Ogłoszenie z dnia 2015-05-26
Stalowa Wola: Świadczenie usługi Operatora tymczasowego do momentu rozstrzygnięcia właściwego przetargu na operatora, zarządzającego sprzętem i wyposażeniem zakupionym przez Gminę w ramach trwałości projektu pn. Od COP-u do innowacji i rozwoju - Inkubator Technologiczny w Stalowej Woli jako narzędzie rozwoju gospodarki i innowacji Polski Wschodniej
Numer ogłoszenia: 124912 - 2015; data zamieszczenia: 26.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stalowa Wola, ul. Wolności 7, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 6433456, faks 015 6433412.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi Operatora tymczasowego do momentu rozstrzygnięcia właściwego przetargu na operatora, zarządzającego sprzętem i wyposażeniem zakupionym przez Gminę w ramach trwałości projektu pn. Od COP-u do innowacji i rozwoju - Inkubator Technologiczny w Stalowej Woli jako narzędzie rozwoju gospodarki i innowacji Polski Wschodniej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I. Przedmiotem negocjacji będzie ustalenie ceny za świadczenie usługi Operatora zarządzającego sprzętem i wyposażeniem zakupionym przez Gminę w ramach trwałości Projektu pn. /Od COP-u do innowacji i rozwoju - Inkubator Technologiczny w Stalowej Woli jako narzędzie rozwoju gospodarki i innowacji Polski Wschodniej/. Zarządzanie w szczególności polegać będzie na prowadzeniu wyposażonego w ramach projektu Inkubatora Technologicznego zgodnie z założeniami Projektu, osiągnięciu wskazanych w projekcie wskaźników rezultatu, dbałość o powierzony majątek i prowadzenie działalności zgodnie z obowiązującymi w Polsce normami i uregulowaniami prawnymi. Udostępniony sprzęt i wyposażenie pozostanie własnością Gminy Stalowa Wola. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do zaproszenia do negocjacji..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.99.31.00 - Usługi zarządzania urządzeniami 79.42.00.00 - Usługi związane z zarządzaniem 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Świadczenie usługi Operatora tymczasowego do momentu rozstrzygnięcia właściwego przetargu na operatora, zarządzającego sprzętem i wyposażeniem zakupionym przez Gminę w ramach trwałości projektu pn. Od COP-u do innowacji i rozwoju - Inkubator Technologiczny w Stalowej Woli jako narzędzie rozwoju gospodarki i innowacji Polski Wschodniej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.05.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STALOWOWOLSKA STREFA GOSPODARCZA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
STALOWOWOLSKA STREFA GOSPODARCZA SP. Z O.O.
- Inkubator Technologiczny Sp. z o. o., ul. Kwiatkowskiego 9, 37-450 Stalowa Wola, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4292,68 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5280,00
Oferta z najniższą ceną: 5280,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5280,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający udzielił zamówienia ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia. Zamawiający wszczął pierwotne postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego, które zakończyło się unieważnieniem postępowania ze względu, iż cena najkorzystniejszej oferty przewyższała kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Po unieważnieniu niniejszego postępowania zamawiający wszczął ponownie procedurę przetargową w trybie przetargu nieograniczonego, lecz niemożliwym było zachowanie ciągłości świadczenia niniejszej usługi wraz z zachowaniem terminów określonych dla tego trybu postępowania. Niniejsze zamówienie z wolnej ręki zostało udzielone tylko na okres rozstrzygnięcia postępowania toczącego się równolegle w trybie przetargu nieograniczonego.
INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Sukcesywna dostawa mrożonek i ryb dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola
- "Zakup, dostawa artykułów ogrodniczych oraz nawozów i środków ochrony roślin"
- Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia w budynku Biblioteki Międzyuczelnianej w Stalowej Woli, przy ul. ks. J. Popiełuszki 10.
- "Świadczenie usług Inżyniera Kontraktu związanych z realizacją projektu pn. Modernizacja cyfrowa w Gminie Stalowa Wola i jej jednostkach organizacyjnych"
- Dostawa sprzętu AGD oraz RTV na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Promocja miejskich działań z wykorzystaniem słupów reklamowych z tematycznymi zawieszkami
- Usługa przeprowadzenia cyklu spotkań skierowanych do członków grup roboczych ds. inteligentnych specjalizacji województwa mazowieckiego
- Rozbudowa ulicy Sikorskiego w Kozienicach na odcinku od DK 79 do DK 48
- "Administrowanie w imieniu Gminy Czeladź Cmentarzem Komunalnym w okresie od 1 lipca 2024 roku do 31 grudnia 2024 roku"
- selektywna zbórka odpadów "Kontrakt 05 - Projekt 06 współfinansowany ze środków Funduszu Spójności U.E.
- Instytucja kultury Gminy Klukowo - replika średniowiecznej siedziby rycerskiej w Gródku.
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.