eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Smętowo Graniczne › Budowa drogi gminnej nr 245006G - ul. Kosznickiego na działce nr 293 i 489(489/1, 489/2) w miejscowości Smętowo Graniczne , przebudowa linii energetycznej nN i przebudowa sieci telekomunikacyjnej TP S.A.



Ogłoszenie z dnia 2013-06-26

Smętowo Graniczne: Budowa drogi gminnej nr 245006G - ul. Kosznickiego na działce nr 293 i 489(489/1, 489/2) w miejscowości Smętowo Graniczne , przebudowa linii energetycznej nN i przebudowa sieci telekomunikacyjnej TP S.A.
Numer ogłoszenia: 124789 - 2013; data zamieszczenia: 26.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Smętowo Graniczne , ul. Dworcowa 10, 83-230 Smętowo Graniczne, woj. pomorskie, tel. 058 5619033, faks 058 5619520.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.smetowograniczne.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi gminnej nr 245006G - ul. Kosznickiego na działce nr 293 i 489(489/1, 489/2) w miejscowości Smętowo Graniczne , przebudowa linii energetycznej nN i przebudowa sieci telekomunikacyjnej TP S.A..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres robót: 1.1. Przebudowa linii energetycznej nN (przełożenie istniejącego odcinka przyłącza kablowego nN biegnącego od słupa 109/409 do złącza kablowego Z-1/409) na odcinku 10m po nowej trasie poza pas jezdni w chodnik. Przebieg linii kablowej pokazano na rysunku plan sytuacyjny E.2 i schemacie jednokreskowym E.3. Zakres robót budowlanych: 1) Kopanie rowów dla kabli ręcznie, ok. 4,8m3; 2) Nasypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego, 3) Układanie ręczne kabli wielożyłowych w rowie kablowym z przykryciem folią kalandrowaną z PCW uplastycznionego, ok. 7,5m;, 4) Montaż uziomów poziomych, ok. 10m; 5) Ułożenie rur osłonowych z PCW, ok. 10m; 6) Układanie kabli w kanałach zamkniętych, ok. 2,5m; 7) Zasypywanie ręczne rowów dla kabli, ok. 3,6m3; 8) Badania i pomiary instalacji uziemiającej; 9) Badania i pomiary skuteczności zerowania; 10) Badanie linii kablowej niskiego napięcia. 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres robót i wymagań określa przygotowana dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót, które Zamawiający udostępnia jako załączniki do niniejszej SIWZ: - Dokumentacja projektowa: Projekt budowlany drogi ul. Kosznickiego, - Dokumentacja projektowa: Budowa odcinka drogi gminnej przy ul. Kosznickiego w Smętowie Granicznym-usunięcie kolizji z kablami energetycznymi, - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla budowy drogi ul. Kosznickiego,- - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót -przebudowa linii energetycznej, - Przedmiary robót: przebudowa linii energetycznej, 1.3. Przebudowa sieci telekomunikacyjnej TP S.A. . Zgodnie z wydanymi przez T.P. S.A. warunkami technicznymi na terenie inwestycji występują linie telekomunikacyjne: kable telekomunikacyjne rozdzielcze i kable telekomunikacyjne abonenckie. W związku z budowa drogi ul Kosznickiego w Smętowie Granicznym zachodzi konieczność przebudowy i zabezpieczenia urządzeń telekomunikacyjnych. Wszystkie urządzenia teletechniczne, które znajdują się w obszarze projektowanych ciągów jezdnych należy przebudować poprzez przełożenie poza pas jezdny. Istniejące i projektowane uzbrojenie pokazano na planach sytuacyjnych. Pełne informacje o uzbrojeniu istniejącym i projektowanym zawarte są na planszy zbiorczej uzbrojenia- stanowią one podstawę do wykonywania prac zawartych w projekcie. Zakres robót budowlanych: 1) Układanie kabla wypełnionego w rowie kablowym o łącznej długości 899,0m; 2) Układanie rur dwudzielnych zabezpieczających kable o fi 58mm i fi 110mm o łącznej długości 56,0m; 3) Układanie rur ochronnych z materiału HDPE fi 40mmi fi 110mm na wybudowanych kablach o łącznej długości 60m,0; 4)Wymiana słupków kablowych rozdzielczych betonowych na plastikowe szt.5, 5) Montaż uziomów szpilkowych miedziowanych, 6) Montaż zespołów łączówek, 7) Montaż złączy równoległych kabli, 8) Montaż złączy przelotowych kabli, 9) Pomiary końcowe prądem stałym. 