eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piechowice › Budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami do budynków w ul.1 Maja i części ul.Zawadzkiego w Piechowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-10

Piechowice: Budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami do budynków w ul.1 Maja i części ul.Zawadzkiego w Piechowicach
Numer ogłoszenia: 124757 - 2008; data zamieszczenia: 10.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piechowice, ul. Żymierskiego 49, 58-573 Piechowice, woj. dolnośląskie, tel. 075 7548900, fax 075 7612274.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://piechowice.bip.pbox.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami do budynków w ul.1 Maja i części ul.Zawadzkiego w Piechowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami do budynków w ul.1 Maja i części ul.Zawadzkiego w Piechowicach. Zadanie obejmuje budowę kanalizacji sanitarnej w ulicy 1 Maja i części ulicy Zawadzkiego grawitacyjnie odprowadzającej ścieki komunalne z nieruchomości położonych wzdłuż projektowanej trasy od włączenia do istniejącej studzienki w kanale sanitarnym w ulicy Kolejowej do projektowanej studzienki rewizyjnej w ulicy Zawadzkiego na wysokości budynków nr 2a i nr 3. Kanały dopływowe (przyłącza) przebiegają po terenach nieruchomości prywatnych położonych wzdłuż kanału głównego. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie: - kanału sanitarnego głównego z rur PVC-U, kl.N lite,SDR41,SN4 o średnicy D200mm, o łącznej długości 626,00 mb - kanału sanitarnego bocznego z rur PVC-U, kl.N lite,SDR41,SN4 o średnicy D160 i D200mm, o łącznej długości 447,50 mb - przyłączy sanitarnych (które włączone będą do studzienek rewizyjnych kończących kanał boczny) z rur PVC-U, kl.N lite,SDR41,SN4 o średnicy D160 o łącznej długości 281,50 mb, - przejście kanałem sanitarnym pod dnem rowu w ulicy 1 Maja należy wykonać metodą przewiertu o dł. 8,00 mb - na sieci głównej zaprojektowano studzienki prefabrykowane z kręgów żelbetowych o średnicy D1200mm, o głębokościach do 3,00 m jako proste a powyżej 3,00 m wyposażone w komin złazowy o średnicy D 800mm, oraz studzienki kaskadowe prefabrykowane z kręgów żelbetowych o średnicy D 1200mm, - na kanałach bocznych i przyłączach zaprojektowano studzienki prefabrykowane z kręgów żelbetowych D 1000 mm i 1200 mm wyposażone w komin złazowy przy głębokościach większych niż 3,00m, - przed włączeniem do osadnika gnilnego lub w miejscu istniejącej komory osadnika gnilnego zaprojektowano studzienki tworzywowe PVC o średnicy D425 mm, - rozbiórkę nawierzchni z asfaltobetonu wraz z podbudową (na szerokości pasa montażowego) a po zakończeniu robót jej odtworzenie - 1010,70m2 - rozbiórka i odtworzenie nawierzchni brukowej z wykorzystaniem bruku z rozbiórki -12,75 m2. Roboty ziemne wykonywane będą w gruncie III-IV kat. w gruncie suchym i nawodnionym. Na głębokości około 5 m może wystąpić skała granitowa - odspojenie skał w wykopach -15,00m3 2. W szczególności Wykonawca w ramach ceny oferty: - zapewni obsługę geodezyjną w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania robót oraz ich odbioru w formie operatu kolaudacyjnego, pomiarów powykonawczych w zakresie uzgodnionym z Inspektorem nadzoru inwestorskiego (dokumentacja powykonawcza w 3 egz), - wykona organizację ruchu zastępczego na czas prowadzenia robót - zorganizuje i utrzyma plac budowy w czasie prowadzenia robót, 3. Termin wykonania zamówienia: Zamówienie należy zrealizować w terminie: 120 dni licząc od dnia zawarcia umowy. 4.. Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia jest - projekt budowlany, - projekt organizacji ruchu (na czas prowadzenia ruchu) - przedmiar robót (2 tomy) - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, - obowiązki Wykonawcy wynikające z projektu umowy - załącznik nr 7 do SIWZ - wzór harmonogramu rzeczowo-finansowo-terminowego - załącznik nr 9 do SIWZ UWAGA: Z uwagi na to, że zadanie będzie współfinansowane z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska Zamawiający nakłada obowiązek uwzględnienia w harmonogramie rzeczowo-finansowo-terminowym wykonania elementów wyszczególnionych w załączniku nr 9 do SIWZ w terminach tam określonych tzn. w tabeli załącznika nr 9 do SIWZ podano wymagany minimalny zakres rzeczowy dla kolektorów o średnicach 200 mm i 160 mm konieczny do wykonania w nieprzekraczalnych terminach zgodnie z tą tabelą. Przyłącza do budynków będą wykonywane równolegle do postępu robót na kolektorach ośr. 200mm i 160mm. Pozostały zakres do wykonania zgodnie z SIWZ zostanie uzgodniony z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zgodnie z SIWZ. 5. PODWYKONAWCY. Jeżeli zamówienie będzie realizowane przy udziale podwykonawców to Wykonawca ma obowiązek wskazać w ofercie, która część zamówienia będzie wykonana przez podwykonawcę/ów, z zastrzeżeniem, że roboty w zakresie budowy kanalizacji sanitarnej będą wykonane siłami własnymi Wykonawcy. 6. Zamawiający wymaga udzielenia min. 36 miesięcy gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Oryginalny kod CPV: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 120.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniężnej, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. Nr 42/2007, poz. 275) 3. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej, wadium należy wnieść na konto w Banku Gospodarki Żywnościowej S.A. Oddział w Jeleniej Górze - konto nr 10 2030 0045 1110 0000 0082 2000. Wadium winno być na koncie Zamawiającego nie później niż przed upływem terminu składania ofert. Dowód potwierdzenia złożenia wadium należy załączyć do oferty. 