eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › Utrzymanie w czystości przystanków komunikacji miejskiej na terenie Miasta Jeleniej Góry

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-05-06

Jelenia Góra: Utrzymanie w czystości przystanków komunikacji miejskiej na terenie Miasta Jeleniej Góry
Numer ogłoszenia: 124778 - 2010; data zamieszczenia: 06.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 78652 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Jelenia Góra, Pl. Ratuszowy 58, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7546101, 75 46 201, faks 075 7546159.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie w czystości przystanków komunikacji miejskiej na terenie Miasta Jeleniej Góry.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie w czystości przystanków komunikacji na terenie Miasta Jeleniej Góry, w tym: a. zamiatanie (oczyszczanie) terenów przystanków, b. opróżnianie i dezynfekcja pojemników na śmieci, c. wywożenie zebranych nieczystości na wysypisko śmieci, d. odśnieżanie terenu przystanków z chwilą wystąpienia opadów śniegu. e. likwidacji śliskości występującej na przystankach do stanu zapewniającego bezpieczne użytkowanie, f. oczyszczanie terenu przystanków z pryzm śniegu i lodu poprzez składowanie ich przy jezdni poza terenem przystanku w sposób nie utrudniający zatrzymywania pojazdów oraz wsiadania i wysiadania pasażerów, g. usuwanie zalegającego śniegu oraz liści z dachów przystanków, h. udrażnianie i czyszczenie rynien spustowych wiat przystankowych, i. usuwanie kurzu z ławek i rozkładów jazdy, j. mycie wiat przystankowych jeden raz na kwartał w terminie wskazanym przez Zamawiającego, k. czyszczenie i mycie z zewnątrz i wewnątrz gablot reklamowych, l. usuwanie umieszczonych na urządzeniach przystankowych bez zgody Miejskiego Zarządu Dróg i Mostów ogłoszeń, materiałów informacyjnych oraz innych treści zamieszczonych dowolną techniką, m. usuwanie napisów i rysunków malowanych sprayem lub innym czynnikiem w ciągu 3 dni od wystąpienia zdarzenia, n. wykonywanie prac interwencyjnych wskazanych przez Zamawiającego w okresach pomiędzy ustalonym harmonogramem. Prace interwencyjne są to prace polegające na usunięciu odpadów, śmieci lub innych zanieczyszczeń organicznych w tym odchodów, o. na podstawie telefonicznego powiadomienia niezwłocznie usuwanie potłuczonych szyb. 2.Teren przystanku stanowi: a. zatoka przystankowa oraz chodnik na długości zatoki przystankowej, b. w przypadku braku zatoki przystankowej, 15 metrowy odcinek chodnika w obu kierunkach od słupka znaku pionowego D-15, c. teren pętli autobusowej na przystankach końcowych funkcjonalnie związany z przystankiem i nie pełniący innej roli (na pętlach wydzielonych do terenu pętli zalicza się również jezdnię jak i teren zielony znajdujący się wewnątrz pętli). 3. Liczba przystanków i urządzeń przystankowych: a. przystanki - 222 szt. w tym: - wiaty - 103 szt., - słupki - 107 szt., - ławosłupki - 14 szt., - zatoki - 131 szt., - pętle - 7 szt. 4. Szczegółowy wykaz i opis sprzątania przystanków znajduje się w Załączniku nr 6 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.04.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Simeko Sp. z o.o., Aleja Jana Pawła II 33, 58-506 Jelenia Góra, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 104325,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 111627,75

  • Oferta z najniższą ceną: 111627,75 / Oferta z najwyższą ceną: 111627,75

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.