru Technicznego zezwalającej na eksploatację. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 9 do SIWZ. 4. Dokumentacja projektowa w zakresie opisu proponowanych materiałów i urządzeń powinna być wykonana zgodnie z art. 29 ustawy Prawo zamówień publicznych. Przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i nie można opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. W przypadku gdy dokumentacja projektowa wskazuje na pochodzenie - markę, znak towarowy, producenta, dostawcę materiałów i normy, o których mowa w art. 30 ustawy Pzp, należy dodać zapis, że dopuszcza się oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, wówczas projektant zobowiązany jest doprecyzować zakres dopuszczalnej równoważności.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.31.00 - Instalowanie wind 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LIFTPROJEKT Inżynieria Dźwigowa Paweł Rafalik, Kalinowo 86, 07-304 Ostrów Mazowiecka, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 100000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 157000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 157000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 157000,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.