eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Realizacja badania społecznego pn. Badanie satysfakcji klienta powiatowych urzędów pracy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-08-21

Opole: Realizacja badania społecznego pn. Badanie satysfakcji klienta powiatowych urzędów pracy
Numer ogłoszenia: 124751 - 2015; data zamieszczenia: 21.08.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 103375 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu, ul. Głogowska 25C, 45-315 Opole, woj. opolskie, tel. 0-77 4416701, faks 0-77 4416702.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja badania społecznego pn. Badanie satysfakcji klienta powiatowych urzędów pracy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja badań terenowych poświęconych odczuwanej satysfakcji klientów powiatowych urzędów pracy w województwie opolskim, pn. Realizacja badania społecznego Badanie satysfakcji klienta powiatowych urzędów pracy. Projekt badawczy składa się z dwóch badań cząstkowych. Kolejno są to: 1) Badanie I - badanie wśród bezrobotnych i poszukujących pracy, zgodnie z definicją znajdującą się w ustawie o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. 2015 poz. 149), zarejestrowanych w powiatowych urzędach pracy województwa opolskiego; 2) Badanie II - badanie wśród pracodawców współpracujących z powiatowymi urzędami pracy w województwie opolskim. 2. Założenia realizacji Badania I: 1) Respondenci: osoby bezrobotne i poszukujące pracy zarejestrowane w powiatowych urzędach pracy w województwie opolskim. Zamawiający nie dopuszcza swojej pomocy przy dotarciu do respondentów; 2) Techniki badawcze: Zamawiający dopuszcza stosowanie jedynie indywidualnych wywiadów bezpośrednich wspomaganych komputerowo (CAPI). 3) Narzędzie badawcze: Wykonawca posłuży się narzędziem badawczym dostarczonym przez Zamawiającego, którego wzór znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. 4) Wielkość próby badawczej: badanie należy przeprowadzić w każdym powiecie województwa opolskiego a liczba kompletnych wywiadów musi wynieść: a) 357 dla PUP w Brzegu b) 293 dla PUP w Głubczycach c) 352 dla PUP w Kędzierzynie-Koźlu d) 287 dla PUP w Kluczborku e) 241 dla PUP w Krapkowicach f) 235 dla PUP w Namysłowie g) 398 dla PUP w Nysie h) 216 dla PUP w Oleśnie i) 466 dla PUP w Opolu j) 209 dla PUP w Strzelcach Opolskich k) 337 dla PUP w Prudniku Pod pojęciem kompletnego wywiadu rozumie się kwestionariusz wywiadu, w którym uzyskano odpowiedzi na wszystkie pytania, zgodnie z regułami przejścia i do których dołączone są kompletnie wypełnione papierowe karty informacyjne o których mowa w punkcie 2. 7) b) 5) Dobór próby badawczej: a) W przypadku osób bezrobotnych Wykonawca zastosuje dobór warstwowy z uwzględnieniem takich cech jak płeć, wiek, wykształcenie bezrobotnych, adekwatnie dla populacji w poszczególnych powiatowych urzędach pracy. Schemat doboru próby badawczej zostanie przesłany do Zamawiającego przed realizacją badania terenowego celem uzyskania akceptacji. b) W przypadku osób poszukujących pracy, Wykonawca zastosuje dobór okolicznościowy, a wielkość próby wyniesie w każdym powiatowym urzędzie pracy 2% z wartości wskazanych w punkcie 2.4) 6) Bazy danych: W trakcie wykonywania zamówienia dane uzyskane przez Wykonawcę zapisywane będą w bazie danych dostarczonej przez Wykonawcę, obsługiwanej przez program IBM SPSS Statistics 21. Informacje zebrane w trakcie procesu gromadzenia danych należy zakodować zgodnie z kluczem kodowym dostarczonym przez Zamawiającego. 7) Procedura realizacji badania: a) Przed realizacją badania Wykonawca prześle Zamawiającemu numerowaną listę ankieterów (zgodnie ze wzorem znajdującym się w załączniku nr 1 do SIWZ), którzy będą prowadzić wywiady oraz harmonogram pracy tych ankieterów. Każdy ankieter zobligowany jest do posiadania identyfikatora w trakcie realizacji badania. b) Przed przystąpieniem do realizacji wywiadu lub po jego zakończeniu ankieter zobligowany jest do pozyskania danych znajdujących się w papierowej karcie informacyjnej respondenta, której wzór znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. Za wydruk karty respondenta odpowiedzialny jest Wykonawca. c) Zakodowane kwestionariusze wraz z papierową kartą informacyjną respondenta mają być dostarczane Zamawiającemu sukcesywnie, nie później niż 7 dni kalendarzowych od zakończenia wywiadu. Sposób dostarczenia zakodowanych ankiet oraz papierowych kart informacyjnych zostanie uzgodniony z Wykonawcą. 8) Kontrola pracy ankieterów: a) Zamawiający każdorazowo po otrzymaniu danych od Wykonawcy prowadzić będzie kontrolę jakości pracy ankieterów, zgodnie z procedurą znajdująca się w załączniku nr 1 do SIWZ. b) Na wyraźny wniosek Zamawiającego, Wykonawca może zostać wezwany do siedziby Zamawiającego w celu przeprowadzenia telefonicznej kontroli rzetelności pracy ankieterów, zgodnie z procedurą znajdująca się w załączniku nr 1 do SIWZ c) Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli ankieterów na terenie prowadzonych badań. 