1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres robót i wymagań określa przygotowana dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót, które Zamawiający udostępnia jako załączniki do niniejszej SIWZ: - Dokumentacja projektowa: Projekt budowlany budowy drogi ul. Kosznickiego, - Dokumentacja projektowa: Przebudowa sieci telekomunikacyjnej TP S.A. kolidującej z projektem budowy drogi ul. Kosznickiego w Smętowie Granicznym. - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla budowy drogi ul. Kosznickiego, - Przedmiary robót: przebudowa sieci telekomunikacyjnej . Uwaga! Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej w terenie celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia w zakresie możliwym do przewidzenia na etapie oferowania, na podstawie SIWZ, dokumentacji projektowej, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiaru robót stanowiących załączniki do SIWZ oraz przeprowadzonej wizji lokalnej, zaś nie dotyczy warunków niemożliwych do przewidzenia na etapie oferowania, w szczególności wynikających z : wystąpienia odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególności istnienia nie zinwentaryzowanych podziemnych sieci, instalacji, urządzeń, obiektów budowlanych, pozostałości oraz pozostałych okoliczności, które zostały przywołane we wzorze umowy. 1.3 .Wykonawca zobowiązany jest do wyceny robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wyłącznie z materiałów i urządzeń fabrycznie nowych, dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, objętych certyfikatem w zakresie tzw. znaku bezpieczeństwa, wskazującego na zgodność z Polską Normą, aprobatą techniczną i właściwymi przepisami technicznymi zgodnie z art. 10 ustawy z 07 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane (Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623 ze zm.). W przypadku, gdy w opisie zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że gwarantują one realizację robót w zgodzie z Prawem Budowlanym i odpowiednimi normami, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w opisie zamówienia oraz zostaną one wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego. 1.4 . Podane w specyfikacji technicznej, w przedmiarze robót oraz w projekcie , nazwy własne (pochodzenie, producent, itd.) mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 1.5. Wszystkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania zadania dostarcza Wykonawca. 1.6. Przy wykonywaniu robót Wykonawca zobowiązuje się stosować wyroby budowlane i urządzenia o właściwościach użytkowych umożliwiających prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym spełnienie wymagań podstawowych, określonych w art. 5 ust. 1 pkt 1 - dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm. ) i przepisami wykonawczymi. Wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne świadectwa, aprobaty lub certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie na terenie RP. Odpowiednie atesty, certyfikaty, gwarancje i aprobaty techniczne dotyczące zastosowanych materiałów i urządzeń należy przedłożyć inspektorowi nadzoru przed ich zastosowaniem. 1.7. Całość robot energetycznych wykonać zgodnie z projektem, obowiązującymi normami i przepisami. Ewentualne odstępstwa od projektu należy uzgodnić z projektantem i ENERGĄ OPERATOR Rejon Dystrybucji w Starogardzie Gdańskim Dział Rozwoju i Dokumentacji. Po zakończeniu robót do odbioru należy przygotować dokumentację powykonawczą i geodezyjną inwentaryzację linii kablowych nN 0,4 kV. 1.8. Wszystkie prace związane z przebudową linii telekomunikacyjnej należy wykonywać za zgodą i pod nadzorem właściciela urządzeń. Ewentualne zmiany w projekcie uzgodnić z inspektorem nadzoru i projektantem. Po zakończeniu robót sporządzić odpowiednie protokoły, dokonać odbioru z udziałem przedstawicieli gestorów sieci. 1.9. W przypadku stwierdzenia, że roboty wykonywane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.31.11.00-1, 45.23.23.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku należy potwierdzić wykazem robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu w ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych, energetycznych -dla części I zamówienia ) o wartości co najmniej 20000,00 złotych (brutto) każda, i co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (w zakresie instalacji, sieci telekomunikacyjnych -dla części II zamówienia) o wartości, co najmniej 40000,00zł (brutto) każda. (W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna wiedza i doświadczenie).