4. W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji, poręczeń, oryginał dokumentu należy złożyć nie później niż przed upływem terminu składania ofert w pokoju nr 11 (Referat Finansowy -I piętro- w siedzibie Zamawiającego)a do oferty dołączyć kopię tego dokumentu.. 5. Zamawiający jest obowiązany niezwłocznie zwrócić wadium, jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą; b) zawarto umowę i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy, c) Zamawiający unieważnił postępowanie, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich składania. 6. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na pisemny wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 8. Wadium wraz z odsetkami wniesione w pieniądzu przez Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, na wniosek tego Wykonawcy, zaliczane jest przez zamawiającego na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9.Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10. Na podstawie art. 46 ust. 3 PZP Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 2 pkt 2 i 3 ustawy PZP, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty. Wykonawcy wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: a) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP, a ponadto spełniać niżej wymienione warunki: e) dysponować min. 1 pracownikiem z min. 3 letnim doświadczeniem zawodowym jako kierownik budowy i posiadającym uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy robót w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych i mogącym wykazać się decyzją/decyzjami o przygotowaniu zawodowym do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Przez doświadczenie zawodowe w/w. osoby (osób) należy rozumieć okres od daty uzyskania uprawnień do daty składania ofert, f) wykonać w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, min. 2 zadania o wartości brutto 1.200.000,00 zł każde zadanie w zakresie budowy, przebudowy, odbudowy sieci kanalizacji sanitarnej - odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów ( np. referencje) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, g) dysponować potencjałem technicznym tj. sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia tj. minimum: - koparki - szt. 3, - zagęszczarki - szt. 2, - samochody samowyładowcze - szt. 2 h) posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową o wartości minimum 400.000,00 zł, i) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 1.200.000,00 zł j) oświadczyć, że spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 PZP k) wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł a także: l) zgodnie z art. 26 ust. 2 załączyć dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 2, 3, 4, 5 ust. 2 pkt. 1, 3, 5, 6 ust. 3 pkt 2, 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. Nr 87, poz. 605). 2. Sprawdzenie spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. dokumenty zgodne z art. 26 ust. 2 PZP i wyszczególnione w § 1 ust. 1 pkt. 2, 3,4, 5; § 1 ust. 2 pkt. 1, 3, 5, 6 i § 1 ust. 3 pkt. 2 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. Nr 87, poz. 605): a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; e) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, f) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia wraz z dokumentami stwierdzającymi posiadane uprawnienia wg ZAŁĄCZNIKA NR 4 do SIWZ; g) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie® wg ZAŁĄCZNIKA NR 5 do SIWZ, h) dokumenty (referencje lub równoważny dokument) od poprzednich Zamawiających potwierdzające, że roboty wymienione w załączniku Nr 5 zostały wykonane należycie, i) wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia® wg ZAŁĄCZNIKA NR 6 do SIWZ, j) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, k) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 3. Zgodnie z § 4 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. ( Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006r. poz. 605) w/w dokumenty Wykonawca może złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub pełnomocnego przedstawiciela Wykonawcy. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 ppkt a - e składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt. 4 i w pkt. 5 są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski zawierających poświadczenie dokumentów zgodnie z konwencją haską z 1961 r., a w stosunku do państw, które nie podpisały konwencji haskiej poświadczone prze polskie placówki konsularne. Dokumenty sporządzone w języku obcym, inne niż określone w pkt 4 i w pkt 5 są składane wraz z tłumaczeniem na język polski . 6. Zgodnie z art. 23 ust.1 PZP Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. W w/w przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w punkcie 2 podpunktach a-e winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. 7. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów i oświadczeń lub nie spełni jednego bądź więcej warunków Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania. Zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. W przypadku dołączenia do oferty kopii dokumentu, powyższa kopia musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub pełnomocnego przedstawiciela Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://piechowice.bip.pbox.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego tj.: Gmina Miejska Piechowice, 58-573 Piechowice, ul.Żymierskiego 49, pok. nr 14 i 15 w cenie 44,85 zł (koszt druku) albo za zaliczeniem pocztowym..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Gmina Miejska Piechowice, ul.Żymierskiego 49, 58-573 Piechowice, pok. 5 (sekretariat) I piętro..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 01/07/2008 w siedzibie Zamawiającego o godzinie 10:30, pok. nr 4 (sala konferencyjna) parter.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.