eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iwierzyce › Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w gminie Iwierzyce poprzez A/ Rozbudowę i przebudowę oczyszczalni ścieków w Iwierzycach. B/ Budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Wiercany, Olimpów, Wiśniowa.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-31

Iwierzyce: Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w gminie Iwierzyce poprzez : A/ Rozbudowę i przebudowę oczyszczalni ścieków w Iwierzycach. B/ Budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Wiercany, Olimpów, Wiśniowa.
Numer ogłoszenia: 124797 - 2009; data zamieszczenia: 31.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Iwierzyce , Iwierzyce 80, 39-124 Iwierzyce, woj. podkarpackie, tel. 017 7455950, faks 017 2221444.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.iwierzyce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w gminie Iwierzyce poprzez : A/ Rozbudowę i przebudowę oczyszczalni ścieków w Iwierzycach. B/ Budowę kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Wiercany, Olimpów, Wiśniowa..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część A. Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w Iwierzycach. W ramach zadania wykonane zostaną roboty budowlano-montażowe obejmujące: obiekty kubaturowe nowoprojektowane, obiekty liniowe nowoprojektowane, obiekty kubaturowe przebudowywane, obiekty kubaturowe do likwidacji, obiekty liniowe do likwidacji. Część B. Budowa kanalizacji sanitarnej we wsiach Wiercany, Olimpów, Wiśniowa. Należy wykonać sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej z przepompowniami w miejscowościach Wiercany, Olimpów-Wiśniowa. Szczegółowy zakres zamówienia określony został w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Każde z zadań, o których mowa wyżej, stanowi odrębny proces budowlany, realizowany na podstawie odrębnych decyzji o pozwoleniu na budowę oraz w oparciu o odrębne dokumentacje projektowe i odrębne specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Wszystkie urządzenia i sprzęt dostarczone w ramach projektu muszą być oznakowane zgodnie z Wytycznymi Instytucji Zarządzającej RPO Województwa Podkarpackiego w zakresie informacji i promocji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.21 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 02.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium a/ na część A w wysokości: 150.000,00 zł. (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych), b/ na część B w wysokości: 120.000,00 zł. (słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych),które może być wnoszone w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.nr 109, poz. 1158 ze zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego- Bank Spółdzielczy w Sędziszowie Młp., Oddz. w Iwierzycach Nr 87917210130260020220000020. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonania przelewu. W tytule przelewu należy wpisać wadium na ..................... Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 26.08.2009 r. do godz. 9 :00 (liczy się data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego). Wykonawca, który nie wniósł wadium zostaje wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą. Wykonawcy, którzy wnieśli wadium nie stanowiące całości wymaganej kwoty lub gdy forma jest niezgodna z rozdziałem XI pkt 1 SIWZ - są wykluczeni. Wadium będzie zwrócone w terminie i na warunkach wskazanych w art.46 ustawy Pzp. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca na wezwanie Zamawiającego nie uzupełni wymaganych dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni iż wynika to z przyczyn niezależnych od niego. Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego jeżeli: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Za wyjątkiem wadium wniesionego w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz zamawiającego. Dokumenty o których mowa muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać wykonawcy spełniający warunki określone w art.22 ust. 1 Ustawy - Prawo zamówień publicznych, tj. : 1) Posiadają uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ad.1 Na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia należy: a/ przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b/ przedłożyć aktualne zaświadczenie naczelnika właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, c/ przedłożyć aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, d/ przedłożyć aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e/ przedłożyć aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ad.2 Na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy : a/ przedłożyć wykaz robót zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli w tych latach wykonawca wykonał: co najmniej 2 budowy w zakresie robót kanalizacyjnych wraz z przepompowniami ścieków, o wartości powyżej 2 milionów złotych brutto każda, oraz przynajmniej 2 budowy związane z budową bądź modernizacją oczyszczalni ścieków, w tym przynajmniej jedna o wartości minimum 7 milionów złotych brutto z podaniem i wartości oraz daty i miejsca wykonania, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały należycie wykonane (referencje), b/ przedłożyć wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, c/ przedłożyć wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Na potwierdzenie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, d/ przedłożyć dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. Należy załączyć uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych oraz elektroenergetycznych i konstrukcyjno-budowlanych, oraz zaświadczenia o członkostwie w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa, e/ Kierownik Budowy - posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych, kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie pełnionej funkcji, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, - przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego, - posiada co najmniej 4 letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik budowy, - wykaże się doświadczeniem jako Kierownik budowy przy realizacji minimum jednego kontraktu obejmującego swym zakresem budowę kanalizacji o długości min. 30 km. - Kierownik robót branży elektrycznej - musi być członkiem właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadać aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie o ubezpieczeniu OC, a także uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektro- energetycznych bez ograniczeń. Wymagane doświadczenie na stanowisku kierownika robót co najmniej 3 lata. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie. Ad. 3 Ocena potencjału ekonomicznego Wykonawcy dokonana będzie z punktu widzenia możliwości realizacji zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży: a/ informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy nie niższą aniżeli 6 mln.zł. (słownie: sześć milionów złotych), wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b/ polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 1 mln zł. (słownie: jeden milion złotych). Ad.4 Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców którzy : 1) Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne art.22 Pzp. 2) Podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp. 3) Wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji. 4) Złożyli nieprawidłowe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 5) Nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 Pzp. 6) Nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą. Ocena spełnienia powyższych warunków oparta będzie o zasadę spełnia - nie spełnia i zostanie przeprowadzona w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia Wykonawcy, wymienione w rozdz. VIII SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta podpisana przez upełnomocnionych przedstawicieli (wg. określonego wzoru - zał. Nr 1 do SIWZ). Jeżeli prawo do podpisywania oferty nie wynika z dołączonych dokumentów, należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisywania oferty. 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie Naczelnika właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem skłaek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 8. Wykaz robót zrealizowanych w ciągu 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 2 budowy w zakresie robót kanalizacyjnych wraz z przepompowniami ścieków, o wartości powyżej 2 milionów złotych brutto każda, oraz przynajmniej 2 roboty związane z budową bądź modernizacją oczyszczalni ścieków, w tym przynajmniej jedna o wartości minimum 7 milionów złotych brutto, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały należycie wykonane (referencje) - zgodnie z załącznikiem Nr 3 do SIWZ. 9. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca - załącznik Nr 4 do SIWZ. 10. Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - załącznik Nr 5 do SIWZ. 11. Dokumenty stwierdzające posiadanie przez kierownika robót uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych oraz elektroenergetycznych i konstrukcyjno - budowlanych, oraz zaświadczenie o członkostwie w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa. 12. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy nie niższą niż 6 mln.zł., wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 13. Polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (w kwocie nie mniejszej niż 1mln.zł.). 14. Dowód wniesienia wadium. 15. Kosztorys ofertowy według załączonych przedmiarów. Wymienione wyżej dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę /na każdej zapisanej stronie z wyjątkiem oświadczeń, które należy składać w formie oryginału..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.iwierzyce.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Iwierzyce, 39-124 Iwierzyce 80, pok. nr 11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Iwierzyce, 39-124 Iwierzyce 80, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.