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnienie warunku należy potwierdzić: - wykazem osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; - oświadczeniem Wykonawcy, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że : - zapewni kierowanie robotami przez co najmniej 1 osobę do kierowania budową posiadającą doświadczenie w kierowaniu robotami / minimum 2 -letnie / i posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia, wydane na podstawie wcześniejszych przepisów, /dla części I zamówienia/, oraz - zapewni kierowanie robotami przez co najmniej 1 osobę posiadająca doświadczenie w kierowaniu robotami /minimum 2-letnie/ i posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia, wydane na podstawie wcześniejszych przepisów,/dla części II zamówienia/ i złożą oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny kadrowy,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia /w zakresie sieci, instalacji , urządzeń elektrycznych , energetycznych/ dla części I zamówienia o wartości co najmniej 20000,00 złotych /brutto/ każda i co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia /w zakresie instalacji i sieci telekomunikacyjnych / dla części II zamówienia o wartości, co najmniej 40000,00zł /brutto/ każda, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone . Zamawiający nie wymaga informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz oferty (wg wzoru z SIWZ- załącznik nr1 do SIWZ). 2. Zaakceptowany wzór umowy - (załącznik nr 9 do SIWZ) 3. Wskazanie części zamówienia (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom - (załącznik nr 7 do SIWZ), 4. wstępny harmonogram, (zał. nr 8 do SIWZ). 5. Pełnomocnictwa-jeśli występują. 6. Kosztorysy ofertowe. 7. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej), nie wydaje się dokumentów, o których mowa w (rozdział VI pkt 4 ppkt 4.6 SIWZ), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem , właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , w terminach wystawienia odpowiednio do rozdz. VI pkt 4 ppkt 4.6.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy winny zostać dokonane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności. 2.Najważniejsze postanowienia umowy zawiera załącznik Nr 9 do SIWZ - wzór umowy, (Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego.) Zgodnie z treścią art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie zawartej z Wykonawcą. Zmiany w umowie, na skutek wystąpienia poniższych okoliczności mogą dotyczyć następujących elementów umowy: - termin wykonania zamówienia : wystąpienie różnego rodzaju klęsk żywiołowych, epidemii, operacji wojennych, strajku generalnego, mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót, zmiany kolejności wykonania części zamówienia bądź rezygnacji z wykonania części zamówienia, wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót - fakt ten musi zostać zgłoszony zamawiającemu i musi zostać potwierdzony przez inspektora nadzoru, ustalenie innych warunków płatności, wystąpienie odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geotechnicznych i wysokiego poziomu wód gruntowych, wystąpienie odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególności istnienia nie zinwentaryzowanych podziemnych sieci, instalacji, urządzeń, obiektów budowlanych, pozostałości itp., konieczność wykonania zamówień dodatkowych, niezbędnych do wykonania zamówienia podstawowego, nie wywiązywanie się z uzgodnionych terminów przez innych wykonawców lub usługodawców, działających na zlecenie Zamawiającego, a mające wpływ na zakończenie i odbiór końcowy zadania (w tym opinie, decyzje, odbiory techniczne, itp.). - terminy płatności: nieprzewidziany brak płynności finansowej u Zamawiającego, - przedmiot zamówienia: aktualizacja rozwiązań ze względu na postęp technologiczny, konieczność wykonania robót zamiennych , rezygnacja z wykonania niektórych robót, zaniechanie wykonywania niektórych robót, - wynagrodzenie umowne: rezygnacja lub zaniechanie wykonania niektórych elementów robót, wykonanie robót zamiennych o niższej wartości jak oferowane, zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowani treści umowy do aktualnego stanu prawnego, w tym urzędowa zmiana stawki podatku VAT obowiązującej na dzień podpisania umowy. - innych postanowień umowy: zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, zmiany kluczowego personelu ze strony Zamawiającego i Wykonawcy, zmiany harmonogramu rzeczowo - finansowego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.smetowograniczne.