eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chodzież › Zamówienie uzupełniające w ramach zadania pn. Odbiór i zagospodarowanie odpadów z terenu gminy Chodzież.



Ogłoszenie z dnia 2015-05-26

Chodzież: Zamówienie uzupełniające w ramach zadania pn. Odbiór i zagospodarowanie odpadów z terenu gminy Chodzież.
Numer ogłoszenia: 124862 - 2015; data zamieszczenia: 26.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chodzież, ul. Notecka 28, 64-800 Chodzież, woj. wielkopolskie, tel. (67) 2821-608, faks (67) 2821-608.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające w ramach zadania pn. Odbiór i zagospodarowanie odpadów z terenu gminy Chodzież..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Chodzież z nieruchomości zamieszkałych z wyłączeniem odpadów związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zasadami obowiązującymi w zamówieniu głównym, zamówienie dotyczy świadczenia usług w miesiącach lipiec, sierpień i wrzesień 2015 roku..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.13.00 - Usługi zbierania śmieci 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Altvater Piła Spółka z.o.o., ul.Łączna 4a, 64-920 Piła, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 120755,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 120755,50

  • Oferta z najniższą ceną: 120755,50 / Oferta z najwyższą ceną: 120755,50

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    W dniu 25 listopada 2014 roku Gmina Chodzież zawarła umowę na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Chodzież z firmą Altvater Piła Sp.z o.o. ul.Łączna 4a, 64-920 Piła. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego. Zamawiający przewidział udzielnie zamówień uzupełniających w przypadku pojawienia się zapotrzebowania na usługi objęte przedmiotem zamówienia ponad bieżące zamówienie w okresie objętym umową. Udzielane zamówienie uzupełniające stanowi 50% zamówienia podstawowego. Gmina jest współudziałowcem Spółki- Międzygminne Składowisko Odpadów Komunalnych Sp. z o.o. w Kopaszynie, gm.Wągrowiec, które stara się o nadanie statusu regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych (RIPOK). Przez okres trzy miesięcznego zamówienia uzupełniającego być może zostanie wyjaśniona kwestia prawna związana z uznaniem w Wojewódzkim Planie Gospodarki Odpadami Składowiska w Kopaszynie jako instalacji regionalnej. Tym samym mieszkańcom gminy Chodzież zapewniona zostanie ciągłość świadczenia usług polegających na odbiorze odpadów. Zamówienie udzielane jest dotychczasowemu Wykonawcy usług wyłonionemu w przetargu nieograniczonym. Jego wartość nie stanowi więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i odbywa się w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. W związku z tym Zamawiający postanowił udzielić zamówienia dodatkowego na odbiór i zagospodarowanie odpadów obejmującego miesiące: lipiec, sierpień i wrzesień 2015 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.