3. Założenia realizacji badania II 1) Respondenci: pracodawcy współpracujący z powiatowymi urzędami pracy w województwie opolskim w okresie I kwartału 2015 roku. 2) Techniki badawcze: Zamawiający dopuszcza stosowanie jedynie indywidualnych wywiadów bezpośrednich wspomaganych komputerowo (CAPI). 3) Narzędzie badawcze: Wykonawca posłuży się narzędziem badawczym dostarczonym przez Zamawiającego, którego wzór znajduje się w załączniku 1 do SIWZ. 4) Wielkość próby badawczej: badanie należy przeprowadzić w każdym powiecie województwa opolskiego a liczba kompletnych wywiadów musi wynieść: a) 39 dla PUP w Brzegu b) 8 dla PUP w Głubczycach c) 25 dla PUP w Kędzierzynie-Koźlu d) 24 dla PUP w Kluczborku e) 23 dla PUP w Krapkowicach f) 29 dla PUP w Namysłowie g) 51 dla PUP w Nysie h) 13 dla PUP w Oleśnie i) 90 dla PUP w Opolu j) 26 dla PUP w Strzelcach Opolskich k) 16 dla PUP w Prudniku Pod pojęciem kompletnego wywiadu rozumie się kwestionariusz wywiadu, w którym uzyskano odpowiedzi na wszystkie pytania, zgodnie z regułami przejścia i do których dołączone są kompletnie wypełnione papierowe karty informacyjne o których mowa w punkcie 3. 7) b) 5) Dobór próby badawczej: a) Przed realizacją badania terenowego Zamawiający dostarczy Wykonawcy cząstkowe bazy danych stanowiące podstawę do utworzenia operatu badania. b) Wykonawca połączy ze sobą bazy danych w zakresie istniejących zmiennych oraz samodzielnie dokona rozróżnienia na podmioty publiczne i prywatne poprzez wprowadzenie dodatkowej zmiennej i przekaże skompilowaną bazę Zamawiającemu celem konsultacji w zakresie procedury losowania próby. c) Po uzyskaniu akceptacji schematu losowania próby Wykonawca wylosuje próbę badawczą. 6) Bazy danych: W trakcie wykonywania zamówienia dane uzyskane przez Wykonawcę zapisywane będą w bazie danych dostarczonej przez Wykonawcę, obsługiwanej przez program IBM SPSS Statistics 21. Informacje zebrane w trakcie procesu gromadzenia danych należy zakodować zgodnie z kluczem kodowym dostarczonym przez Zamawiającego. 7) Procedura realizacji badania: a) Przed realizacją badania Wykonawca prześle Zamawiającemu numerowaną listę ankieterów (zgodnie ze wzorem znajdującym się w załączniku nr 1 do SIWZ), którzy będą prowadzić wywiady oraz harmonogram pracy tych ankieterów. Każdy ankieter zobligowany jest do posiadania identyfikatora w trakcie realizacji badania. b) Przed przystąpieniem do realizacji wywiadu lub po jego zakończeniu ankieter zobligowany jest do pozyskania danych znajdujących się w papierowej karcie informacyjnej respondenta, której wzór znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. Za wydruk karty respondenta odpowiedzialny jest Wykonawca. c) Zakodowane ankiety wraz z papierową kartą informacyjną respondenta mają być dostarczane Zamawiającemu sukcesywnie, nie później niż 7 dni kalendarzowych od zakończenia wywiadu. Sposób dostarczenia zakodowanych ankiet oraz papierowych kart informacyjnych zostanie uzgodniony z Wykonawcą. 8) Kontrola pracy ankieterów: a) Zamawiający każdorazowo po otrzymaniu danych od Wykonawcy prowadzić będzie kontrolę jakości pracy ankieterów, zgodnie z procedurą znajdująca się w załączniku nr 1 do SIWZ. b) Na wyraźny wniosek Zamawiającego, Wykonawca może zostać wezwany do siedziby Zamawiającego w celu przeprowadzenia telefonicznej kontroli rzetelności pracy ankieterów, zgodnie z procedurą znajdująca się w załączniku nr 1 do SIWZ. c) Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli ankieterów na terenie prowadzonych badań. 4. Jeden ankieter w jednym dniu pracy nie może przeprowadzić więcej niż 35 wywiadów. 5. Na każdym etapie realizacji zlecenia, Wykonawca zobligowany jest do przestrzegania wszystkich zasad znajdujących się w załączniku nr 1 do SIWZ, a w przypadku wątpliwości w interpretacji do niezwłocznego kontaktu z Zamawiającym. Interpretacja treści załącznika dokonana przez Zamawiającego jest wiążąca dla Wykonawcy. 6. Wykonawca odpowiedzialny jest za obsługę techniczną zakresu prac objętych SIWZ. 7. Wykonawca zobowiązany jest do umieszczenia na ankietach i innych elementach logotypów dostarczonych przez Zamawiającego. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia kontroli na każdym etapie realizacji zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.11.00.00 - Usługi badawcze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grupa BIOSTAT sp. z o.o., ul. Mieczyków 12, 40-748 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29131,81

  • Oferta z najniższą ceną: 29131,81 / Oferta z najwyższą ceną: 138990,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.