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Smętowie Granicznym, ul. Dworcowa 10, 83-230 Smętowo Graniczne..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Smętowie Granicznym, ul. Dworcowa 10, 83-230 Smętowo Graniczne, sekretariat pokój nr 3..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa linii energetycznej nN (przełożenie istniejącego odcinka przyłącza kablowego nN biegnącego od słupa 109/409 do złącza kablowego Z-1/409).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebieg linii kablowej pokazano na rysunku plan sytuacyjny E.2 i schemacie jednokreskowym E.3. Zakres robót budowlanych: 1) Kopanie rowów dla kabli ręcznie, ok. 4,8m3; 2) Nasypanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego, 3) Układanie ręczne kabli wielożyłowych w rowie kablowym z przykryciem folią kalandrowaną z PCW uplastycznionego, ok. 7,5m;, 4) Montaż uziomów poziomych, ok. 10m; 5) Ułożenie rur osłonowych z PCW, ok. 10m; 6) Układanie kabli w kanałach zamkniętych, ok. 2,5m; 7) Zasypywanie ręczne rowów dla kabli, ok. 3,6m3; 8) Badania i pomiary instalacji uziemiającej; 9) Badania i pomiary skuteczności zerowania; 10) Badanie linii kablowej niskiego napięcia. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres robót i wymagań określa przygotowana dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót, które Zamawiający udostępnia jako załączniki do niniejszej SIWZ: - Dokumentacja projektowa: Projekt budowlany drogi ul. Kosznickiego, - Dokumentacja projektowa: Budowa odcinka drogi gminnej przy ul. Kosznickiego w Smętowie Granicznym-usunięcie kolizji z kablami energetycznymi, - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla budowy drogi ul. Kosznickiego, - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót -przebudowa linii energetycznej, - Przedmiary robót: przebudowa linii energetycznej,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.31.11.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa sieci telekomunikacyjnej TP S.A..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z wydanymi przez T.P. S.A. warunkami technicznymi na terenie inwestycji występują linie telekomunikacyjne: kable telekomunikacyjne rozdzielcze i kable telekomunikacyjne abonenckie. W związku z budowa drogi ul Kosznickiego w Smętowie Granicznym zachodzi konieczność przebudowy i zabezpieczenia urządzeń telekomunikacyjnych. Wszystkie urządzenia teletechniczne, które znajdują się w obszarze projektowanych ciągów jezdnych należy przebudować poprzez przełożenie poza pas jezdny. Istniejące i projektowane uzbrojenie pokazano na planach sytuacyjnych. Pełne informacje o uzbrojeniu istniejącym i projektowanym zawarte są na planszy zbiorczej uzbrojenia- stanowią one podstawę do wykonywania prac zawartych w projekcie. Zakres robót budowlanych: 1) Układanie kabla wypełnionego w rowie kablowym o łącznej długości 899,0m; 2) Układanie rur dwudzielnych zabezpieczających kable o fi 58mm i fi 110mm o łącznej długości 56,0m; 3) Układanie rur ochronnych z materiału HDPE fi 40mmi fi 110mm na wybudowanych kablach o łącznej długości 60m,0; 4)Wymiana słupków kablowych rozdzielczych betonowych na plastikowe szt.5, 5) Montaż uziomów szpilkowych miedziowanych, 6) Montaż zespołów łączówek, 7) Montaż złączy równoległych kabli, 8) Montaż złączy przelotowych kabli, 9) Pomiary końcowe prądem stałym. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres robót i wymagań określa przygotowana dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót, które Zamawiający udostępnia jako załączniki do niniejszej SIWZ: - Dokumentacja projektowa: Projekt budowlany budowy drogi ul. Kosznickiego, - Dokumentacja projektowa: Przebudowa sieci telekomunikacyjnej TP S.A. kolidującej z projektem budowy drogi ul. Kosznickiego w Smętowie Granicznym. - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla drogi ul. Kosznickiego, - Przedmiary robót: przebudowa sieci telekomunikacyjnej ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.23.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.